Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

CD 15

I går kveld hadde jeg så sinnsyke el smerter at å gjennomføre noe aksjelegging ble ikke noe av. Måtte ty til Paracet og jeg pleier veldig sjelden å ta smertestillende. Jeg har pleid å ha sinnsykt vonde menstruasjoner at jeg omtrent har svimt av. Men el smerter har holdt seg på et greit nivå. I går kveld hadde jeg sykt vondt på begge sider, korsryggen og jeg var kvalm. Kan det være to egg som slippes når man får så vondt eller kan det være et stort egg (cyste som sprekker)? Aner ikke….Så får håpe det holder med det lille av aksjelegging som ble lagt…har null tro, men vi får se. Når ser jeg ikke samboer før til torsdag igjen❤️
 
Last edited:
CD 21 (7dpo)

Fortsatt litt tyngdefølelse i nedre del av mage.
Og i tillegg har det dukket opp en monsterkvise, underjordisk, kvise på haka. Så vond at jeg føler at jeg fått meg en skikkelig på tygga! Jeg kan ikke huske sist jeg hadde slike kviser. Så kan jo håpe dette er noe hormonelt pga noe som skjer nedi her. Er lov å håpe.
 
CD 22 (8dpo)

Tok en test på morgenen i dag. Gjorde forsåvidt det allerede i går også :rolleyes: har spart på de begge, og når jeg ser på de igjen nå, så er det en skygge på den fra i dag. Begge testene er fra samme parti, så synes jo det er litt spennende, SELV om de er tørka og utenfor tidsfrist.
IMG_0634.jpeg
 
CD 22 (8dpo)

Tok en test på morgenen i dag. Gjorde forsåvidt det allerede i går også :rolleyes: har spart på de begge, og når jeg ser på de igjen nå, så er det en skygge på den fra i dag. Begge testene er fra samme parti, så synes jo det er litt spennende, SELV om de er tørka og utenfor tidsfrist.Vis vedlegget 430316
Jeg ser skygge på den nederste. Syns nesten jeg ser det på den over også. Krysser fingrene for videre utvikling ❤️
 
Jeg ser også skygge på den nederste! Jeg har ikke fått skygge på disse som har holdt seg etter tørking når jeg ikke har vært gravid, så håper det er en spire på gang her :smiley-angelic001
 
Shit, så spennende! :excited001Jeg ser den! Holder du til i morgen, eller tar du ny i kveld?
 
CD 22 (8dpo)

Tok en test på morgenen i dag. Gjorde forsåvidt det allerede i går også :rolleyes: har spart på de begge, og når jeg ser på de igjen nå, så er det en skygge på den fra i dag. Begge testene er fra samme parti, så synes jo det er litt spennende, SELV om de er tørka og utenfor tidsfrist.Vis vedlegget 430316
Ser på den nederste! Krysser fingrene!! :joyful:
 
CD 25 (11 dpo)

Da kan bare TR dukke opp så jeg blir ferdig med det. Kjenner på en skikkelig motløshet om dagen. Jeg tror jeg begynner å gi opp.
Men…

Nå har jeg bestilt q10 og skal ta 600mg hver dag av denne. Dyrt, men er desperat. I tillegg bestilte jeg E vitamin. Dette skal jo hjelpe eggkvaliteten.

Samboer og jeg skal forsøke å hoppe til sengs annenhver dag fra ca cd10 til cd20. Vet ikke om jeg orker å teste etter el denne runden som kommer.

Har også trøsteshoppa ny parfyme, ny sminke, og mer av min hudpleie. Belønne meg selv litt etter alt. Og i tillegg er det viktig å kunne føle seg fresh når en ny syklus starter.

Endelig snart helg! Jeg er helt utmatta og har hatt så vannvittig lyskestrekk i natt og litt menssmerter. Ble jo livredd, for var litt sånn det startet når jeg hadde exu. Tok en test i dag også, som var negativ. Så ble litt beroliget (samtidig skuffet selvsagt).

Håper dere får en fin helg når den kommer❤️
 
Så fint å lese at du unner deg påfyll av ting som gir deg glede, om enn det er slike overfaldiske ting! Å føle seg vel og ta vare på seg selv har jo så mye å si for psyken det også! :Heartpink
Sender deg en bamseklem, og håper så inderlig dere snart får ønsket deres oppfylt. Følger stadig med og heier på dere!:love7 Superkvinne er du, dette er så tøft å stå i!
 
Hei. Nå har jeg ikke fått lest alt i dagboken men har du sjekket deg for Bakteriell Vaginose? Jeg hadde prøvd ett år og ble gravid rett etter en kur med Dalacin. Har også hørt at det har fungert for andre. Masse lykke til.
 
Så fint å lese at du unner deg påfyll av ting som gir deg glede, om enn det er slike overfaldiske ting! Å føle seg vel og ta vare på seg selv har jo så mye å si for psyken det også! :Heartpink
Sender deg en bamseklem, og håper så inderlig dere snart får ønsket deres oppfylt. Følger stadig med og heier på dere!:love7 Superkvinne er du, dette er så tøft å stå i!
Takk for en fin melding❤️
 
Hei. Nå har jeg ikke fått lest alt i dagboken men har du sjekket deg for Bakteriell Vaginose? Jeg hadde prøvd ett år og ble gravid rett etter en kur med Dalacin. Har også hørt at det har fungert for andre. Masse lykke til.
Har sjekket omtrent alt som sjekkes kan….holdt på siden 2016 sånn ca. Hatt bakteriell vaginose før, og gått på kur for mange år siden. Ikke hatt det siden.
 
Back
Topp