Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

CD 21, 8 DPO
Er 8 dpo i dag og gikk dermed på en smell etter jobb på litt utvanna urin…ikke tidlig tester en gang. Er dømt til å bli skuffa i morra, for synes jeg faktisk skimter noooe. Men det er heeelt normalt for min del, og skygger er like mye tilstede som de som er helt blenda:wacky: så får trøste meg med at alt kan skje ennå:rolleyes: bildet er tatt 5 min etter dypp.
IMG_9506.jpeg

IMG_9515.jpeg
 
Da har jeg gitt opp for denne gang også…nå vet jeg ikke helt om det blir å prøve så mye mer i år. Ta det litt som det kommer. Jeg blir fullstendig metta og drittlei. Så vil ihvertfall ikke at desember skal handle om prøving og aksjelegging!

Men jeg tok kontakt med Spesialistsenteret for kvinner. Snakket litt løst og fast om hva vi har vært i gjennom, hva som er blitt gjort, hva som er blitt undersøkt osv. Tenkte det kan være lurt å få litt «nye» øyne på dette. For jeg tror vi er ferdige med IVF. Orker ikke tanken. Men hun jeg snakket med var optimistisk. Snakket om at jeg skulle få støttemedisiner, medisiner for å booste eggløsning osv. Sædkvaliteten var hun ikke bekymret for selv om den var bra under første IVF forsøk og rimelig dårlig på tredje og siste IVF runde. Hun ga meg litt nytt håp og tro på at vi kan klare det på egenhånd igjen, med en liten push fra dem. Så da ble vi enige om at jeg skulle kontakte dem på nyåret og jeg skulle slappe av, kose meg og nyte de siste månedene av dette året❤️
 
At det skal være så urettferdig..
Snart er det deres tur, det må det være. Om enn mager trøst, så blir det ny pp nå da og tanta lot ikke vente på seg når hun likevel måtte dukke opp.. Krysser fingrene for at hun renoverer hele etasjen og setter inn flott, deilig tykk slimhinne og at det beste egget får beskjed om fantastisk gode oppholdsforhold :Heartpink Stor klem, beundrer pågangsmotet og ærligheten din. Takk for at du deler din erfaring!
IMG_7716.jpeg
(Fra filmen «The Help»)
 
At det skal være så urettferdig..
Snart er det deres tur, det må det være. Om enn mager trøst, så blir det ny pp nå da og tanta lot ikke vente på seg når hun likevel måtte dukke opp.. Krysser fingrene for at hun renoverer hele etasjen og setter inn flott, deilig tykk slimhinne og at det beste egget får beskjed om fantastisk gode oppholdsforhold :Heartpink Stor klem, beundrer pågangsmotet og ærligheten din. Takk for at du deler din erfaring!
Vis vedlegget 418732
(Fra filmen «The Help»)
❤️❤️❤️
 
CD 3

Og driiiit forkjøla! :sick009 Nesa er tett, nesa renner, øya renner, øya er hovne og vonde, og ekstremt vond hals! Sååå kjedelig!! Spørs om jeg bare må kaste inn håndkle å si i fra at jeg blir hjemme fra jobb resten av uka nå. Jeg haaater å være syk og føler alltid på så sykt dårlig samvittighet. I hvertfall nå når det er så travelt og masse overtid før jul. Men men. Det blir verre om jeg drar meg på jobb og smitter en hel haug der også. Så får tenke at det er best å holde seg hjemme.

Men en positiv ting i dag❤️ Jeg ble tante igjen i dag. Så nå har jeg to fine fine tantegull som jeg forguder❤️ gleder meg så sinnsykt til å bli frisk og hilse på den nye lille verdensborgeren❤️ Kan ikke bli fort nok frisk!!!
 
CD 13 & EGGLØSNINGSDAG

Nå har det akkurat bikka over til cd 13 og eggløsning!

Vi hadde sex i går (cd12), ingen pliktsex denne syklusen. I tillegg måtte jeg sjekke hvor langt i syklusen jeg hadde kommi. Ikke tenkt på prøving i det hele tatt.
Jeg og samboer har hatt det så fint den siste tiden❤️ deilig!!

Men tilbake til sex:hilarious: følte meg oppblåst og stinn i går, så tok en el test og den var jo positiv den. Så kjenner kroppen min godt nå. Ikke tatt en eneste test denne perioden, så egentlig var det bare flaks at vi hadde sex i går…eller for noen timer siden, og el er forhåpentligvis i dag. Kanskje det var ment to be denne gangen???:smiley-angelic001 Vi satser på det❤️
IMG_9676.jpeg
 
CD 12

Måtte bare innom og gi et lite pip…

Har hatt vonde eggløsningssmerter i går og i dag.

Tok en clearblue eggløsningstest (den rosa) og der kom det opp en smiley gitt!
Så da er vel el nest trolig i dag, siden jeg hadde smerter i går også. Ihvertfall enten i dag eller i morgen :)
Vi har lagt aksjer på søndag og i dag og det er det vi rekker denne uka.
Men herregud, vi har da en sjans denne gangen også føler jeg. Kanskje hakket bedre sjans. Og dette heeelt uten stress og hatt sex fordi vi har hatt lyst og ikke bare måtte. Nå skal jeg bare nyte resten av desember.

Kos dere alle sammen❤️
 
Back
Topp