Okei. Da kan det jo være de også.Jeg reagerer med kvalme på albyl-e. Tror i hvertfall at det er den som gjør meg så kvalm. Ble også fryktelig løs i magen første uka før det stabiliserte seg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei. Da kan det jo være de også.Jeg reagerer med kvalme på albyl-e. Tror i hvertfall at det er den som gjør meg så kvalm. Ble også fryktelig løs i magen første uka før det stabiliserte seg.
Hakke troa. Da den alltid begynner å dale rundt denne tiden mot TR.Kanskje dumt å gi deg håp, men sånn var min kurve da jeg ble gravid med storesøster. Var bombesikker på at det ikke kom til å gå på grunn av temperaturen.
At det skal være så urettferdig..
Snart er det deres tur, det må det være. Om enn mager trøst, så blir det ny pp nå da og tanta lot ikke vente på seg når hun likevel måtte dukke opp.. Krysser fingrene for at hun renoverer hele etasjen og setter inn flott, deilig tykk slimhinne og at det beste egget får beskjed om fantastisk gode oppholdsforhold Stor klem, beundrer pågangsmotet og ærligheten din. Takk for at du deler din erfaring!
Vis vedlegget 418732
(Fra filmen «The Help»)
Ikke testet noe ennå? Håper det var festeblødning i går!9 DPO
Null blod, men skikkelige menssmerter!
Jo negativ i dag tidlig…Ikke testet noe ennå? Håper det var festeblødning i går!
Men hvis det var festeblødning 8DPO, så var det kanskje for tidlig? Håper!Jo negativ i dag tidlig…