Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

Ok. Kjedelig da. Men 30-45000kr? Hva betaler man for da egentlig? :bag: koster jo like mye som et IVF forsøk liksom…
Ja, egentlig skal dette inneholde både forskjellige tester - DNA-prøver osv, og analysering av disse, samt personlig oppfølgning og veiledning og selve kurset - med masse innhold om hvordan man optimaliserer helsa. Veldig bra egentlig. Jeg personlig ville mye heller betale dette til å optimalisere min eggkvalitet og få barn på naturlig vis, enn IVF. Det er uaktuelt for meg å gå gjennom den prosessen. Emma Martine er utrolig kunnskapsrik og smart. Uheldigvis klarer hun ikke å følge opp det som blir tilbudt ved påmelding, og da blir det jo mye penger kasta ut av vinduet. Tragisk, både for henne og oss deltakere. Håper hun klarer å ta seg sammen og få seg inn på rett kjøl, da hadde hun hatt en nydelig karriere for resten av livet sitt, og kunnet tjene mye penger på å hjelpe folk.

Ja, egentlig skal dette inneholde både forskjellige tester - DNA-prøver osv, og analysering av disse, samt personlig oppfølgning og veiledning og selve kurset - med masse innhold om hvordan man optimaliserer helsa. Veldig bra egentlig. Jeg personlig ville mye heller betale dette til å optimalisere min eggkvalitet og få barn på naturlig vis, enn IVF. Det er uaktuelt for meg å gå gjennom den prosessen. Emma Martine er utrolig kunnskapsrik og smart. Uheldigvis klarer hun ikke å følge opp det som blir tilbudt ved påmelding, og da blir det jo mye penger kasta ut av vinduet. Tragisk, både for henne og oss deltakere. Håper hun klarer å ta seg sammen og få seg inn på rett kjøl, da hadde hun hatt en nydelig karriere for resten av livet sitt, og kunnet tjene mye penger på å hjelpe folk.
Okei. Ja altså jeg har absolutt mer troen på IVF, men at man tar vare på kroppen litt ekstra før man legger ut på den reisen. Å betale 30 - 45 000 kr for ett par tester, vil jeg si er ran:rolleyes: Om dette er så fantastisk, hvor er dette dokumentert?

Okei. Ja altså jeg har absolutt mer troen på IVF, men at man tar vare på kroppen litt ekstra før man legger ut på den reisen. Å betale 30 - 45 000 kr for ett par tester, vil jeg si er ran:rolleyes: Om dette er så fantastisk, hvor er dette dokumentert?
Det er ikke sånn at det er å optimalisere eggkvaliteten vs. IVF - ingenting er jo bedre enn å ha optimalisert eggkvaliteten også før IVF, for eksempel. Bare personlig så kommer jeg ikke til å velge IVF, men det har ingenting med om jeg har troa på det eller ei. Om det er dokumentert at det er bra å optimalisere eggkvaliteten? Er det det du mener? Ja, det er det selvfølgelig. Dårlig eggkvalitet er jo grunnen til at mange har problemer med å bli gravide.

Det er ikke sånn at det er å optimalisere eggkvaliteten vs. IVF - ingenting er jo bedre enn å ha optimalisert eggkvaliteten også før IVF, for eksempel. Bare personlig så kommer jeg ikke til å velge IVF, men det har ingenting med om jeg har troa på det eller ei. Om det er dokumentert at det er bra å optimalisere eggkvaliteten? Er det det du mener? Ja, det er det selvfølgelig. Dårlig eggkvalitet er jo grunnen til at mange har problemer med å bli gravide.
Altså, jeg skjønner jo selvsagt at å optimalisere eggkvaliteten er bra:hilarious: men finnes det noen konkret dokumentasjon på alt hun driver med?

CD 13 & EGGLØSNINGSDAG

Så var den dagen her igjen. Hadde skikkelige el smerter sent i går kveld, og litt murring i dag også. Testene begynner å bli svake igjen, så tror el er i dag. Vi la aksjer i går tidlig, i natt, og skal legge siste aksjene når jeg kommer hjem fra jobb i kveld/natt. Da er det bare å håpe, håpe og håpe at den sitter denne gangen❤️
IMG_9333.jpeg

Gikk nok glipp av toppen mellom cd 12 og 13 pga jobb…

Fader!! Skulle rekke å legge aksjer i natt når jeg kom hjem fra jobb, men det ble dessverre ikke noe. Så nå mister jeg helt motet, og lurer på om jeg i det hele tatt skal gidde å starte på blodfortynnende og Progesteron 2 dager etter el…faen altså! Vi fikk jo lagt på begge dagene med maksimal på CBFM, men likevel faller håpet mitt med en gang…

Fader!! Skulle rekke å legge aksjer i natt når jeg kom hjem fra jobb, men det ble dessverre ikke noe. Så nå mister jeg helt motet, og lurer på om jeg i det hele tatt skal gidde å starte på blodfortynnende og Progesteron 2 dager etter el…faen altså! Vi fikk jo lagt på begge dagene med maksimal på CBFM, men likevel faller håpet mitt med en gang…
Da ligger det svømmere klare og venter, det skal holde det :Heartred Skjønner du blir motløs, men det virker som om dere har truffet bra

Vi hadde siste mulighet for å legge inn aksjer fredag, el var søndag eller mest sannsynlig mandag, altså 2-3 dager senere og jeg er gravid 8+3 idag ❤️ jeg hadde og null håp når det ble så mange dager i mellom aksjer og el, men jaggu!

CD 16 & 3 DPO

Endelig helg. Vært en tøff uke, med dødsfall i vennekretsen osv. Livet er så sårbart❤️
Man begynner å reflektere når noe sånt skjer. Det er så urettferdig, at en frisk person plutselig ikke skal være her lenger. Livet kan snus på hodet i løpet av et brøkdels sekund.
Så ta vare på de rundt deg, for man vet aldri hvor lenge man har de:sad010

CD 16 & 3 DPO

Endelig helg. Vært en tøff uke, med dødsfall i vennekretsen osv. Livet er så sårbart❤️
Man begynner å reflektere når noe sånt skjer. Det er så urettferdig, at en frisk person plutselig ikke skal være her lenger. Livet kan snus på hodet i løpet av et brøkdels sekund.
Det er så sant :Heartred en må leve mens en lever :Heartred

CD 16 & 3 DPO

Nei, så trist :( håper det går bra med deg etter omstendighetene :Heartred

Hei, du "kjenner" ikke meg, men har fulgt med historien din :Heartred Håper veldig for deg! Ville bare si at det er topp å legge inn aksjer natten før eggløsningsdag. Det gjorde vi denne måneden, og nå er jeg gravid. Legger ved denne oversikten over studier på hvilken dag de hadde sex i forhold til eggløsningsdagen (0) da de ble gravid. Flest av de har høyest suksessrate dagen før :)
Skjermbilde 2023-10-27 kl. 23.07.19.png

Last edited:
Hei, du "kjenner" ikke meg, men har fulgt med historien din :Heartred Håper veldig for deg! Ville bare si at det er topp å legge inn aksjer natten før eggløsningsdag. Det gjorde vi denne måneden, og nå er jeg gravid. Legger ved denne oversikten over studier på hvilken dag de hadde sex i forhold til eggløsningsdagen (0) da de ble gravid. Flest av de har høyest suksessrate dagen før :)Vis vedlegget 417987
Så gøy! Da er det bare å krysse fingrene❤️ Og gratulerer så mye:)

CD 17 & 4 DPO

Ekstremt ømme pupper i dag, vil tro det kommer av Cyclogesten. Selv om jeg tidligere har hatt kjempe lite bivirkninger av de.
I tillegg er jeg grusomt kvalm, vet ikke om albyl e kan forårsake det :rolleyes:
Men nå blir det å se litt på tv og strikke før jeg skal ut å handle inn litt god mat til i kveld :)

Aldri vært kvalm med albyl-e. Håper det er en spire der :Heartred

CD 18 & 5 DPO

Er så sjukt kvalm i dag :arghh: hadde tenkt meg ut på en løpetur, men ombestemte meg når kvalmebygene ble kasta på meg. Hvis dette er bivirkninger av Cyclogest, så er det faktisk første gangen jeg har merket noe til kvalme og jeg har brukt Cyclogest mange ganger. Fysj! I tillegg til kvalme er det hodepine på gang. Satser på at det går over til i morra:rolleyes:

CD 18 & 5 DPO

Er så sjukt kvalm i dag :arghh: hadde tenkt meg ut på en løpetur, men ombestemte meg når kvalmebygene ble kasta på meg. Hvis dette er bivirkninger av Cyclogest, så er det faktisk første gangen jeg har merket noe til kvalme og jeg har brukt Cyclogest mange ganger. Fysj! I tillegg til kvalme er det hodepine på gang. Satser på at det går over til i morra:rolleyes:
Jeg reagerer med kvalme på albyl-e. Tror i hvertfall at det er den som gjør meg så kvalm. Ble også fryktelig løs i magen første uka før det stabiliserte seg.

Back
Topp