Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

CD 24 & 10 DPO

10 dpo i dag og tempen synker, «føler» meg ikke gravid heller som de gangene jeg faktisk har vært det. Så går utifra at det ikke har gått denne gangen heller. Har faktisk klart å unngå å ta test denne syklusen, noe som er helt utrolig. Men kjenner jeg faktisk begynner å gi litt opp dessverre…Vis vedlegget 414347
Temperaturen er fremdeles godt over linjen, så jeg ville ikke gitt opp enda basert på tempen i hvert fall. Jeg ga opp en gang tempen falt ned til linjen 10 DPO, men var faktisk gravid den gangen og ble overrasket med positiv test samme morgen ❤️

Temperaturen er fremdeles godt over linjen, så jeg ville ikke gitt opp enda basert på tempen i hvert fall. Jeg ga opp en gang tempen falt ned til linjen 10 DPO, men var faktisk gravid den gangen og ble overrasket med positiv test samme morgen ❤️
Tok en test nå. Ikke antydning til strek. Ingen symptomer, og jeg kjenner at jeg begynner å gi mer og mer opp på det største ønsket å bli mamma…

CD 24 & 10 DPO

10 dpo i dag og tempen synker, «føler» meg ikke gravid heller som de gangene jeg faktisk har vært det. Så går utifra at det ikke har gått denne gangen heller. Har faktisk klart å unngå å ta test denne syklusen, noe som er helt utrolig. Men kjenner jeg faktisk begynner å gi litt opp dessverre…Vis vedlegget 414347
Forstår så godt skuffelsen, men du fortjener å ikke gi opp! Din tur kommer, det er jeg sikker på ❤️

Takk for fine meldinger dere. Tårene triller her:sad010
Kjenner på en følelse jeg aldri har gjort før, nemlig at hodet nå begynner å si stopp. Helt jævlig følelse, men vet ærlig talt ikke hvor mye lenger jeg orker å kjempe mot dette målet. Kanskje ikke dette er meningen? Gudene vet. Men jeg er altså så deppa, trist, lei, oppgitt, forbanna, egentlig alt man kan tenke seg at er en dritt følelse.
Vært igjennom IVF 3 ganger, og det er faktisk noe jeg absolutt ikke orker tanken på, har energi til eller lyst til noe mer. Hverken jeg eller samboer. Vi føler oss ferdige med det….men skal aldri si aldri. Men for nå, er det nok!

Nå nærmer vi oss straks 5 år med prøving hver syklus. Blitt gravide og mista englene våre 3 ganger på 11 måneder.

Jeg føler at jeg blir straffa. Ja, rett og slett straffa!
Hvorfor blir noen av oss straffa med å ikke kunne få barn?? Hvorfor? Hva søren har jeg gjort som er så galt liksom, at jeg fortjener det her?!

Beklager sutrete og sinna innlegg, men et sted må jeg få utløp for all frustrasjonen og sinne jeg har bygd opp i meg….

En positiv ting må jeg klare å komme med…
Jeg har startet opp med pianotimer. Det er faktisk noe jeg har hatt lyst til i mange år. Og nå skal jeg endelig lære meg å spille piano fra grunn av:Heartred

Kjenner på en følelse jeg aldri har gjort før, nemlig at hodet nå begynner å si stopp. Helt jævlig følelse, men vet ærlig talt ikke hvor mye lenger jeg orker å kjempe mot dette målet. Kanskje ikke dette er meningen? Gudene vet. Men jeg er altså så deppa, trist, lei, oppgitt, forbanna, egentlig alt man kan tenke seg at er en dritt følelse.
Vært igjennom IVF 3 ganger, og det er faktisk noe jeg absolutt ikke orker tanken på, har energi til eller lyst til noe mer. Hverken jeg eller samboer. Vi føler oss ferdige med det….men skal aldri si aldri. Men for nå, er det nok!

Nå nærmer vi oss straks 5 år med prøving hver syklus. Blitt gravide og mista englene våre 3 ganger på 11 måneder.

Hvorfor blir noen av oss straffa med å ikke kunne få barn?? Hvorfor? Hva søren har jeg gjort som er så galt liksom, at jeg fortjener det her?!

Beklager sutrete og sinna innlegg, men et sted må jeg få utløp for all frustrasjonen og sinne jeg har bygd opp i meg….

Jeg har startet opp med pianotimer. Det er faktisk noe jeg har hatt lyst til i mange år. Og nå skal jeg endelig lære meg å spille piano fra grunn av:Heartred
Jeg kan ikke forstå situasjonen din, så jeg skal bare si at livet er ekstremt urettferdig. Det er ingenting du har gjort, om noe har du gjort alt du kan for at det skal gå. Jeg forstår at du trenger et sted å rette sinnet ditt, men ikke rett det mot deg selv, for det fortjener du ikke :Heartred Ønsker deg alt godt :Heartred

Følger med her inne jevnlig, og håper så inderlig for deg hver eneste måned! Jeg har stått i fortvilelsen selv, men ikke i nærheten av så lenge som deg, hos meg tok det "bare" 2,5 år, og vi var allerede på tanken om å gi opp da.. :sorry: Som HCS over her skriver, livet er skikkelig urettferdig.

Blir så glad av å høre at du tar tak i noen ting du har hatt lyst til å lære deg, det er så bra! Som jeg sikkert har sagt før, jeg begynte å tegne etter hvert, fordi jeg trengte å føle mestring på et eller annet plan i livet. Det hjalp meg gjennom en vanskelig periode, og jeg håper at pianoet kan gjøre det samme for deg.:Heartred Vet ikke helt hva annet jeg skal si, bortsett fra at du har min medfølelse.. Jeg fikk et råd av en lege etter noen runder IVF, han sa: oppsøk ekspertene, de aller beste i Norge, og ikke gi deg før du treffer den som forstår hva du trenger.

Lykke til! Jeg heier!

Følger med her inne jevnlig, og håper så inderlig for deg hver eneste måned! Jeg har stått i fortvilelsen selv, men ikke i nærheten av så lenge som deg, hos meg tok det "bare" 2,5 år, og vi var allerede på tanken om å gi opp da.. :sorry: Som HCS over her skriver, livet er skikkelig urettferdig.

Blir så glad av å høre at du tar tak i noen ting du har hatt lyst til å lære deg, det er så bra! Som jeg sikkert har sagt før, jeg begynte å tegne etter hvert, fordi jeg trengte å føle mestring på et eller annet plan i livet. Det hjalp meg gjennom en vanskelig periode, og jeg håper at pianoet kan gjøre det samme for deg.:Heartred Vet ikke helt hva annet jeg skal si, bortsett fra at du har min medfølelse.. Jeg fikk et råd av en lege etter noen runder IVF, han sa: oppsøk ekspertene, de aller beste i Norge, og ikke gi deg før du treffer den som forstår hva du trenger.

Lykke til! Jeg heier!
❤️❤️❤️

Du er vel en av de få som jeg fremdeles følger daglig, og jeg håper så inderlig for deg. Det er så vanvittig urettferdig at du har måttet prøve så lenge og aldri kommet i mål. Jeg tør ikke tenke på hvor gal og desperat jeg hadde blitt i samme situasjon. Håper så inderlig at det skal gå for deg og mannen din ❤️

Du er vel en av de få som jeg fremdeles følger daglig, og jeg håper så inderlig for deg. Det er så vanvittig urettferdig at du har måttet prøve så lenge og aldri kommet i mål. Jeg tør ikke tenke på hvor gal og desperat jeg hadde blitt i samme situasjon. Håper så inderlig at det skal gå for deg og mannen din ❤️
Så hyggelig å høre at du fortsatt følger meg❤️

CD 25 & 11 DPO

Tempen fortsetter å stupe, så regner med at TR er her i løpet av ett par dager. Kjent litt murringer i dag, så den er nok dessverre på vei.

Jaja…har får roet hodet mitt litt. Og jeg er sååå takknemlig for å ha dere flotte, herlige, støttende og godhjerta damer her inne. Uten dere hadde ting vært enda vanskeligere. Så tusen takk til dere som tar dere tid til å sende meg de fine og støttende meldingene❤️ Vet jeg må bli flinkere å skrive tilbake på dagbøkene her, men akkurat nå har jeg dessverre nok med meg selv. Men vit at jeg leser, selv om jeg ikke alltid legger igjen noen ord.

Nå ligger jeg på sofaen og lader opp til en løpeøkt på mølla. Sliter med litt skader i ett bein, så tryggest å løpe inne en stund fremover. Merker å løpinga har sklidd ut pga av det, og kiloene sniker seg raskt på igjen når man ikke får trent slik man liker.
Men i dag skal mølla bli herlig.

Ha en flott søndag❤️
IMG_8951.jpeg

CD 7

Og skikkelig hodepine! Sov en time i natt, så er helt ødelagt i dag kjenner jeg. Altså skiftjobbing, det kan du få av meg! Pyton pyton! Har jobba slik i 10 år, men aldri slitt så ille med det som den siste tiden.

Får satse på at jeg får en ordentlig natt med søvn til natta.

CBFM har mast om test i en dag allerede, men starter ikke før i morgen tenker jeg. Har endret tiden fra test på morgenen, til test om ettermiddagen. Det funka sist syklus ihvertfall.

Hvordan vi skal legge aksjene denne gangen er jeg litt usikker på. Kjenner at jeg ikke orker annenhver dag, og det går nok ikke heller, siden jeg ig samboer jobber motsatt av hverandre. Så jeg tenker jeg går for å prøve å ha sex på dagene med høy og max på monitoren, og kanskje en dag eller to etter eggløsning om vi får til det. Kjenner jeg ikke er sååå innmari gira denne syklusen….men håper det er det som skal til. At vi er litt mer avslappa og ikke stresser like mye med dette…

Nå skal jeg knaske ett par smertestillende, legge meg litt på sofaen og håpe på at kroppen er god nok til å klare en intervall økt på mølla i kveldingen.

Hei! Ville bare si at jeg er imponert over din stå-på vilje. Har tittet innom dagboken din siden vi en gang var i IKM gruppe. Jeg er selv resultat av 6 år med prøving, mine foreldre var uforklarlig barnløs, de prøvde aldri ivf, men plutselig gikk det veien på ganmelmåten og 3 år etter kom lillesøsteren min. De vet enda ikke hva som var årsaken til at de måtte prøve så lenge, men håper det gir håp til dere. Unner dere så veldig å få ønsket oppfylt. Det virker som du har en solid type og sikker på at dere blir fantastiske foreldre når den tid kommer. Alle lykkeønskninger sendes din vei :)

Hei! Ville bare si at jeg er imponert over din stå-på vilje. Har tittet innom dagboken din siden vi en gang var i IKM gruppe. Jeg er selv resultat av 6 år med prøving, mine foreldre var uforklarlig barnløs, de prøvde aldri ivf, men plutselig gikk det veien på ganmelmåten og 3 år etter kom lillesøsteren min. De vet enda ikke hva som var årsaken til at de måtte prøve så lenge, men håper det gir håp til dere. Unner dere så veldig å få ønsket oppfylt. Det virker som du har en solid type og sikker på at dere blir fantastiske foreldre når den tid kommer. Alle lykkeønskninger sendes din vei :)
For en hyggelig melding å få! Takk fine du❤️

Er innom og heier på, kjære du❤️ Håper sånn det blir en spire som sitter helt til termin, denne pp :smiley-angelic001 :Heartred

Var hos legen i dag med en vond tå, som jeg har slitt med siden mai…ja jeg vet… ting tar tid:playful: men har liksom alltid troa på at vondter skal gå over.

Men det ble da sendt henvisning til røntgen og i tillegg ble jeg satt på en 7 dagers kur med betennelsesdempende og ellers etter behov når jeg er ferdig med kuren.
Håper bare ikke at dette skal ødelegge for noe eggkvalitet eller eggløsning, men jeg vil jo også ha en kropp som fungerer sånn nogen lunde optimalt, ihvertfall med tanke på trening/løping.

Den ikke fullt så positive beskjeden, var at legen holdt en knapp på artrose/slitasjegikt:arghh: ææææsj! Håper så innmari at det ikke er det, og at det er noe som leger seg etterhvert…

Back
Topp