Skjønner godt at det er nervepirrende. Det er jo masse kjærringråd rundt det med kjønn og symptomer, og for meg har de stemt helt. Med førstemann, som er jente, kastet jeg opp i 27 uker - fra ca. 6+0! Nestemann, nesten ingen kvalme, men ekstremt trøtt - og det var en gutt. Så kanskje du bare har en liten gutt i magen?5+4
Og fortsatt gravid Dette er noen skumle dager og jeg er veldig nervøs. For når jeg har mistet før, så har jeg mistet 5+0, 5+5 og 5+4.
Jeg har også veldig lite symptomer.
De få symptomene jeg har er:
- Veldig såre nipler når jeg kommer borti dem, og veldig øm i brystene ut mot armhulene
- trøtt, kan sove 12 timer og er fortsatt ikke uthvilt
- litt halsbrann, men ingen kvalme
Så jeg grugleder meg helt sykt til mandag for å se om lille bønna vokser som den skal. Og jeg håper selvsagt å se et hjerte som slår, selv om det kan være for tidlig.
Det er så sykt mye bekymringer ved å være gravid, og jeg tror ikke jeg klarer å slutte å bekymre meg før jeg sitter med babyen min i armene mine
Edit: så må jeg bare legge til at jeg egentlig ikke er så ofte på forum lenger, men nå må jeg innom flere ganger daglig for å se om du har lagt ut noe. Tror vi er mange som venter spent på mandag!