Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

Yaaaay!!!!:wav

Hurraaa for 3+!! :Heartred Dette må bare bli baby!! :love7

PP 71, CD 8

Da var vi inn i nok en PP. Jeg tar ting litt som det kommer kjenner jeg. Stresser ikke med noe. Men de gangene vi faktisk skal babydanse, så kommer jeg til å bruke Prefert når det er sånn ca rundt eggløsning.

Så har jeg fått en ny fertilty reading:
Vis vedlegget 445323Vis vedlegget 445324Vis vedlegget 445325Vis vedlegget 445326Vis vedlegget 445327Vis vedlegget 445328

Krysser fingrene for at dette stemmer, og at bønna sitter helt til mål denne gangen. Hu hadde jo faktisk rett en gang, men da mistet vi. Hun var spot on på noen tall og måneder!!! :smiley-angelic001
Ikke lest her før, men havna tilfeldigvis innom nå og må bare si gratulerer så mye! :Heartred
Så fin stigning på tester, og readingen var jo spot on med november-desember da :woot: Ser ut som samme person som jeg kjøpte fra, og den stemte også på både mnd og kjønn faktisk! :Heartblue

Ikke lest her før, men havna tilfeldigvis innom nå og må bare si gratulerer så mye! :Heartred
Så fin stigning på tester, og readingen var jo spot on med november-desember da :woot: Ser ut som samme person som jeg kjøpte fra, og den stemte også på både mnd og kjønn faktisk! :Heartblue
Tusen takk :Heartred Ja det har allerede stemt på noen tall også:shy:

Jubler med deg :love7 For en glede!!håper du oppdaterer dagboka litt videre på reisen også? :Heartred

5+1

Da sier jeg meg herved ferdig med testing. Så rart å endelig kunne si det etter åtte år :shy:
Med 3+ i går og dye stealer i dag:Heartred

IMG_4039.jpeg

Jeg har fulgt med her i et par år uten å legge igjen noen kommentarer, men nå liker jeg så mange av innleggene dine at jeg nesten må si noe. :smiley-ashamed004 Så, gratulerer så mye med spiren og kjempefine tester! :love017 Når har du termin foreløpig?

Back
Topp