Ååååh dette var virkelig årets julemirakel!! Er så glad på dine vegne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhhhh!!! Ja det er virkelig et mirakelÅåååh dette var virkelig årets julemirakel!! Er så glad på dine vegne
Ikke lest her før, men havna tilfeldigvis innom nå og må bare si gratulerer så mye!PP 71, CD 8
Da var vi inn i nok en PP. Jeg tar ting litt som det kommer kjenner jeg. Stresser ikke med noe. Men de gangene vi faktisk skal babydanse, så kommer jeg til å bruke Prefert når det er sånn ca rundt eggløsning.
Så har jeg fått en ny fertilty reading:
Vis vedlegget 445323Vis vedlegget 445324Vis vedlegget 445325Vis vedlegget 445326Vis vedlegget 445327Vis vedlegget 445328
Krysser fingrene for at dette stemmer, og at bønna sitter helt til mål denne gangen. Hu hadde jo faktisk rett en gang, men da mistet vi. Hun var spot on på noen tall og måneder!!!
Tusen takk Ja det har allerede stemt på noen tall ogsåIkke lest her før, men havna tilfeldigvis innom nå og må bare si gratulerer så mye!
Så fin stigning på tester, og readingen var jo spot on med november-desember da Ser ut som samme person som jeg kjøpte fra, og den stemte også på både mnd og kjønn faktisk!
Tusen takkGratulerer så mye!
Taaakk Selvfølgelig skal det oppdateresJubler med deg For en glede!!håper du oppdaterer dagboka litt videre på reisen også?
Så kjekt å se! ja nå trenger du ikke å teste mer. Da blir det heller nedtelling til første ultralyd blir spennende tid fremover.5+1
Da sier jeg meg herved ferdig med testing. Så rart å endelig kunne si det etter åtte år
Med 3+ i går og dye stealer i dag
Ja kjenner jeg grugleder meg til neste mandag og TUL Krysser fingrene for at alt ser bra utSå kjekt å se! ja nå trenger du ikke å teste mer. Da blir det heller nedtelling til første ultralyd blir spennende tid fremover.
Etter menstermin å dømme så er det 29.juliJeg har fulgt med her i et par år uten å legge igjen noen kommentarer, men nå liker jeg så mange av innleggene dine at jeg nesten må si noe. Så, gratulerer så mye med spiren og kjempefine tester! Når har du termin foreløpig?
Det er den internasjonale tigerdagen Var ikke tiger nevnt i readingen? Denne kommer jo garantert til å klore seg fast til termin da!Etter menstermin å dømme så er det 29.juli