Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Virkelig!! Denne har jeg lengta etter å få sett i 8 årSå fantastisk
Det er veldig velfortjent Må være en fantastisk følelse!Virkelig!! Denne har jeg lengta etter å få sett i 8 år
Hurra!! så braaa
Helt uvirkeligDet er veldig velfortjent Må være en fantastisk følelse!
Hurra!! så braaa
Tusen takk! Ja nå håper jeg virkelig denne sitter godt fastGratulerer så masse med 3+ det SKAL gå veien
Takk!! Som jeg håper detGratulerer så mye
Denne spiren skal sitte helt til mål
Så hyggelig, tusen takk ja klor deg fast!Jeg er så glad på dine/deres vegne! Alle gode tanker sendes din veg. Klor deg fast, spire!
Jaaa!!Se på det da!!!! 3+ !! Fantastisk
Wow, gratulerer!! Dette må gå bra
Tusen takkWow, gratulerer!! Dette må gå bra
Så glad på dine vegne. Jeg er så glad for at du deler dette, fordi det gir litt sårt tiltrengt håp om at det kan lykkes til tross for lang tid med prøving, og at det er vits i å fortsette måned etter måned
Jeg hadde begynt å gå i den tro at det aldri kom til skje. Men etter 8 lange år, tre graviditeter som ikke utviklet seg som det skulle, så sitter jeg endelig her med 3+ på testenSå glad på dine vegne. Jeg er så glad for at du deler dette, fordi det gir litt sårt tiltrengt håp om at det kan lykkes til tross for lang tid med prøving, og at det er vits i å fortsette måned etter måned
Tusen takkJeg er så utrolig glad på dine vegne , dette fortjener dere så!