Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

CD 17, 3 DPO

Støl mage har jeg hatt siden el. Nå har stølheten kommi litt til lyskene, og puppene begynner å bli ømme. Jeg har i tillegg fått masse hvit utflod, noe som har vært heeelt totalt fraværende i lengre tid.

Jeg har så håp og tro på at spiren sitter denne gangen. Desto hardere nedtur, men jeg bare har så troa denne gangen❤️

Nå MÅ det være vår tur!!! ❤️
Krysser fingrene for deg :Heartred

Krysser også fingrene, dette virker lovende :love7

8 DPO

Har kommet over midnatt, så i teorien er jeg allerede 9 dpo.
Men glemte å legge ut her…jeg tok test i dag (igår) 9/11. Negativ! Men symptomer kommer og går. Og i ene øyeblikket tror jeg at det kan være håp, og så er jeg sikker på at det ikke går nå heller. Men det får tiden bare vise.
Pulsen stiger ihvertfall, og det kan vel i teorien være et godt tegn, men den stiger nok uansett mot TR. Så vi får se. Tester igjen i morgen…eller ja..idag…10/11.
IMG_3325.jpeg
IMG_3326.jpeg
IMG_3342.jpeg

8 DPO

Har kommet over midnatt, så i teorien er jeg allerede 9 dpo.
Men glemte å legge ut her…jeg tok test i dag (igår) 9/11. Negativ! Men symptomer kommer og går. Og i ene øyeblikket tror jeg at det kan være håp, og så er jeg sikker på at det ikke går nå heller. Men det får tiden bare vise.
Pulsen stiger ihvertfall, og det kan vel i teorien være et godt tegn, men den stiger nok uansett mot TR. Så vi får se. Tester igjen i morgen…eller ja..idag…10/11.Vis vedlegget 447873Vis vedlegget 447874Vis vedlegget 447875
Jeg syns nesten jeg ser en svaaak skygge på testen også? Krysser alt jeg kan for deg ❤️

Herregud så spennende!! Jeg har streksyn, så jeg ser også svak skygge på det nederste bildet, krysser alt jeg kan!

9 DPO

Eller vent nå litt!!!!! Jeg tok to tester til, siden dere så noe!!! Hæ??????
Streken på clearblue kom med en gang, men fadet litt etter som tiden gikk…men hæ?

Tørr ikke tro på noe før den eventuelt utvikler seg og jeg er hundre prosent sikker på at det ikke er skygge, noe jeg troooor det kan være…
Men hjertet hamrer helt sykt nå :nailbiting:
IMG_3373.jpeg
IMG_3381.jpeg

Last edited:
Eller vent nå litt!!!!! Jeg tok to tester til, siden dere så noe!!! Hæ??????
Streken på clearblue kom med en gang, men fadet litt etter som tiden gikk…men hæ?

Tørr ikke tro på noe før den eventuelt utvikler seg og jeg er hundre prosent sikker på at det ikke er skygge, noe jeg troooor det kan være…
Men hjertet hamrer helt sykt nå :nailbiting:
Vis vedlegget 447900Vis vedlegget 447901
Det er strek!!! På begge!! Mange inkludert meg har god erfaring med å teste på tiss nr 2 istedet for første når man står opp!

Det er strek!!! På begge!! Mange inkludert meg har god erfaring med å teste på tiss nr 2 istedet for første når man står opp!
Som jeg håper dette er reelt!!!❤️
Har vært litt småuggen fra jeg sto opp, hodepine og kjempe tørst! Men det kan likeså godt være migrene på tur. Men dette ble plutselig veldig spennende :smiley-angelic001

Jeg ser streker på begge :love7 så gøy!! Krysser fingrene for at du får enda sterkere streker fremover, men syns det lover godt til å være bare 9 dpo!!

Back
Topp