Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

Tydelig strek! Håper for dere :Heartred

Åååh, så fantastisk å se at du er gravid igjen- ENDELIG:smiley-bounce012:smiley-bounce015:dance011:dance008:greet025Gratulerer så mye med spiren, kjære du:talk017:binkybaby:dummy1::dummy::Heartred:love7 Denne gangen SKAL det gå:Heartred:Heartred:Heartred

Fikk ikke tatt noen digital, da jeg trodde jeg hadde hjemme, men så hadde jeg ikke likevel…men tok en strimmel til da:)

Og det er jo økning fra morgen til ettermiddag…I virkeligheten er det lett å se at det er en rosa strek❤️ måtte spiren bare bli værende nå altså! :smiley-angelic001

Vis vedlegget 448013Vis vedlegget 448012
Kjempefin økning ja! :shy: Lover veldig godt med denne stigningen altså! Måtte dette bli terminbaby :Heartpink Det fortjener dere!

Fikk ikke tatt noen digital, da jeg trodde jeg hadde hjemme, men så hadde jeg ikke likevel…men tok en strimmel til da:)

Og det er jo økning fra morgen til ettermiddag…I virkeligheten er det lett å se at det er en rosa strek❤️ måtte spiren bare bli værende nå altså! :smiley-angelic001

Vis vedlegget 448013Vis vedlegget 448012
Ååå, jeg håper så at denne sitter hele veien. Krysser alt jeg kan for deg og er like spent hver gang det kommer en ny post ❤️ Hvor mange ganger har du vært gravid før? Og hvor langt har du kommet?

Back
Topp