Babydrømmen87
Elsker forumet
Jeg tør ikke å si takk riktig ennå, men så hyggelig melding å fåGratulerer så mye, unner deg virkelig dette etter den turbulente prøvetiden du/dere har hatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tør ikke å si takk riktig ennå, men så hyggelig melding å fåGratulerer så mye, unner deg virkelig dette etter den turbulente prøvetiden du/dere har hatt
Veldig spent på dine vegne10 DPO morgen
Ble dårlig tid med tester før jobb
Skulle hatt tester med i vesken! Alt for spennende jo!! håper de øker fint og at lille spiren sitter10 DPO morgen
Ble dårlig tid med tester før jobb
Ser tydelig strek på begge to! Herregud så gøy!!Jeg tok tester før jeg dro, men ble tatt bilde i en hast. Ingen stor forandring, men så var det jo bare 6-7 timer siden forrige testVis vedlegget 447970
Neimen oj!! Her har det skjedd ting! Et forsiktig gratulerer. Dette må være terminspire, det er så fortjentJeg tok tester før jeg dro, men ble tatt bilde i en hast. Ingen stor forandring, men så var det jo bare 6-7 timer siden forrige testVis vedlegget 447970
Fin stigning allerede jo ser rosa streker uten å myseJeg tok tester før jeg dro, men ble tatt bilde i en hast. Ingen stor forandring, men så var det jo bare 6-7 timer siden forrige testVis vedlegget 447970
Kjempefin økning ja! Lover veldig godt med denne stigningen altså! Måtte dette bli terminbaby Det fortjener dere!Fikk ikke tatt noen digital, da jeg trodde jeg hadde hjemme, men så hadde jeg ikke likevel…men tok en strimmel til da
Og det er jo økning fra morgen til ettermiddag…I virkeligheten er det lett å se at det er en rosa strek måtte spiren bare bli værende nå altså!
Vis vedlegget 448013Vis vedlegget 448012
Gratulerer. Ser streken veldig lettFikk ikke tatt noen digital, da jeg trodde jeg hadde hjemme, men så hadde jeg ikke likevel…men tok en strimmel til da
Og det er jo økning fra morgen til ettermiddag…I virkeligheten er det lett å se at det er en rosa strek måtte spiren bare bli værende nå altså!
Ååå, jeg håper så at denne sitter hele veien. Krysser alt jeg kan for deg og er like spent hver gang det kommer en ny post Hvor mange ganger har du vært gravid før? Og hvor langt har du kommet?Fikk ikke tatt noen digital, da jeg trodde jeg hadde hjemme, men så hadde jeg ikke likevel…men tok en strimmel til da
Vært gravid 3 ganger før, og mistet alle før uke 7.Ååå, jeg håper så at denne sitter hele veien. Krysser alt jeg kan for deg og er like spent hver gang det kommer en ny post Hvor mange ganger har du vært gravid før? Og hvor langt har du kommet?