Tusen takkGratulerer! Så godt å se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer! Så godt å se
Tusen takk for heiaropHerregud tar jo nesten til tåreneHåper så inderlig at dette er terminspiren deres!! Og et forsiktig gratulerer herfra
Tusen takk! Ja som jeg håper det blir det nåSitter her med tårer i øynene, gratulerer så mye! Dette MÅ bli baby
Tusen takk!! Jeg trenger alt av kryssGratulerer så mye! Jeg krysser alt jeg har for at denne klorer seg fast
Åhh tusen takk! Kjente tårene presset litt på av denne meldingaGratulerer så mye med den lille spiren! Jeg og lillefrøken i magen heier på dere
Åhhh! Ja nå må det være vår tur!Ååååh jeg leste meg gjennom de siste dagene med oppdatering og begynte å grine på dine vegne av den siste testen! Denne gangen er det deres tur
12 DPOHvordan går det i dag?
Så fin økning12 DPO
Det ser ut for at hcg øker i hvertfall et fint realt hopp må jeg si. Og puppene er drit ømme, fått litt brekninger når jeg tenker på at jeg har så mye vann i munnen (av alt) men her er ALT av symptomer velkomne!
Vis vedlegget 448186
Se der ja! Det var et veldig fint hopp nå må det gå! Og så flaks at du hadde time hos Lundring akkurat nå!12 DPO
Det ser ut for at hcg øker i hvertfall et fint realt hopp må jeg si. Og puppene er drit ømme, fått litt brekninger når jeg tenker på at jeg har så mye vann i munnen (av alt) men her er ALT av symptomer velkomne!
Vis vedlegget 448186
Takk jeg krysser fingrene for at spiren klamrer seg fastHerregud, for en glede å titte igjennom de siste sidene! Gratulerer!! Nå er det endelig deres tur!!