Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

CD 16 & 3 DPO

Prøver å bli kjent med fertility friend appen og temping. Vet ikke om dette er riktig. Men ser da ut for at temp stiger etter el ihvertfall. Dette blir en test syklus på temping. Håper jo selvfølgelig jeg slipper å gjøre noe mer og at jeg blir gravid denne syklusen❤️

Men det er endelig fredag og helg! Den har vært etterlengta! Ferdig på jobb og rett på styrketrening. Nå blir det litt middag og resten av kvelden skal tilbringes på sofaen. Litt ugrei mage i dag, mye mulig ibs’n har tatt seg ei litta runde igjen. Lenge siden sist ihvertfall. Så får passe meg for hva jeg putter i meg i noen dager.

God helg fine frøkner❤️Vis vedlegget 413765
Åååååh spennende! :love017
Ser du bruker sånn monitor, hvordan funker det? Har vurdert det selv, men synes de koster litt mye

CD 17 & 4 DPO

Og ingen testetrang what so ever! Så deilig! Dagene har gått fort denne gangen og jeg tenker på andre ting. Så deilig!

I dag må vi få inn ved, noe som er drit kjedelig. Men jeg ser på det som litt trim jeg, da går det greit. Skrur opp musikken og tar det med et smil :playful:

Bestilte meg faktisk keyboard i dag. Jeg spilte en del som ung, men nå har jeg glemt masse. Men skal bli kjempe kos å starte opp med det igjen. Har tenkt på det i flere år nå:joyful:

CD 18 & 5(4) DPO
Der kom krysset på FF, som da betyr at i følge tempen var eggløsning onsdag og ikke tirsdag (som testene kommer fram til). Ja, jeg tar ikke tempen helt til riktig tid, men dette er uansett en prøve syklus i forhold til FF og at jeg i tillegg jobber skift. Så hekt riktig blir ikke dette. Men tempen stiger da :)
6180666E-ABF9-4BE3-93C3-47648C638C8A.jpeg

Spennende! Det er så tilfredsstillende å få det krysser :D

Virker som om du har tempet lenger enn hva jeg har :D Har noen spørsmål.
Er FF mer riktig enn testene man tar?
Stoler du mest på tempen eller testene?
Jeg har tatt opp temping igjen nå, tempet da vi prøvde på første bebis :Heartred På din graf kan FF ha rett, kanskje, ettersom EL kan skje 24- 48 timer etter positiv test, stemmer det? På min graf stolte jeg mer på testene, men FF var også helt uenig så jeg justerte temperaturene med bbt kalkulator. Da ble alle apper enige :hilarious:

Virker som om du har tempet lenger enn hva jeg har :D Har noen spørsmål.
Er FF mer riktig enn testene man tar?
Stoler du mest på tempen eller testene?
Inne å sniker her. Jeg tempet masse før, og tempen viser jo at egget faktisk slapp når du ser økning i bbt;) med tester kan du få positiv test uten å ha eggløsning ;) den viser jo bare lh økning ❤️ lykke til ❤️ jeg heier så mye på deg ;)

Inne å sniker her. Jeg tempet masse før, og tempen viser jo at egget faktisk slapp når du der økning i bbt;) med tester kan du få positiv test uten å ha eggløsning ;) den viser jo bare lh økning ❤️ lykke til ❤️ jeg heier så mye på deg ;)
Du sier det jeg tenker så mye bedre enn meg :hilarious:

Inne å sniker her. Jeg tempet masse før, og tempen viser jo at egget faktisk slapp når du ser økning i bbt;) med tester kan du få positiv test uten å ha eggløsning ;) den viser jo bare lh økning ❤️ lykke til ❤️ jeg heier så mye på deg ;)
Så da tenker du at egget slapp på onsdag da tempen steg litt? Så FF har rett? Må ha ting inn med teskje her altså:playful:

Så da tenker du at egget slapp på onsdag da tempen steg litt? Så FF har rett? Må ha ting inn med teskje her altså:playful:
4 dpo i dag ja ❤️❤️ egget slapp ser det ut som og tempen kommer nok til å stige ytterligere fremover før den eventuelt synker igjen før tr. Om du er gravid vil tempen forbli høy;) som vanlig, selvfølgelig unntak❤️

Hva var det med tempinga som gjorde at du ble gravid tror du? :)
Jeg tror testene kanskje indikerte sånn ca når det kunne være, men etter tempinga så innså jeg at jeg hadde eggløsning en del senere enn jeg trudde. Sleit ofte med å finne maks med tester, fikk mye høy lenge før det faktisk skjedde. Jeg tror kanskje aksjene ble lagt litt for tidlig. Når man måler temperatur så får man ikke vite når før etter det har skjedd, men etter tre-fire måneder med målinger så kjente jeg syklusen min på en helt annen måte. Ikke minst var den ulik annen hver måned ut fra hvilken side egget slapp. Synes det var så lærerikt. ❤️

Vi brukte også litt tid, men jeg er helt sikker på at dette ble redninga for oss. Nå sitter jeg med min lille skatt på fem uker, så håper det samme for deg snart ❤️

CD 20 & 6 DPO

Tempen stiger. Men det blir nok ikke riktig temp fordi jeg jobber skift. Syntes var veldig til hopp på grafen. Men men, sånn ca blir det jo.

Vet ikke om jeg rett og slett brygger på noe. Startet med hodepine i natt på jobb, våkna med hodepine. Det er kjempe varmt ute, men jeg ligger på sofaen under pleddet med varmeflaske. Nesa er potte tett og jeg føler meg absolutt ikke på topp. Får satse på at formen bedrer seg betraktelig før jobb i natt. Er slitsomt nok å jobbe natt fra før, om man ikke i tillegg skal være dårlig.
8F5927FE-53E9-4F2E-8F22-77EB9599CEFD.jpeg

CD 24 & 10 DPO

10 dpo i dag og tempen synker, «føler» meg ikke gravid heller som de gangene jeg faktisk har vært det. Så går utifra at det ikke har gått denne gangen heller. Har faktisk klart å unngå å ta test denne syklusen, noe som er helt utrolig. Men kjenner jeg faktisk begynner å gi litt opp dessverre…
IMG_8938.jpeg

Back
Topp