Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

CD 4

Og TR går mot slutten for denne gang. Tenk om dette var siste TR på en goooood stund. Man vet jo aldri, og jeg kan ikke slutte å ha litt håp.

Ihvertfall. Kjøpte meg ny bil i går. Utrolig deilig!! Eller ikke helt ny, men ett par år gammel. Stor fornøyd :)

Håper dere får en fin søndag. Her blir det kaffe og strikking. Prøve å få til en løpeøkt på mølla i ettermiddag:joyful:
Grattis! Hva ble det? :)

CD 6

Og så lite energi. Jeg kan sove sove og atter sove. Det har jeg kunnet gjort i noen dager nå. Orker ikke en gang å trene når jeg er slik. Jeg våkner, drar på jobb, og sovner på sofaen. Helt skutt. Tar alle vitaminene mine og jeg vet at trening gir meg energi, men akkurat nå er det helt tomt. Ser bare frem til helg, så jeg kan sove ut. Takk og lov tar jeg allerede helga på torsdag kveld.
Ekstremt slitsomt å være sånn. Håper det snart snur.

CD 8

Tenkte å begynne å teste etter temperaturen min denne syklusen, men termometeret jeg fikk, det funka selvsagt ikke! Så da blir det ikke noe temping denne syklusen siden jeg ikke har termometer med to desimaler. Jaja. Det får holde med CBFM og strimler denne gangen også.

Startet å teste etter el i dag, og allerede er CBFM på høy:wideyed: Husker ikke sist den var høy så tidlig!!! Satser på at el kommer på cd 13/14 slik den var før denne gangen:woot: men stresser jo med at vi ikke har startet aksje legging enda. Men får hoppe på hesten når jeg kommer hjem fra jobb i kveld. Samboer har endelig fri noen dager❤️
933C85E7-4B9D-4C0A-96A0-A36E56761009.jpeg
68FB1DB9-7C70-41A9-B997-FDD34D67ED64.jpeg

CD 8

Tenkte å begynne å teste etter temperaturen min denne syklusen, men termometeret jeg fikk, det funka selvsagt ikke! Så da blir det ikke noe temping denne syklusen siden jeg ikke har termometer med to desimaler. Jaja. Det får holde med CBFM og strimler denne gangen også.

Startet å teste etter el i dag, og allerede er CBFM på høy:wideyed: Husker ikke sist den var høy så tidlig!!! Satser på at el kommer på cd 13/14 slik den var før denne gangen:woot: men stresser jo med at vi ikke har startet aksje legging enda. Men får hoppe på hesten når jeg kommer hjem fra jobb i kveld. Samboer har endelig fri noen dager❤️Vis vedlegget 413050Vis vedlegget 413051
Hoppe på hesten :hilarious: :hilarious:

CD 9

Syntes det er kjempe rart hvordan syklusen er. Forrige syklus fikk jeg aldri HØY, kun LAV og så rett på MAX. Denne syklusen startet jeg å teste på cd 8 og har hatt HØY i to dager allerede.

Nå skal det sies at jeg prøver bidronninggele denne PP’n igjen(lenge siden jeg tok det). Men kanskje det har noe å si:)

Satser på knall egg denne syklusen❤️ oooog fine svømmere ikke minst❤️

Ikke hatt mulighet til aksje legging ennå, men i kveld må vi komme i gang. Har vært helt utslitt, så har jo så klart sovna med en gang har truffet puta etter jobb. Og samboer legger seg som regel litt senere enn meg. Og han har heller ikke hatt hjerte til å vekke meg, siden han har sett hvor sliten jeg har vært den siste tiden. Men i kveld skjer det. Da er det på’n igjen :hilarious: får forsøke å få til annenhver dag sånn ca…håper det lar seg gjøre med tanke på denne helvetets skiftjobbinga til både meg og samboer. Og så heldige som vi er, så jobber vi som regel motsatt av hverandre:arghh:

Ha en fin helg dere❤️
39C6D10A-8EB2-4A0C-B78D-F7F279EACB29.jpeg

CD 11
Da fikk jeg et nytt termometer i posten i går, så da startet jeg å måle temp i dag. Sikkert for sent å starte nå, men… Blir litt spennende å se hvordan dette blir, aldri gjort det før. Så her er det nok mye jeg må sette meg inn i :playful: i tillegg syntes jeg fertilty friend var litt rotete, men det går seg vel til bare man blir kjent med appen.
B0791686-17BE-4BCB-B33F-020F7579E78C.jpeg

CD 11
Da fikk jeg et nytt termometer i posten i går, så da startet jeg å måle temp i dag. Sikkert for sent å starte nå, men… Blir litt spennende å se hvordan dette blir, aldri gjort det før. Så her er det nok mye jeg må sette meg inn i :playful: i tillegg syntes jeg fertilty friend var litt rotete, men det går seg vel til bare man blir kjent med appen.Vis vedlegget 413246
Jeg startet også litt uti syklusen, det går fint. Det er bare å begynne, så blir det en vane!

Ser ut som om noe begynner å skje allerede! :D De siste syklusene (mange måneder) har jeg ikke fått el før på cd 16 og 17. Nå ser det ut for at EL kommer til den «gamle»/normale tiden:woot: Fortsatt HØY på monitor, men med mye sterkere streker. Muligens jeg får MAKSIMAL i morgen og dermed el på cd 13.
Venter bare på at samboer skal si i fra at han er våken, så vi kan hoppe i høyet før han drar på jobb:joyful:
5A96440C-7DA8-424E-9092-24DC09DDA78D.jpeg

CD 12
Og der kom CBFM på MAKSIMAL, og strimmel blir nok helt positiv i løpet av kvelden :) Da vil det si at eggløsning kommer på cd 13 denne gangen! Nå er syklusen min helt i god gammeldags rute:joyful:

Vi la aksjer i går, men nå er jeg så usikker på om jeg skal vente med aksjer til i morra, slik at det blir annenhver dag, eller kjøre på i dag og i morgen:rolleyes: Siden vi vet at sædkvaliteten til samboer varierer litt, så er det vel kanskje greit å holde seg til annenhver dag?:confused005

1EC6359A-9280-4F6E-A125-A6AFB1D0E4BD.jpeg

0FEE2D51-2F2C-4300-B60D-24B956744126.jpeg

CD 13 & EGGLØSNINGSDAG
Kan ikke skjønne annet enn at jeg har eggløsning i dag, for fytti katta så vonde eggløsningssmerter jeg har hatt på jobb i dag :hungover: Kan ikke huske at jeg har hatt så ikke vondt før, og tillegg masse eggløsningsslim, noe som har vært litt fraværende det siste halve året (brukt concieve plus). Så jeg får kaste meg i dusjen etter jeg har vært ute på en tur nå, og dra med meg samboer til sengs:hilarious:

I dag MÅ vi. Angrer på at jeg ikke fikk lagt aksjer i går, men dette burde jo holde:rolleyes: i og med at sædkvaliteten er så opp og ned.
3C5C4AC8-173D-435E-A938-C50964E3D7DC.jpeg

Fant ikke helt toppen på strimmeltestene denne gangen… men de er da negative igjen.

CD 14 & 1 DPO

Da var man kommet inn i dpo land igjen! Den verste tiden…akkurat nå føler jeg at testetrangen ikke er til stede. Håper det vedvarer. Men skal fortsette å tempe, så skal bli spennende å se hvordan den holder seg :) aldri sjekket dette før, så litt spennende er det jo:woot:
FF32B9A9-CDF1-4291-AB18-94620EC77554.jpeg

CD 16 & 3 DPO

Prøver å bli kjent med fertility friend appen og temping. Vet ikke om dette er riktig. Men ser da ut for at temp stiger etter el ihvertfall. Dette blir en test syklus på temping. Håper jo selvfølgelig jeg slipper å gjøre noe mer og at jeg blir gravid denne syklusen❤️

Men det er endelig fredag og helg! Den har vært etterlengta! Ferdig på jobb og rett på styrketrening. Nå blir det litt middag og resten av kvelden skal tilbringes på sofaen. Litt ugrei mage i dag, mye mulig ibs’n har tatt seg ei litta runde igjen. Lenge siden sist ihvertfall. Så får passe meg for hva jeg putter i meg i noen dager.

God helg fine frøkner❤️
391ABF62-8F81-4296-A7F6-13DC82A8A8B2.jpeg

Back
Topp