Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

CD 17 & 2 DPO

Vært på farten i hele dag og jeg kjenner jeg begynner å bli syk.

Begynner å få vond hals, press i ørene og hodepine. Takk liksom, om jeg blir liggende rett ut nå. Når siste ferie uka begynner snart :sour:
Masse god bedring ❤️ håper det går fort over

CD 19 & 4 DPO

Klokka er straks 03:00 og jeg har ikke lagt meg ennå. Ferie en uke til, og jeg har skikkelig bedriten døgnrytme :hilarious: men hva gjør vel det!
Har da kommet meg til 4 dpo, og synes tiden har gått veldig fort hittils, men den sakker nok ned snart.
Formen er litt hanglete. Vond hals og hodepine, men ikke noe verre siden lørdag. Hengt sammen med tantebarnet en del og han er skikkelig forkjøla, så er vel ikke til å unngå at noen basselusker kommer til meg også…han er en skikkelig kosegutt, hvertfall mot tante:Heartred er sååå koselig:Heartred

Ellers har jeg skikkelige mensenmurringer som dukker opp innimellom og litt ømme nipler. Er nok Cyclogesten som gjør det.

CD 20 & 5 DPO

Har mye murringer og stikninger i magen i dag. Sent i går kveld var det mye stikninger i venstre lyske og kjenner jeg får helt hetta av de stikningene, siden det var akkurat der smertene kom ved EXU. Det er jo altfor tidlig til at noe som helst kan ha festa enda, men akkurat den stikkingen der er litt ubehagelig og jeg blir fort stressa når jeg får vondt akkurat der.

Men men. Nå skal jeg ta meg en times styrkeøkt, og deretter ut å handle litt. For et kjedelig ferievær her på Østlandet folkens :yuck:

CD 22 & 7 DPO
Småkvalm og masse murringer er ståa nå. Så tok en test, og fikk selvfølgelig skygge på denne.
Krysser fingrene for at «skyggen» utvikler seg :smiley-angelic001

Etter 5 min:
7B86E4FB-3F81-40DF-9C18-D42E0E77A50C.jpeg

Tørr:
074D13A3-F1C4-41BF-B56F-CC2E2BD10153.jpeg

Hva er det med de babyplantestene? Den ser jo positiv ut! Heier på to streker for dere nå!

Back
Topp