Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

CD 25, 9 eller 10 DPO

I dag har jeg skikkelige mens-tak som kommer og går. Hver gang jeg går på do sjekker jeg etter blod, men det er jo altfor tidlig for TR.

Blenda test i dag og har på følelsen at det ikke gikk denne gangen heller….rart hva magefølelsen forteller deg. For hver gang jeg har blitt gravid har jeg hatt en slags følelse på at noe er annerledes. Men har dessverre ikke den følelsen nå. Men er fortsatt noen dager igjen å håpe på to streker på❤️
Jeg testet positivt 13 dpo med første :love2

CD 26, ca 11 DPO

Menssmertene kommer og går og jeg venter egentlig bare på å begynne å blø. Selv om lutealfasen min er på 13 dager…

Testene er så negative som de får blitt, og jeg venter egentlig bare på å starte en ny PP.

Ferien er offisielt i gang i dag, og jeg skal bare slappe av og nyte 4 uker fremover❤️
Så deilig med ferie :love7 Kos dere! Har dere planer?

Fy søren for en stå på-vilje du har. Imponert og inspirert over hvordan du takler denne (helt jævlige) urettferdige situasjonen:Heartred Du er rå, og du kommer til å bli en fantastisk mamma:Heartred

For en urokkelig motivasjon og positivitet!! Virkelig imponert, og føler med deg at veien din må være så kronglete... ❤️ sender deg alle mulige lykke-til-ønskninger og krysser fingrene for at det snart går din vei. Helt enig i at du kommer til å bli en fantastisk mamma!! ❣️

Back
Topp