Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

8 DPO

Svake mensmurringer og litt uggen i dag. Kunne sovi rundt tror jeg :facepalm: så var i grunn litt optimistisk på morgenen i dag, men ikke så mye har skjedd på strekfronten. Men flere dager å ta av. Ble også dårlig lys på bilde på morgenkvisten idag…Vis vedlegget 407887
Min var svakere enn dette 8 DPO, og resultatet er en liten klump på ni måneder nå. Jeg håper det utvikler seg - du fortjener det så innmari ❤️

9 DPO

Og ingen strek nr to…ingen merkverdig følelse der nede lenger heller. Får bare smøre meg med tålmodighet og se hva som skjer. Er jo ennå tidlig❤️
Med baby nr 5 fikk jeg først svakt positiv test 10dpo om kvelden❤️

11 DPO

Fortsatt negativ test. De forrige graviditetene, så har jeg fått positiv test 9 og 10 dpo, så mister troen nå dessverre. Men jeg er helt utslitt om dagen, virkelig! Jeg kan sove dagen og døgnet rundt, og det er ikke likt meg.
Men sliter med gresspollen og virker som om den har startet litt allerede, selv om det er ekstremt tidlig. Går ihvertfall på allergimedisiner, og blir nok litt slått ut av det i kombinasjon med varmen som har vært her på Østlandet i lang tid nå.

11 DPO

Fortsatt negativ test. De forrige graviditetene, så har jeg fått positiv test 9 og 10 dpo, så mister troen nå dessverre. Men jeg er helt utslitt om dagen, virkelig! Jeg kan sove dagen og døgnet rundt, og det er ikke likt meg.
Men sliter med gresspollen og virker som om den har startet litt allerede, selv om det er ekstremt tidlig. Går ihvertfall på allergimedisiner, og blir nok litt slått ut av det i kombinasjon med varmen som har vært her på Østlandet i lang tid nå.

Gress er på kraftig nå, så ikke rart du reagerer.

Lykke til neste runde om det ikke går nå :)

12 DPO

Og nå er jeg ferdig med å teste for denne gang. Slutter på albyl E og Cyclogest i håp om at TR ikke blir veldig forsinket pga progesteronet. Aldri tatt det i egen syklus uten IVF, så vet ikke helt hvordan kroppen fungerer denne gangen.

Men jeg vil bare ha TR nå og komme i gang med en ny PP.
74BA2BEB-639A-432B-9E9C-542441E161BB.jpeg

CD 8

Tror dessverre denne PP’n blir litt amputert. Samboer drar på hyttetur med kompiser og når han kommer hjem etter noen dager, så drar vi på ferie sammen med familien min:banghead: men men, det må bare bli slik innimellom….

Gleder meg sykt til ferien for min del starter også!! Skal bli såååå deilig!

Men noe positivt er at jeg er skikkelig i gang med løpinga mi etter lang tid uten noen skikkelig trening. Altså jeg trener jo hver uke, det er medisinen min psykisk. Det er noe jeg bare MÅ gjøre. Men etter at noen kiloer forsvant er løpegleden virkelig tilbake igjen etter mange års fravær. Startet å løpe for fullt i fjor, men blitt amputert pga IVF og egguttak.
Men denne måneden er det hittil kun 9 dager jeg ikke har løpt, og noen dager må jeg har for restitusjon:joyful: Stolt av meg selv og jeg har virkelig funnet ut at jeg elsker løping!

Last edited:
CD 10 og HØY på monitor

Aksjene har vi først begynt på i dag denne gangen. Og til min store glede så skal ikke samboer på hyttetur denne helga likevel, og det ser ut for at jeg får el før tur med familien min også. Lykke!! Tenke seg til å bli så glad for noe så «lite» :joyful:

Så nå er planen å legge aksjer hver dag frem til el er over, ihvertfall annenhver og det skal ikke bli noe problem tror jeg:D

God helg dere❤️

CD 11 og fortsatt HØY på monitor

Idag har det vært en rolig og avslappende dag. Herlig. Bare kosa oss med en lang frokost, samboer har holdt på ute i hagen og jeg har løpt ei mil. Så nå blir det straks middag, og et lite glass vin, siden vi feirer bursdagen min litt på forskudd.

Ha en fin lørdag❤️

CD 13 og fjerde dag med HØY på monitor

Kjenner at ting skjer nedi der, så regner med å at monitor viser max enten i morgen eller på onsdag. Satser ihvertfall på det.

Dagens strimmel ser slik ut:
9DDADE22-2075-4ECC-AA5C-9BBE6B7A742C.jpeg

Idag er det i tillegg bursdagen min og jeg fyller 36 år:)
Kjenner at det ikke er like gøy med bursdager og føler liksom tiden renner litt i fra meg. Men men. Sånn er det….og for all del, misforstå meg rett: det er bedre å fylle år enn å ikke gjøre det❤️

CD 13 og fjerde dag med HØY på monitor

Kjenner at ting skjer nedi der, så regner med å at monitor viser max enten i morgen eller på onsdag. Satser ihvertfall på det.

Dagens strimmel ser slik ut:
Vis vedlegget 409259

Idag er det i tillegg bursdagen min og jeg fyller 36 år:)
Kjenner at det ikke er like gøy med bursdager og føler liksom tiden renner litt i fra meg. Men men. Sånn er det….og for all del, misforstå meg rett: det er bedre å fylle år enn å ikke gjøre det❤️
Gratulerer med dagen ❤️ :love7

Gratulerer med dagen! Håper du på denne tiden neste år har fått resultatet av bursdagsegget ditt!

Gratulerer med dagen! :love7

Gratulerer så mye med dagen :talk017 :love7 :cool05 :smiley-bounce015

Back
Topp