Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Gratulerer med dagen!! Måtte du få den beste (forsinkede) bursdagsgaven om et par uker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med dagen
Gratulerer med dagen
Gratulerer med dagen
Gratulerer med dagen! Håper du på denne tiden neste år har fått resultatet av bursdagsegget ditt!
Gratulerer så mye med dagen! Håper det blir tidenes bursdag med skikkelig gullegg!
Gratulerer med dagen!
Gratulerer med dagen din!
Tusen takkGratulerer så mye med dagen
Tusen takkGratulerer med dagen!! Måtte du få den beste (forsinkede) bursdagsgaven om et par uker
Tusen takkHurra for deg. Håper du får den beste bursdagsgaven ever
Tusen takkGratulerer så mye med dagen
Tok en ny el test, og den har allerede blitt positiv, så da er EL i morgen sånn ca, så da rekker vi det denne PP’n også jeg er sååå glad, siden jeg trodde ikke vi skulle få det til denne månedenVis vedlegget 409400
Håper det er din tur til å bli gravid med en terminspire. Du må jo dele testenCD 22, og 6 eller 7 DPO
Hjemme fra mini ferien vår før jeg tar ordentlig ferie i slutten av uka.
Veldig deilig å vært sykt opptatt med familie og tantebarn, for plutselig er jeg 6 eller 7 dpo. Har veldig ømme pupper og press i magen, men det kan nok komme av Cyclogesten.
Tok test i dag som viste skygge
Er kun skygge, så ingen vits i å legge utHåper det er din tur til å bli gravid med en terminspire. Du må jo dele testen