Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

Gratulerer med dagen!! Måtte du få den beste (forsinkede) bursdagsgaven om et par uker ❤️❤️

Gratulerer med dagen ❤️ :love7
Gratulerer med dagen ❤️
Gratulerer med dagen :love7
Gratulerer med dagen! Håper du på denne tiden neste år har fått resultatet av bursdagsegget ditt!
Gratulerer så mye med dagen! Håper det blir tidenes bursdag med skikkelig gullegg! :Heartred
Gratulerer med dagen! :love7
Gratulerer med dagen din!:)
Gratulerer så mye med dagen :talk017 :love7 :cool05 :smiley-bounce015
Tusen takk❤️

CD 14 og femte dag med HØY på monitor

Tror ikke jeg har hatt høy i så mange dager før! Håpe dette er gullegget som virkelig gjør seg klar denne gangen. Regner med å få max i morgen, for strimlene har også blitt sterkere. Får jeg max i morgen, så kan vi rekke det før vi reiser på en liten ferietur på torsdag. Så vi legger aksjer hver dag frem til fredag, og da får vi satse på at el er innen den tid❤️ hadde veldig el smerter i natt, så ble litt skuffa at den ikke var på max i dag…men men. Aksjer blir lagt uansett, så misser det ikke ihvertfall.

6C092D48-5F8A-4438-92A7-491982B33AAB.jpeg

Lykke til! :D :Heartred

CD 17 og 1 eller 2 DPO

Venter med å starte opp i morgen med progesteron og albyl E, slik at jeg vet sikkert at el har vært.

Men fyyy så stinn i magen jeg er!!! Var ute og løp på morgenkvisten i dag og hele magen kjentes ut som en ballong :hilarious: håper det kan være et godt tegn og at det ikke er ibs magen som spiller meg et puss på ferie:playful:

CD 22, og 6 eller 7 DPO

Hjemme fra mini ferien vår før jeg tar ordentlig ferie i slutten av uka.
Veldig deilig å vært sykt opptatt med familie og tantebarn, for plutselig er jeg 6 eller 7 dpo. Har veldig ømme pupper og press i magen, men det kan nok komme av Cyclogesten.

Tok test i dag som viste skygge :banghead:

Last edited:
CD 22, og 6 eller 7 DPO

Hjemme fra mini ferien vår før jeg tar ordentlig ferie i slutten av uka.
Veldig deilig å vært sykt opptatt med familie og tantebarn, for plutselig er jeg 6 eller 7 dpo. Har veldig ømme pupper og press i magen, men det kan nok komme av Cyclogesten.

Tok test i dag som viste skygge :banghead:
Håper det er din tur til å bli gravid med en terminspire. Du må jo dele testen ❤️❤️

CD 25, 9 eller 10 DPO

I dag har jeg skikkelige mens-tak som kommer og går. Hver gang jeg går på do sjekker jeg etter blod, men det er jo altfor tidlig for TR.

Blenda test i dag og har på følelsen at det ikke gikk denne gangen heller….rart hva magefølelsen forteller deg. For hver gang jeg har blitt gravid har jeg hatt en slags følelse på at noe er annerledes. Men har dessverre ikke den følelsen nå. Men er fortsatt noen dager igjen å håpe på to streker på❤️

Back
Topp