Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

For en urokkelig motivasjon og positivitet!! Virkelig imponert, og føler med deg at veien din må være så kronglete... ❤️ sender deg alle mulige lykke-til-ønskninger og krysser fingrene for at det snart går din vei. Helt enig i at du kommer til å bli en fantastisk mamma!! ❣️
Tusen takk for hyggelig melding❤️

CD 11

Da var man atter igjen i gang med testing etter EL.

Siden jeg har ferie i 14 dager til, og samboer har begynt å jobbe igjen, så skal vi nok klare å få lagt aksjer uten stress denne gangen❤️ Jeg skal bare henge hjemme disse ukene, så da legger vi aksjer når det passer for samboer.

Krysser alt jeg kan krysse for at spiren sitter denne gangen❤️
39CEC266-C17B-4D4E-AE70-6C593E46BE8F.jpeg

CD 12

Denne syklusen skal vi forsøke SMEP planen (SpermMeetsEggPlan)

Det vil si at man skal legge aksjene slik:

• Ha sex annenhver dag fra CD 8
• Når man får maksimal fertilitet på CBFM eller peak på strimmel tester, da har man sex den aktuelle dagen, og de to neste dagene på rad
• Deretter skal man stå over en dag, og så ha sex dagen etter igjen

Ingenting skal forbli uprøvd her i gården. I hvertfall ikke når hverken jeg eller samboer er så veldig keene på å starte opp igjen på enda et nytt IVF forsøk. Det suger rett og slett livsgnisten ut av meg!

Noen andre som har hørt om denne metoden? ❤️

CD 12

Denne syklusen skal vi forsøke SMEP planen (SpermMeetsEggPlan)

Det vil si at man skal legge aksjene slik:

• Ha sex annenhver dag fra CD 8
• Når man får maksimal fertilitet på CBFM eller peak på strimmel tester, da har man sex den aktuelle dagen, og de to neste dagene på rad
• Deretter skal man stå over en dag, og så ha sex dagen etter igjen

Ingenting skal forbli uprøvd her i gården. I hvertfall ikke når hverken jeg eller samboer er så veldig keene på å starte opp igjen på enda et nytt IVF forsøk. Det suger rett og slett livsgnisten ut av meg!

Noen andre som har hørt om denne metoden? ❤️
Ikke hørt om før. Men har prøvd å legge aksjer hvertfall 4 av 7 dager i EL uken.

Håper det kan klaffe for dere denne perioden. ❤️

Ikke hørt om før. Men har prøvd å legge aksjer hvertfall 4 av 7 dager i EL uken.

Håper det kan klaffe for dere denne perioden. ❤️
Vi har forsøkt ofte annenhver dag hele syklusen. Noen ganger hver dag i den fertile uken, men ikke prøvd denne metoden før. Så ingenting skal forbli uprøvd❤️

CD 14

Og fortsatt ingen positiv strimmel test og lav på CBFM. Men det forventet jeg ikke heller. Til gjengjeld, så kjenner jeg at det begynner å jobbes nedi der. På begge sider faktisk! Skikkelig øm og oppblåst er jeg. Så satser på ett skikkelig gullegg, eller kan jeg være så heldig at to slipper denne gangen??

Uansett forventer jeg ikke el før rundt CD 16-17, og da blir strimlene som regel plutselig sterke.

Skal denne gangen også gå på Cyclogest og blodfortynnende etter el.

Er det vår tur nå? :smiley-angelic001
8EC42711-8C68-4FD9-A1DC-99D285934FC1.jpeg

Jeeeij :gen014 Happy humpings:talk017

CD 15 og kanskje eggløsning(?)
Strimmel testen er på vei til å bli lysere. Men i dag kom CBFM på maksimal, uten å vært på høy først:oops: så her skjedde det ting fort denne syklusen. Kommer til å teste videre med strimler til de er helt negative igjen.
Legge aksjer i ettermiddag før samboer drar på jobb. Det samme blir det i morgen også:happy:
4E19E698-7C52-4A1D-B777-87CA0834644E.jpeg

029550F8-B165-43C7-BD0A-893DD49CFC3D.jpeg

CD 16, enten EL dag eller 1 DPO
Legge aksjer i ettermiddag og i morgen, så er vi godt dekt denne gangen.
Hadde ekstreme el smerter i går kveld, så usikker på om egget slapp da eller om det er i dag el er, men har mest tro på at jeg er 1 DPO i dag….Begynner med Cyclogest og Albyl E i morgen, for å være sikker på at EL er over. Men uansett. Testene er negative igjen i dag, så straks begynner den ekstreme lange ventetiden :wacky:
13DE9B0D-D4EA-434B-AA3D-DD4FCBC70828.jpeg

CD 16, enten EL dag eller 1 DPO
Legge aksjer i ettermiddag og i morgen, så er vi godt dekt denne gangen.
Hadde ekstreme el smerter i går kveld, så usikker på om egget slapp da eller om det er i dag el er, men har mest tro på at jeg er 1 DPO i dag….Begynner med Cyclogest og Albyl E i morgen, for å være sikker på at EL er over. Men uansett. Testene er negative igjen i dag, så straks begynner den ekstreme lange ventetiden :wacky:
Vis vedlegget 411741
Heier på deg ❤️❤️

Krysser fingrene for deg :Heartred

Back
Topp