Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

Er så kjipt med negative tester:sorry:❤️ Vil bare si at med min nr 5 testet jeg ikke svaaakt positivt før 10dpo sent om kvelden❤️❤️❤️ Er ennå håp❤️❤️❤️

CD 25 & 10 DPO

Negativ test og null symptomer. Tror nok vi må i gang med PP 56…

Begynner å bli lei…tror ikke jeg orker å gå på Cyclogest og Albyl E i neste PP. Får starte opp på det om jeg får positiv test. Tar neste PP litt som det kommer kjenner jeg. Jeg er sliten og dritt lei av at dette aldri skal gå.

Last edited:
CD 25 & 10 DPO

Begynner å bli lei…tror ikke jeg orker å gå på Cyclogest og Albyl E i neste PP. Får starte opp på det om jeg får positiv test. Tar neste PP litt som det kommer kjenner jeg. Jeg er sliten og dritt lei av at dette aldri skal gå.
Sender deg så mye omtanke ❤️ du er så rå og pågangsmotet ditt er så beundringsverdig. Dette kommer til å gå, men er lov å være skuffa. Ta godt vare på deg ❤️

CD 25 & 10 DPO

10 dpo her og. Og blenda test i morges ❤️ prøvd siden januar. Men prøvde også i nesten 2 år med exen. Så kjenner absolutt til den følelsen av at det aldri skjer.

Heier på at vi begge snart kan få en positiv test og få oppfylt drømmen.

10 dpo her og. Og blenda test i morges ❤️ prøvd siden januar. Men prøvde også i nesten 2 år med exen. Så kjenner absolutt til den følelsen av at det aldri skjer.

Heier på at vi begge snart kan få en positiv test og få oppfylt drømmen.
Uff noe dritt. Nærmer meg straks 5 år på rad med prøveperioder. Det merkes for å si det sånn.

Krysser fingrene for deg og meg❤️

Huff, føler veldig med deg❤️ 5 år er lenge som prøver, veldig lenge❤️ :crybaby2 Sender deg en stor klem❤️

Ja det begynner å føles ekstremt lenge ut, noe det også er…men kan ikke gi opp riktig ennå heller❤️ selv om det er fryktelig krevende psykisk❤️

Det skjønner jeg❤️ Håper du spiren sitter snart:smiley-angelic001:Heartred

CD 28 & 13 DPO

Ikke orka å testa de siste dagene, men kjenner at TR murringene begynner så smått å snike seg innpå. Har sluttet med Cyclogest og albyl E.
Venter nok TR i morgen eller i løpet av natten tenker jeg.

Neste PP blir det ikke Cyclogest og albyl E. Jeg trenger en pause. Så får vi se hvordan vi får lagt aksjer med tanke på turnusjobbing og samboer jobber 12 timers skift (noe jeg irriterer meg grenseløst over i noen tilfeller).

Men men. Oppi alt så var det egentlig greit å komme seg tilbake på jobb etter ferien. Liker rutiner, men SOM det var deilig å bare kunne slappe av og ikke ha klokka å gå etter også.

Håper dere har en fantastisk uke alle sammen❤️

Æsj, drittmens❤️ Heldigvis er det også starten på en ny pp❤️ Sender deg en klem❤️❤️❤️

CD 2

Og der ble det endelig helg etter ei uke med nattskift. Nå skal jeg ta helgevasken her hjemme, sette på en vaskemaskin, ta meg en lang og god dusj og deretter slappe av med litt tv og strikking. Nope, i dag sover jeg sjeldent, da jeg skal snu om på døgnet igjen. Så kaffekanna er full:playful:

Ønsker dere alle flotte, sterke damer her inne, en riktig god helg❤️

CD 2

Og der ble det endelig helg etter ei uke med nattskift. Nå skal jeg ta helgevasken her hjemme, sette på en vaskemaskin, ta meg en lang og god dusj og deretter slappe av med litt tv og strikking. Nope, i dag sover jeg sjeldent, da jeg skal snu om på døgnet igjen. Så kaffekanna er full:playful:

Ønsker dere alle flotte, sterke damer her inne, en riktig god helg❤️
Riktig god helg kjære du :Heartred

CD 4

Og TR går mot slutten for denne gang. Tenk om dette var siste TR på en goooood stund. Man vet jo aldri, og jeg kan ikke slutte å ha litt håp.

Ihvertfall. Kjøpte meg ny bil i går. Utrolig deilig!! Eller ikke helt ny, men ett par år gammel. Stor fornøyd :)

Håper dere får en fin søndag. Her blir det kaffe og strikking. Prøve å få til en løpeøkt på mølla i ettermiddag:joyful:

Back
Topp