CD 24 & 9 DPO
Negativ test i dag også.
Negativ test i dag også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sender deg så mye omtanke du er så rå og pågangsmotet ditt er så beundringsverdig. Dette kommer til å gå, men er lov å være skuffa. Ta godt vare på degCD 25 & 10 DPO
Negativ test og null symptomer. Tror nok vi må i gang med PP 56…
Begynner å bli lei…tror ikke jeg orker å gå på Cyclogest og Albyl E i neste PP. Får starte opp på det om jeg får positiv test. Tar neste PP litt som det kommer kjenner jeg. Jeg er sliten og dritt lei av at dette aldri skal gå.
Takk for hyggelig melding, setter veldig pris på detSender deg så mye omtanke du er så rå og pågangsmotet ditt er så beundringsverdig. Dette kommer til å gå, men er lov å være skuffa. Ta godt vare på deg
10 dpo her og. Og blenda test i morges prøvd siden januar. Men prøvde også i nesten 2 år med exen. Så kjenner absolutt til den følelsen av at det aldri skjer.CD 25 & 10 DPO
Negativ test og null symptomer. Tror nok vi må i gang med PP 56…
Begynner å bli lei…tror ikke jeg orker å gå på Cyclogest og Albyl E i neste PP. Får starte opp på det om jeg får positiv test. Tar neste PP litt som det kommer kjenner jeg. Jeg er sliten og dritt lei av at dette aldri skal gå.
Uff noe dritt. Nærmer meg straks 5 år på rad med prøveperioder. Det merkes for å si det sånn.10 dpo her og. Og blenda test i morges prøvd siden januar. Men prøvde også i nesten 2 år med exen. Så kjenner absolutt til den følelsen av at det aldri skjer.
Heier på at vi begge snart kan få en positiv test og få oppfylt drømmen.
Ja det begynner å føles ekstremt lenge ut, noe det også er…men kan ikke gi opp riktig ennå heller selv om det er fryktelig krevende psykiskHuff, føler veldig med deg 5 år er lenge som prøver, veldig lenge Sender deg en stor klem
Ja det begynner å føles ekstremt lenge ut, noe det også er…men kan ikke gi opp riktig ennå heller selv om det er fryktelig krevende psykisk
Riktig god helg kjære duCD 2
Og der ble det endelig helg etter ei uke med nattskift. Nå skal jeg ta helgevasken her hjemme, sette på en vaskemaskin, ta meg en lang og god dusj og deretter slappe av med litt tv og strikking. Nope, i dag sover jeg sjeldent, da jeg skal snu om på døgnet igjen. Så kaffekanna er full
Ønsker dere alle flotte, sterke damer her inne, en riktig god helg