Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

Ikke mist håpet! :Heartred Det er lov å være sint, lei seg, frustrert og usikker den neste tiden. Men jeg håper at dere finner ny giv når dere har fått landet litt! Heier på dere!

Håper denne AB'en er det som skal til, og at første prøverunde etter den sitter som et skudd ❤️

PP 53, CD 1

Da kom TR med et brak i dag og det var negativ test på morgenen i dag. Så da var denne IVF runden til ingen nytte også…

Har testdag i morgen, men den testen trenger jeg ikke å ta. Varmeflaska er fylt opp, Paracet er knasket i hele dag og jeg har fylt opp fryseren med is, handlet spekemat, masse kaffe og sjokolade. Jeg skal fråtse og dytte nedpå med alt jeg har holdt meg unna i det i siste.

Fy faen så skuffa jeg er….

PP 53, CD 1

Da kom TR med et brak i dag og det var negativ test på morgenen i dag. Så da var denne IVF runden til ingen nytte også…

Har testdag i morgen, men den testen trenger jeg ikke å ta. Varmeflaska er fylt opp, Paracet er knasket i hele dag og jeg har fylt opp fryseren med is, handlet spekemat, masse kaffe og sjokolade. Jeg skal fråtse og dytte nedpå med alt jeg har holdt meg unna i det i siste.

Fy faen så skuffa jeg er….
Du har lov til å være skuffet, sint og trist. Noe annet hadde vært unaturlig spør du meg. Jeg heier sånn på deg! Fråts og kos deg, neste gang sittern :Heartred

CD 5

Trodde TR var over for denne gang, da det ikke kom noe mer i går kveld. Men hu lurte meg og jeg har blødd i dag også. Denne gangen har jeg ikke blødd like mye som vanlig egentlig, ihvertfall ikke like mye klumper osv. Og det er nok klexane’n som har gjort noe med det. For smerter har jeg har hatt, deluxe!! Men i morra håper jeg TR er over for denne gang.

Jeg startet opp med Doksysyklin tabletter i dag og skal ta to om dagen i 14 dager! Så Fuck You kroniske endometritt!!! Håper du forsvinner for godt!!!

I tilegg har jeg hatt en prat med IVF klinikken. Sædkvaliteten har plutselig blitt veldig dårlig og denne gangen var det vanskelig å finne normale celler. Så nå skal samboer først til legen for å sjekke testosteron og ta flere hormonprøver. For i 2020 var prøven helt normal. Så noe rart har skjedd her. Om ikke man finner noe galt med hormonene, så blir det neste ultralyd av testiklene. Og hvis de finner noe feil der, så spørs det ikke om det blir microtese (?) ved neste IVF forsøk. Og jeg er faktisk litt redd for at samboer ikke klarer å gjennomføre det. Han har helt vannvittig lege/sykehusskrekk og kjempe redd nåler og sprøyter:banghead: men som vi prata om, en ting om gangen.

I tillegg så blir jeg satt på Cyclogest og Albyl E etter eggløsning når vi nå skal prøve selv i noen sykluser. Må få spart opp penger til neste forsøk. Og vi har jo faktisk greid å bli gravide på egenhånd flere ganger….men i hvertfall så har vi nå en liten plan B frem til neste IVF forsøk❤️

Last edited:
CD 7

Kjenner jeg er spent på når EL kommer etter negativt IVF forsøk denne gangen. Pleier å være forsinket noen dager. Men forrige gang tror jeg ikke at jeg fikk noen skikkelig positiv test, og heller ikke max på CBFM.

Men det er såååå sinnsykt deilig å bare være seg selv igjen, ha sengekos når man vil, trene hva man vil osv. Jeg kjenner at IVF er en tøff prosess for forholdet også. Så nå skal vi kose oss…bare vi to❤️

Vedlegg

• A40B149E-861D-4D59-BA4C-0625B0D356CC.jpeg
    A40B149E-861D-4D59-BA4C-0625B0D356CC.jpeg
    125,5 KB · Visninger: 44
CD 13

Fikk høy på monitor, andre dagen på rad nå. Og strimler er negative. Men det jobbes noe vanvittig nedi der om dagen. Så spennende å se når jeg får positiv test denne gangen.

Jeg er halvveis i antibiotika kuren, og jeg har hentet ut albyl-E og Cyclogest som jeg skal begynne med etter eggløsning. Godt at Hausken gir oss noe å «jobbe» med hjemme frem til neste forsøk. Og vi har sex omtrent hver dag om dagen, så ikke noe mangel på det heller :joyful:

Ha en fin helg dere❤️

Last edited:
CD 16
Og der kom endelig maksimal på monitor og strimlene er også positive:joyful: prøve å legge inn aksjer i to dager til, så er vi helt innfor denne gangen:smug: har sinnsyke eggløsningssmerter denne gangen, såkrysser fingrene for et super gull egg❤️

Tester ut smilereader testene for første gang, og de var ikke dårligere enn babyplan ihvertfall synes jeg. Men kommer nok til å holde meg til BP og monitor. Håper jo selvsagt det ikke trengs noen flere runder nå da:smiley-angelic001
9B8D7B54-6C71-4F29-9079-5530E0E41985.jpeg

23356F3D-D1C1-42AD-9EF7-1AC05AECD1DB.jpeg

6AA3DE36-C509-46DA-8A12-D16CCC36CFA4.jpeg

E2927BC3-AF42-493E-9E09-32B738E72EB8.jpeg

Last edited:
Heier på gullegget:smiley-angelic001:Heartred Happy humpings:wav

Da har jeg fått testet smilereader sine eggløsnings tester. Og jeg må si at jeg er veldig positivt overraska!

Man ser utvilsomt når testen ble positiv. Syntes nesten det var enklere å se på disse enn på babyplan. Da babyplan holder seg «nesten positive» mye lengre.

(Babyplan testet jeg med bare for å dobbeltsjekke egentlig, fikk også max på CBFM 6/6, så beklager stygg skrift på bildet:hilarious:)

Så ikke noe problem å bruke Smilereader ihvertfall:joyful:
5E6D4E1C-5BF9-43F2-AAC0-82586AE3A652.jpeg

0E3A1688-61AA-4C9A-9AFF-0AA62771747F.jpeg

CD 19 & 2 DPO

Da var man inne i dpo land. Den verste og mest spennende tiden på en og samme gang.

Startet opp med Cyclogest og Albyl E. Og er også ferdig med antibiotikakuren på 14 dager for endometritt. Krysser fingrene for at den kuren har røska opp i «gammal dritt» og at jeg nå er frisk som en fisk.

SOM jeg håper at spiren sitter denne gangen! Gull egg, super svømmere og alt på topp! Herregud som jeg lengter!

Nå SKAL det være vår tur!!! ❤️

Ønsker dere alle sammen en riktig god helg :love7

Back
Topp