Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

Kveldens test…vet ikke helt hva jeg skal tro. Svakere….Vært kvalm i hele dag, masse spytt i munnen:hilarious:
7E4FA23A-33EF-458C-B0B5-D428C21E8F41.jpeg

Tok også strimmel nå før senga. Kan se ut som en skyggestrek igjen, håper den er på vei tilbake nå og at det ikke fortsatt er Ovitrelle som lurer meg…ser den ganske godt fra mellom 1-3 min etter den har trekt seg opp. Men så forsvinner den liksom litt igjen…tålmodighet er fin ting i grunn :wacky: Krysser fingrene for strek i morgen❤️
2804B317-E998-48C5-9FE8-0818C554A0DD.jpeg

9D3194F6-F11C-408A-8A55-59D733286582.jpeg

Tok også strimmel nå før senga. Kan se ut som en skyggestrek igjen, håper den er på vei tilbake nå og at det ikke fortsatt er Ovitrelle som lurer meg…ser den ganske godt fra mellom 1-3 min etter den har trekt seg opp. Men så forsvinner den liksom litt igjen…tålmodighet er fin ting i grunn :wacky: Krysser fingrene for strek i morgen❤️
Vis vedlegget 405581
Vis vedlegget 405582
Jeg ser noe! Ovitrellen er vell ute av kroppen nå? Håperhåper. :angelic::Heartred

Ser ganske lik ut den jeg fikk 10 dpo. Min var blenda 9 dpo (brukte ikke ovitrelle). Håper sånn for deg :Heartblue

Ser ganske lik ut den jeg fikk 10 dpo. Min var blenda 9 dpo (brukte ikke ovitrelle). Håper sånn for deg :Heartblue
❤️ håper sånn. Men synes det er rart at staven får strek, mens strimmel er negativ. De skal jo slå ut på samme hcg verdi. Har jo brukt samme urin på testene…Eneste forskjellen er jo at den ene er stav og den andre strimmel :rolleyes:

Ser strekene godt, vil tro de øker i styrke etterhvert :Heartpink Krysser fingrene for det!!

Back
Topp