Her er den helt tørr…Off, vet ikke helt om jeg tør å ta noen test i kveld. Redd for å få en skikkelig nedtur nå. Så spørs om jeg ikke bare skal la meg få lov til å leve litt til i håpet og vente med ny test til i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør den det ja! Har omtrent aldri brukt disse stavene jeg. Nå ble jeg ihvertfall en smule mer optimistisk
Her er den helt tørr…Off, vet ikke helt om jeg tør å ta noen test i kveld. Redd for å få en skikkelig nedtur nå. Så spørs om jeg ikke bare skal la meg få lov til å leve litt til i håpet og vente med ny test til i morgenVis vedlegget 405639
Den er ikke eksisterende når den er tørr.Uff, synes dessverre den ser svakere ut
Den er ikke eksisterende når den er tørr.
Det er jeg SÅ lei meg for Ordentlig urettferdig og dritt
Så kjipt men så gode nyheter fra legen!! Eller altså, misforstå meg rett! Nå får du både antibiotika og prednisolon, jeg hadde begge deler da jeg ble gravid11 DPOVis vedlegget 405695
Da har jeg gitt opp og vi går nok en sommer som ikke-gravid i møte….ja det er svake streker på dem, men når det får gått en liten stund er de forsvunnet og jeg kjenner meg ikke gravid heller. Selvsagt kan det jo hende vi klarer det selv også, noe vi virkelig håper på.
Fått svar på endometrietesten!!!!
«Denne viser forhøyet antall plasmaceller som indikerer kronisk endometritt. Antibiotikabehandlingen som er foreslått er ikke anbefalt under graviditet. Siden du hadde innsett av embryo for noen dager siden foreslår jeg at vi ser an hva testresultetet på graviditetstesten viser.
Videre hadde du normalt antall NK-celler, men litt i et grensetilfelle, slik at vi kan vurdere å gi prednisolon i forbindelse med forsøk. Du får jo allerede det nå fra innsett.»
Da blir det en heksekur med antibiotika da. Godt å få svar at dette kan ha noe med hvorfor embryoene ikke fester seg og hvorfor jeg mister hver gang. Takk og lov kan man gjøre noe med dette
Så kjipt med negative tester, men yay for noen svar og forhåpentligvis virkningsfulle løsninger!11 DPOVis vedlegget 405695
Da har jeg gitt opp og vi går nok en sommer som ikke-gravid i møte….ja det er svake streker på dem, men når det får gått en liten stund er de forsvunnet og jeg kjenner meg ikke gravid heller. Selvsagt kan det jo hende vi klarer det selv også, noe vi virkelig håper på.
Fått svar på endometrietesten!!!!
«Denne viser forhøyet antall plasmaceller som indikerer kronisk endometritt. Antibiotikabehandlingen som er foreslått er ikke anbefalt under graviditet. Siden du hadde innsett av embryo for noen dager siden foreslår jeg at vi ser an hva testresultetet på graviditetstesten viser.
Videre hadde du normalt antall NK-celler, men litt i et grensetilfelle, slik at vi kan vurdere å gi prednisolon i forbindelse med forsøk. Du får jo allerede det nå fra innsett.»
Da blir det en heksekur med antibiotika da. Godt å få svar at dette kan ha noe med hvorfor embryoene ikke fester seg og hvorfor jeg mister hver gang. Takk og lov kan man gjøre noe med dette