Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

Her er den helt tørr…Off, vet ikke helt om jeg tør å ta noen test i kveld. Redd for å få en skikkelig nedtur nå. Så spørs om jeg ikke bare skal la meg få lov til å leve litt til i håpet og vente med ny test til i morgen❤️
1B8A7260-ABED-414A-A191-650B28731501.jpeg

Gjør den det ja! Har omtrent aldri brukt disse stavene jeg. Nå ble jeg ihvertfall en smule mer optimistisk❤️

Jada, den gjør det serru❤️✨️ brukt de stavtestene i mange år, eller helt siden 2018:happy119 Og vet når de slår ut, så vet jeg noe er på gang❤️

Her er den helt tørr…Off, vet ikke helt om jeg tør å ta noen test i kveld. Redd for å få en skikkelig nedtur nå. Så spørs om jeg ikke bare skal la meg få lov til å leve litt til i håpet og vente med ny test til i morgen❤️Vis vedlegget 405639

Jeg har vært innom her så mange ganger de siste dagene at jeg føler meg som DEN stalkeren!! :hilarious: :hilarious: Har forøvrig trua på denne, uten at jeg vil gi deg falske forhåpninger! :Heartred Håper alt jeg har!!

11 DPO
6F8E7AA8-3C2B-4B89-B483-56D8A36BCD1D.jpeg

Da har jeg gitt opp og vi går nok en sommer som ikke-gravid i møte….ja det er svake streker på dem, men når det får gått en liten stund er de forsvunnet og jeg kjenner meg ikke gravid heller. Selvsagt kan det jo hende vi klarer det selv også, noe vi virkelig håper på.

Fått svar på endometrietesten!!!!
«Denne viser forhøyet antall plasmaceller som indikerer kronisk endometritt. Antibiotikabehandlingen som er foreslått er ikke anbefalt under graviditet. Siden du hadde innsett av embryo for noen dager siden foreslår jeg at vi ser an hva testresultetet på graviditetstesten viser.
Videre hadde du normalt antall NK-celler, men litt i et grensetilfelle, slik at vi kan vurdere å gi prednisolon i forbindelse med forsøk. Du får jo allerede det nå fra innsett.»

Da blir det en heksekur med antibiotika da. Godt å få svar at dette kan ha noe med hvorfor embryoene ikke fester seg og hvorfor jeg mister hver gang. Takk og lov kan man gjøre noe med dette❤️

Last edited:
Uff, synes dessverre den ser svakere ut :sad010 :confused: :Heartred

11 DPOVis vedlegget 405695

Da har jeg gitt opp og vi går nok en sommer som ikke-gravid i møte….ja det er svake streker på dem, men når det får gått en liten stund er de forsvunnet og jeg kjenner meg ikke gravid heller. Selvsagt kan det jo hende vi klarer det selv også, noe vi virkelig håper på.

«Denne viser forhøyet antall plasmaceller som indikerer kronisk endometritt. Antibiotikabehandlingen som er foreslått er ikke anbefalt under graviditet. Siden du hadde innsett av embryo for noen dager siden foreslår jeg at vi ser an hva testresultetet på graviditetstesten viser.
Videre hadde du normalt antall NK-celler, men litt i et grensetilfelle, slik at vi kan vurdere å gi prednisolon i forbindelse med forsøk. Du får jo allerede det nå fra innsett.»

Da blir det en heksekur med antibiotika da. Godt å få svar at dette kan ha noe med hvorfor embryoene ikke fester seg og hvorfor jeg mister hver gang. Takk og lov kan man gjøre noe med dette❤️
Så kjipt :arghh: men så gode nyheter fra legen!! Eller altså, misforstå meg rett! Nå får du både antibiotika og prednisolon, jeg hadde begge deler da jeg ble gravid:smiley-bounce012

11 DPOVis vedlegget 405695

Så kjipt med negative tester, men yay for noen svar og forhåpentligvis virkningsfulle løsninger!

Kjedelig at det ikke ble spire denne gang, MEN veldig godt at du har fått et svar, på noe man kan gjøre noe med!! Da får man litt nytt håp!! Kanskje det er det som skal til?

Så kjedelig!! Håper virkelig på noen virkningsfulle løsninger fremover :Heartred

12 DPO

Negativ test i dag også…noen svake mensmurringer har også dukket opp, så TR dukker nok opp i morgen som normalt. TR pleier å komme uansett om jeg går på progesteron eller ei. 13 dager lutealfase…

Da var dette forsøket mislykket også. Faen også altså! Jeg blir altså så forbanna, lei meg, skuffa, og knust!!!

Men planen nå er å få begynt med denne antibiotikakuren for kronisk endometritt. Og vi kommer til å forsøke på egenhånd. Er jo faktisk da vi har blitt oftest gravide. Så jeg har jo fortsatt tro på at vi skal få det til en gang.
Men i tillegg så skal jeg bestille meg en time hos gynekolog hos Spesialtlistsenteret for kvinner tenkte jeg. Få en second opinion, og kanskje få noen tips og muligens noen hjelpe/støttemedisiner slik at vi kanskje klarer det selv og for å klare å beholde.
IVF blir ikke aktuelt før til senhøsten igjen, da vi må spare en del penger for å få råd til nok en runde….

Vi kan ikke gi opp, selv om jeg akkurat nå er så forbanna på denne kroppen som aldri gjør som den får beskjed om.

Både jeg og samboer er knuste….men vi gir oss ikke. Aldri❤️

Off så trist det ikke gikk :( Unner deg så veldig din etterlengtede spire. Håper antibiotikakuren er det som skal til for at den neste sitter hele veien :Heartred

Heier på dere!! :Heartred

Back
Topp