Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

Tok en test idag, og jeg kunne se en veldig svak strek/skygge. Men nå som testen er tørr, jeg den faktisk ganske godt:nailbiting::nailbiting:

DFC5F600-D2B8-4837-8A09-56C515B5800C.jpeg

Selv om det heter at man ikke skal se på testen etter fristen. Så har jeg aldri opplevd å få strek uten at det har vært noe der:happy: Krysser fingrene for at streken blir sterkere nå:smiley-angelic001
Ja. Jeg har alltid fått svake svake grå skyggestreker etter tidsfristen, men aldri som denne her. Men går utifra at den er falsk/defekt enn så lengeo_O

Ja. Jeg har alltid fått svake svake grå skyggestreker etter tidsfristen, men aldri som denne her. Men går utifra at den er falsk/defekt enn så lengeo_O
Jeg har dessverre opplevd å få en så sterk strek etter tidsfristen. Den var negativ :sorry: Håååper at din er positiv!! Testet i dag?:smiley-angelic001

Hei og hopp!

Long time, no see!
Håper dere har hatt en fantastisk jul alle sammen.

her har vi valgt å rett og slett tatt en pause fra prøving igjen. Og det var rett. Nå begynner vi å bli gira på å sette i gang å prøve igjen. Måtte året 2022 bli året, at vårt mirakel skjer:Heartred

Vi kommer nok ikke i gang før litt uti januar, og vi skal legge vekk alt av tester og ting som ødelegger lysten. For nå har vi kommi inn en rytme, med masse kos og sex. Noe vi har holdt siden november. Så vi tenker at vi bare kjører på med denne metoden. Ihvertfall i noen måneder før vi eventuelt drar frem «hjelpemidler» igjen. For slik ståa er nå, hadde det ikke vært sjans å gå glipp av noen eventuell eggløsning ihvertfall. Jepp, jeg har gått på prevensjon en stund, med tanke på at jeg har vært helt utkjørt av smerter….og du verden så deilig det har vært å slippe mens…dette er noe jeg og legen min ble enige om. Så ikke begynn å lure på dette angående prevensjon:)

Vi sees nok utpå nyåret her, og så lenge så ønsker jeg dere et godt nytt år:Heartbigred

Hei og hopp!

Long time, no see!

her har vi valgt å rett og slett tatt en pause fra prøving igjen. Og det var rett. Nå begynner vi å bli gira på å sette i gang å prøve igjen. Måtte året 2022 bli året, at vårt mirakel skjer:Heartred

Vi kommer nok ikke i gang før litt uti januar, og vi skal legge vekk alt av tester og ting som ødelegger lysten. For nå har vi kommi inn en rytme, med masse kos og sex. Noe vi har holdt siden november. Så vi tenker at vi bare kjører på med denne metoden. Ihvertfall i noen måneder før vi eventuelt drar frem «hjelpemidler» igjen. For slik ståa er nå, hadde det ikke vært sjans å gå glipp av noen eventuell eggløsning ihvertfall. Jepp, jeg har gått på prevensjon en stund, med tanke på at jeg har vært helt utkjørt av smerter….og du verden så deilig det har vært å slippe mens…dette er noe jeg og legen min ble enige om. Så ikke begynn å lure på dette angående prevensjon:)

Vi sees nok utpå nyåret her, og så lenge så ønsker jeg dere et godt nytt år:Heartbigred

Hei :) leste gjennom dagbok di nå, så trist at dere ikkje er blitt gravide :( men har du lest om hormonell ubalanse? Nokon eg følger fra USA, mannen der kaller seg for dr Z, Eric Zielinski, og har skrevet fleire bøker om eteriske oljer og deiras helbredande egenskaper. Dei har studert dette med kvinnehelse og uforklarlige ting med den, som barnløshet. Eg er jo ikkje barnløs så har ikkje studert det tema noko særlig (men elsker eteriske oljer!), men kvar gong eg leser om mennesker som er uforklarlig barnløse tenker eg på dei. Dei meiner at ubalanse i hormonene, som ikkje lika lett vises på tester klinikker utfører, kan gjer ein barnløse.
Kan jo være verdt å lese seg opp om, kanskje er det enkle grep som kanskje kan hjelpe?❤ eg vil iallefall påstå at det er verdt å prøve, stoler veldig veldig på disse menneskene iallefall, og har hatt enormt utbytte av eteriske oljer! Virkelig ein spennande verden å setta seg inn i.

Ønske dere eit godt nyttår og lykke til med prøvinga❤

Hei og hopp!

Long time, no see!

Godt nyttår til deg! Håper 2022 blir året spira sitter :Heartred

Jeg har ikke testet etter el denne gangen, men i følge hvordan jeg kjenner kroppen min, så burde det være for ca en uke siden.
Hatt noen dager med ekstremt mye utflod, og har i tillegg begynt å få litt det samme som mensmurringer. Vet at dette ikke er noe spesielt unormalt for min del i dpo land. Men jeg klødde i fingrene etter å begynne å teste:wacky:

Dette er tatt etter 3 min:
1F862CE6-3806-4ABA-979A-76ED77EBBD4A.jpeg

Og dette etter 5 min:
63427BB4-CC64-4CC6-A227-EAA467EE5C21.jpeg

Det er nok mest trolig en skyggestrek, men det er uansett spennende å teste, selv etter mange år.

Er tom for babyplan tester, men fant noen eBay tester. Ikke mye å skryte av…i tillegg kjenner jeg på meg at TR dukker opp i løpet av de neste dagene…bedre lykke neste gang:meh:

FF590DB2-6A94-4B6D-A583-39ACDDD4806F.jpeg

Og der er TR i anmarsj….det kom ikke som noen bombe:meh:

Neste syklus drar jeg frem CBFM igjen, for å være sikker på at syklusen er stabil. Greit å få noen måneder med den, før vi forhåpentligvis setter inn det eneste egget vi fikk på frys fra forrige IVF. Vil absolutt ikke at noe skal gå feil da, selv om det er mange faktorer der som kan gå galt. Men da har ihvertfall jeg gjort det jeg kan.

Nå vet jeg ikke når el var, og har begynt å blø litt når jeg tørker meg. Har vært i litt uggen form noen dager. Kjempe tett i nesa, mensmurringer, vonde pupper. Vi har i grunnen hatt en pause fra all prøving, og rett og slett hverandre. Da vi har vært usikre på om det er riktig å fortsette som par. Men så har vi kost litt igjen, og jeg mistenker at vi hadde sex rundt eggløsning, men har ikke testet etter den. Så vet ikke nøyaktig hvor jeg er i dpo land. Men tror jeg skal ha tr om 2-3 dager.

Så hva tenker dere? o_O

B760C0F2-E913-41F3-850E-AD7613CD5D0E.jpeg

Ser ut som du kanskje er gravid. Hva håper du på hvis dere er litt usikre på om dere skal fortsette som par? ❤️ håper det går veien du ønsker ❤️
Vi er nok ganske sikre på at fortsatt er oss. Men at vi trengte å være litt i fra hverandre en stund. Så jeg håper selvsagt at denne utvikler seg til sterk strek:Heartred

Dette er jo en tydelig strek ❤️ Så spennende å følge med her fremover ❤️❤️

Det sies jo at et barn ikke redder et forhold, men jeg synes det kommer litt an på. For hvis det sterke og uoppfylte barneønsket er det som roter det til, så vil det jo også kunne rydde det litt opp. Jeg håper dere finner ut av det, og at strekene blir sterkere og sterkere. ❤️❤️

Vi er nok ganske sikre på at fortsatt er oss. Men at vi trengte å være litt i fra hverandre en stund. Så jeg håper selvsagt at denne utvikler seg til sterk strek:Heartred
Wow, så nå at dere har prøvd i nesten fire år. Det må være ekstremt tøft. Skjønner at det kan gå litt utover forholdet også. Krysser alt jeg kan for at det utvikler aeg til en sterkere strek og en terminspire. Når ryker neste test? ❤️

Wow, så nå at dere har prøvd i nesten fire år. Det må være ekstremt tøft. Skjønner at det kan gå litt utover forholdet også. Krysser alt jeg kan for at det utvikler aeg til en sterkere strek og en terminspire. Når ryker neste test? ❤️
Neste test ryker i morgen. Litt usikker på om jeg har flere bp, men har en CB early om ikke annet.

Back
Topp