Tok en test idag, og jeg kunne se en veldig svak strek/skygge. Men nå som testen er tørr, jeg den faktisk ganske godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter nesten to timer siden testen ble tatt, ser den sånn ut nå merkeligste jeg har vært borti!!
Vis vedlegget 370562
Ja. Jeg har alltid fått svake svake grå skyggestreker etter tidsfristen, men aldri som denne her. Men går utifra at den er falsk/defekt enn så lengeSelv om det heter at man ikke skal se på testen etter fristen. Så har jeg aldri opplevd å få strek uten at det har vært noe der Krysser fingrene for at streken blir sterkere nå
Jeg har dessverre opplevd å få en så sterk strek etter tidsfristen. Den var negativ Håååper at din er positiv!! Testet i dag?Ja. Jeg har alltid fått svake svake grå skyggestreker etter tidsfristen, men aldri som denne her. Men går utifra at den er falsk/defekt enn så lenge
Jepp, negativJeg har dessverre opplevd å få en så sterk strek etter tidsfristen. Den var negativ Håååper at din er positiv!! Testet i dag?
Hei og hopp!
Long time, no see!
Håper dere har hatt en fantastisk jul alle sammen.
her har vi valgt å rett og slett tatt en pause fra prøving igjen. Og det var rett. Nå begynner vi å bli gira på å sette i gang å prøve igjen. Måtte året 2022 bli året, at vårt mirakel skjer
Vi kommer nok ikke i gang før litt uti januar, og vi skal legge vekk alt av tester og ting som ødelegger lysten. For nå har vi kommi inn en rytme, med masse kos og sex. Noe vi har holdt siden november. Så vi tenker at vi bare kjører på med denne metoden. Ihvertfall i noen måneder før vi eventuelt drar frem «hjelpemidler» igjen. For slik ståa er nå, hadde det ikke vært sjans å gå glipp av noen eventuell eggløsning ihvertfall. Jepp, jeg har gått på prevensjon en stund, med tanke på at jeg har vært helt utkjørt av smerter….og du verden så deilig det har vært å slippe mens…dette er noe jeg og legen min ble enige om. Så ikke begynn å lure på dette angående prevensjon
Vi sees nok utpå nyåret her, og så lenge så ønsker jeg dere et godt nytt år
Godt nyttår til deg! Håper 2022 blir året spira sitterHei og hopp!
Long time, no see!
Håper dere har hatt en fantastisk jul alle sammen.
her har vi valgt å rett og slett tatt en pause fra prøving igjen. Og det var rett. Nå begynner vi å bli gira på å sette i gang å prøve igjen. Måtte året 2022 bli året, at vårt mirakel skjer
Vi kommer nok ikke i gang før litt uti januar, og vi skal legge vekk alt av tester og ting som ødelegger lysten. For nå har vi kommi inn en rytme, med masse kos og sex. Noe vi har holdt siden november. Så vi tenker at vi bare kjører på med denne metoden. Ihvertfall i noen måneder før vi eventuelt drar frem «hjelpemidler» igjen. For slik ståa er nå, hadde det ikke vært sjans å gå glipp av noen eventuell eggløsning ihvertfall. Jepp, jeg har gått på prevensjon en stund, med tanke på at jeg har vært helt utkjørt av smerter….og du verden så deilig det har vært å slippe mens…dette er noe jeg og legen min ble enige om. Så ikke begynn å lure på dette angående prevensjon
Vi sees nok utpå nyåret her, og så lenge så ønsker jeg dere et godt nytt år
Vi er nok ganske sikre på at fortsatt er oss. Men at vi trengte å være litt i fra hverandre en stund. Så jeg håper selvsagt at denne utvikler seg til sterk strekSer ut som du kanskje er gravid. Hva håper du på hvis dere er litt usikre på om dere skal fortsette som par? håper det går veien du ønsker
Wow, så nå at dere har prøvd i nesten fire år. Det må være ekstremt tøft. Skjønner at det kan gå litt utover forholdet også. Krysser alt jeg kan for at det utvikler aeg til en sterkere strek og en terminspire. Når ryker neste test?Vi er nok ganske sikre på at fortsatt er oss. Men at vi trengte å være litt i fra hverandre en stund. Så jeg håper selvsagt at denne utvikler seg til sterk strek
Neste test ryker i morgen. Litt usikker på om jeg har flere bp, men har en CB early om ikke annet.Wow, så nå at dere har prøvd i nesten fire år. Det må være ekstremt tøft. Skjønner at det kan gå litt utover forholdet også. Krysser alt jeg kan for at det utvikler aeg til en sterkere strek og en terminspire. Når ryker neste test?