Så spennende Håper det klaffer for ossSer ut som vi ligger ganske likt i løypa. Jeg fikk sterkere test i dag tidlig og håper på positiv test i kveld eller i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende Håper det klaffer for ossSer ut som vi ligger ganske likt i løypa. Jeg fikk sterkere test i dag tidlig og håper på positiv test i kveld eller i morgen
Jeg vil ikke gi deg falske forhåpninger, men jeg syntes jeg ser en skygge på denne! Veldig spent på testene dine de neste dagene om det utvikler seg eller om det bare er en skygge! Kos deg i bursdag i mellomtiden6 DPO
Velkommen til testetøsa sitt laboratorium. Her testes det lenge før man skal, slik at testetrangen skal bli tilfredsstilt. Selv om man vet at testen blir negativ, så kjører vi på
Hva jeg har kjent i dag:
- fortsatt litt hodepine
- menssmerter når jeg sto opp
- tunge, ømme bryst. Ikke fullt så ømme som de har vært
Idag skal jeg i bursdag til et familiemedlem, og det skal bli så koselig. Der er det også babyer å «sniffe» på
Ha en fin lørdag
Vis vedlegget 365694
Er redd det bare er skygge, dessverre. Veldig vandt med de Men såklart, håpet er derJeg vil ikke gi deg falske forhåpninger, men jeg syntes jeg ser en skygge på denne! Veldig spent på testene dine de neste dagene om det utvikler seg eller om det bare er en skygge! Kos deg i bursdag i mellomtiden
TakkSender deg en stor klem Skjønner veldig godt hvordan du føler det, jeg har også sånne dager. Håper drømmen din går i oppfyllelse snart! Ta deg en god sjokolade og sett på en Bridget Jones, eller noe sånt
Ønsker deg alt godt, og håper du finner lykken igjen!11 DPO
TR har ikke dukket opp, men det har heller ikke den etterlengtede streken. Så nå gir jeg opp. Ferdig med testing for denne gang.
Neste syklus orker jeg ikke å teste etter el. Tar heller en når jeg føler at el er rundt hjørnet. Om jeg i det hele tatt gidder.
For jeg orker ikke dette stresset akkurat nå. Så vi tar det litt som det kommer.
Har vel egentlig begynt å gå litt opp for meg, at vi kanskje aldri skal klare å få barn.
Ihvertfall må jeg begynne å gjøre ting som gjør meg glad. For dette stresset med å få barn, begynner rett og slett å bli for mye.
Jeg klarer ikke å leve livet mitt lenger, på det vis som jeg ønsker. Jeg går alltid rundt stressa, sliten og utilpass. Dette er jo ikke meg, men det har vært meg nå i over noen år. Det er ikke sånn det skal være. Det tærer også på forholdet. Og forholdet, det vil jeg ta vare på!
Nei. Jeg hever hodet, og skal prøve å finne tilbake til mitt gamle jeg snart. For jeg var ei som hadde masse av energi, glad og elsket å finne på noe hele tiden. Men nå har jeg mer eller mindre trekt meg veldig tilbake, og har sett på å være sosial, som noe slitsomt.
Nei!! Nok er nok!
Fra å med mandag starter jeg på pt programmet mitt, og livet mitt skal bli bra igjen. Det er jeg fast bestemt på!
Mulig jeg ikke kommer til å være så aktiv her inne på en stund. Men titter innom i ny og ne. Kanskje det blir hver dag, eller kanskje ikke?
Er uansett veldig deilig å ha en dagbok her inne. For tankene om barn, blir jo aldri borte. Og vi slutter jo ikke å prøve. Men nå lar vi ting falle litt mer naturlig fremover. Det skal bli bra. Alt skal bli bra igjen. Det vet jeg