Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

TR har dukket opp. Nøyaktig 13 dager etter el som vanlig. Da starter det en ny sjanse igjen. Vi tar ting som det kommer. Veldig vanskelig å få ting til å klaffe med motsatt jobbing osv. Men denne syklusen skal jeg ikke stresse med noe:)

CD 14

Ja, jeg hadde altså ingen tanker for å få dette til å bli en vellykket syklus med tanke på aksjelegging og jobb.
For her jobber vi noe ekstremt mye om dagen, og som da vil si motsatte vakter av hverandre. Vi har nesten ikke sett hverandre den siste tiden.
Og det har gjort at jeg har lagt denne syklusen på hylla, for følte det ikke var sjans i det hele tatt.

Tok min første el test denne syklusen i dag, bare for morro skyld egentlig, og for å se om el kom til vanlig tid denne gangen, da forrige ble forskyvd grunnet vaksine.
Og den ble positiv! Og vi klarte å legge aksjer før mannen dro på jobb igjen nå i kveld:happy:

Hadde sex for 6 dager siden. Så mye aksjer er dessverre ikke blitt lagt. Men jeg føler jo at dette kan være innafor, da el mest sannsynlig er i morgen og aksjene ble lagt sent i kveld. Nå er det bare å krysse fingrene. Og jeg er uansett glad, for dette var jo blitt en syklus vi egentlig bare ga opp med tanke på jobb:joyful: Noe har vi jo fått til denne gangen også…

34938511-C760-4377-A3A0-4511AADB5D61.jpeg

CD 15

Testen er på vei ned, så går ut i fra at el er idag:) Har litt el smerter og hadde masse blankt el slim i går, og litt idag.
Da ble det jo i grunn spot on med aksjer sent i går kveld:rolleyes:

D4870C08-1374-43C7-A10C-E102C451C092.jpeg

Blir noen spennende dager fremover da! Er tross alt bare en riktig timet runde som skal til :woot: Krysser fingra!

3 DPO

Da har jeg kommet meg til 3 dpo. Og jeg har foreløpig NULL testetrang! Hallo, hva skjer med meg? :hilarious: Normalt pleier den testetrangen å melde seg kjapt etter el, men nå føler jeg altså ingen trang. Noe så deilig:joyful:

Men jeg kommer nok til å ta den første testen på søndag, 7 dpo. Om jeg ikke klarer å holde meg enda lenger. Det hadde jo vært det beste.

Jeg har nå startet opp med løpetrening igjen, og det går så utrolig bra. Utholdenheten blir bedre og bedre, noen kg ned og ganske mange cm på kroppen er allerede vekke:D Føler meg fantastisk om dagen! Og jeg har begynt å få mye mer overskudd.
Har heller ingen begynnende betennelser i føttene, som jeg har slitt med i mange år. Nei nå! Nå skal jeg tilbake i form og ta tilbake kroppen jeg hadde, og som jeg følte meg vel i. Hard jobbing, men du verden for en deilig følelse:joyful:

5 DPO

Ok, så testetrangen har meldt seg:facepalm: Mest pga at jeg har hatt så rare murringer i lyskene, nesten som svake lyskestrekk…uansett så er 5 dpo for tidlig å teste. Men såklart, det bryr jo ikke jeg meg noe om:hilarious:
Vi smeller i gang syklusens første test, men finfin skyggestrek. Vet jo at det ikke er mulig at hcg vises så tidlig som 5 dpo. Så da er jeg ihvertfall sikker på at jeg kan forvente meg skyggestreker fremover med dette partiet av testet:meh:

4EA4A3C0-6AC6-485D-85FF-5A048F2AD320.jpeg

6 DPO

Det er fra ca/rundt denne dagen at egget «klekkes», og at det da kan begynne å feste seg. Så å starte å teste så tidlig er jo bare teit, siden tar noen dager etter at egget fester seg til det begynner å produsere hcg. Men noe må man gjøre med testetrangen:wacky:

Så slenger med dagens blenda test:facepalm:

6C935E9F-E87F-418E-BD18-F3F1E7840025.jpeg

8 DPO

Sammenlignet testen jeg tok for to dager siden, og den jeg tok i dag. Ser «noe» på den nederste. Men så er de jo tørre på dette bildet:meh:

5AA4DC86-9068-4EA0-9659-A8C7D4A0F9E0.jpeg

Jeg har jo ikke helt troen etter så lang tid som prøvere. Så måtte bare ta en test til. Bildet er tatt etter ca 3-4 minutter. Kan jeg skimte noe på denne også, eller er det bare en vanlig skygge? o_O Tiden vil vise…

0190C5D2-857F-4665-B6E2-B3EE00CB5F78.jpeg

8 DPO
Sammenlignet testen jeg tok for to dager siden, og den jeg tok i dag. Ser «noe» på den nederste. Men så er de jo tørre på dette bildet:meh:

Vis vedlegget 368331

Jeg har jo ikke helt troen etter så lang tid som prøvere. Så måtte bare ta en test til. Bildet er tatt etter ca 3-4 minutter. Kan jeg skimte noe på denne også, eller er det bare en vanlig skygge? o_O Tiden vil vise…

Vis vedlegget 368332
Jeg ser. Mine var sånn da jeg ble gravid ❤️

9 DPO

Test tatt på veldig utvannet urin etter nattevakt….er så trøtt, så knipset et bilde rett for jeg hoppet i senga. Hmm…skygge?

CA598D6E-0FAE-4DE2-AABB-053579265688.jpeg

8 DPO

Ihverfall sånn ca er jeg 8 dpo tror jeg, om syklusen er i vater….har ikke testet eller noe.

Ja hvor skal jeg begynne…vi har ikke prøvd aktivt den siste syklusen. Da vi har hatt litt problemer i forholdet. Jeg føler egentlig at vi ikke har noe glede i vårt forhold lenger, annet enn at vi er kjempe gode venner. Den kjærestebiten har vel forsvunnet for lengst, har vi innsett. Og nå er jeg rett og slepp på nippet til å forlate han og flytte inn i egen leilighet. Men jeg klarer ikke å slippe taket, så vi er fortsatt sammen.

Men idag (eller nå blir jo det i går kveld, når jeg skriver her). Da fikk jeg utflod med en liten flekk lyst blod. Det har jeg aldri opplevd før. Og jeg tenker festeblødning? Noen her som har opplevd det?

Vi har hatt sex en gang denne syklusen og det var en på dagen for el eller dagen etter el, om syklusen er stabil denne gangen. Hadde veldig intense menssmerter tiligere på kvelden, og rett etterpå oppdaget jeg denne flekket med lyst ferskt blod i utfloden. Det var bare på et tørk, har ikke kommet mer.

Nå begynner jeg oppriktig å tro at dette kan være en festeblødning! Dere som har opplevd det, hadde dere andre symptomer enn menssmerter og en liten flekk blod??

Back
Topp