Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

Så spennende å følge din reise. Og for en tur det har vært. Jeg håper dere er nært ved å oppfylle deres store drømmer ❤️ Vi brukte selv tre år på nr 1, så intet er umulig ❤️
Ja det håper jeg også:Heartred Oi! Det var nok tre lange år vil jeg tro. Men så herlig at det gikk til slutt da:happy:
Håper at den snart sitter her også.

CD 10

Da er testinga etter el startet (bak ryggen på samboeren):hilarious: Han vil uansett prøve å ha sex annenhver dag fremover, men jeg vil likevel vite når el er. For da legger jeg sikkert inn noen ekstra godord dagen jeg vet el er:joyful:
Vi er innafor allerede, helga har bestått av sengekos og avslapning. Litt redd for at vi ikke skal få det til å klaffe denne syklusen da vi jobber motsatt av hverandre med tanke på jobb. Men vi får prøve så godt vi kan. Vi får ta oss en kjappis i døra da, når ene kommer hjem og den andre skal på jobb:hilarious:

Vedlegg

• 8B12510F-CC10-40AD-B64F-31771FE4C9D6.jpeg
    8B12510F-CC10-40AD-B64F-31771FE4C9D6.jpeg
    23,1 KB · Visninger: 103
Hmm…altså det kan se ut som om el kommer en god del tidligere enn vanlig. Begynner å bli ganske bra strek:wideyed: Ikke positiv, men det nærmer seg.

Normalt har jeg positiv el test mellom CD13-14.
Jeg tok siste vaksinedose på fredag…kan den «klusse» til el tro? Uansett så kan jo el variere en del, men har nesten alltid hatt fast cd på el…hmm.. Blir ikke klok på kroppen:wacky: Spennende å se når jeg får positiv denne gangen.

Vedlegg

• C7E51A07-9C6B-4418-B830-D84630CF4D1A.jpeg
    C7E51A07-9C6B-4418-B830-D84630CF4D1A.jpeg
    713,8 KB · Visninger: 113
Håper dere snart får positiv graviditetstest! :Heartblue

Har dere tatt alle de tre offentlige ivf forsøkene uten at det gikk? :(

Håper dere snart får positiv graviditetstest! :Heartblue

Har dere tatt alle de tre offentlige ivf forsøkene uten at det gikk? :(
:Heartred

Nei vi har bare hatt et forsøk, grunnet min skrekk for sprøyter og sykehus. Og det tok vi privat. Jeg høres sikkert dum ut, men jeg ønsker virkelig ikke forsøkene offentlig *skrekk&gru*. Gjennomførte det ene forsøket, rett og slett fordi jeg ikke fikk den samme følelsen som jeg får når jeg er på et ordentlig sykehus. Og flere sier dem får en samlebåndsfølelse av å være i offentlig, og det funker dessverre ikke for meg. Ikke godt å ha den skrekken. Men veldig stolt at jeg har vært igjennom et forsøk. Vi har jo et på frys, som vi kanskje skal sette inn til våren en gang. Men akkurat nå, prøver vi selv etter en lang pause:)

:Heartred

Nei vi har bare hatt et forsøk, grunnet min skrekk for sprøyter og sykehus. Og det tok vi privat. Jeg høres sikkert dum ut, men jeg ønsker virkelig ikke forsøkene offentlig *skrekk&gru*. Gjennomførte det ene forsøket, rett og slett fordi jeg ikke fikk den samme følelsen som jeg får når jeg er på et ordentlig sykehus. Og flere sier dem får en samlebåndsfølelse av å være i offentlig, og det funker dessverre ikke for meg. Ikke godt å ha den skrekken. Men veldig stolt at jeg har vært igjennom et forsøk. Vi har jo et på frys, som vi kanskje skal sette inn til våren en gang. Men akkurat nå, prøver vi selv etter en lang pause:)

Ja, du skal være stolt av at du klarte å gjennomføre det med slik angst :)

Skjønner deg veldig godt. Sliter med det samme selv, sprøyte og sykehusskrekk. Endte med å velge Porsgrunn fremfor Rikshospitalet grunnet det, visstnok litt mindre samlebånd og sykehus-vibe der. Har enda ikke hatt selve uttaket da, men resten har foreløpig vært relativt likt som på Hausken, med unntak av mye eldre lokaler. :p

Masse lykke til med prøvingen fremover! :)

Hmm…altså det kan se ut som om el kommer en god del tidligere enn vanlig. Begynner å bli ganske bra strek:wideyed: Ikke positiv, men det nærmer seg.

Normalt har jeg positiv el test mellom CD13-14.
Jeg tok siste vaksinedose på fredag…kan den «klusse» til el tro? Uansett så kan jo el variere en del, men har nesten alltid hatt fast cd på el…hmm.. Blir ikke klok på kroppen:wacky: Spennende å se når jeg får positiv denne gangen.

Jeg fikk el tidligere enn jeg pleier etter vaksina. Tok vaksina på syklusdag 3 tror jeg det var, og fikk el dag 12 (pleier nesten alltid få el dag 14/15). Ble ganske overrasket, var mer forberedt på at vaksina skulle forlenge syklus enn forkorte den :p Lykke til! :Heartred

Jeg fikk el tidligere enn jeg pleier etter vaksina. Tok vaksina på syklusdag 3 tror jeg det var, og fikk el dag 12 (pleier nesten alltid få el dag 14/15). Ble ganske overrasket, var mer forberedt på at vaksina skulle forlenge syklus enn forkorte den :p Lykke til! :Heartred
Oi! Akkurat. Kanskje det er det som skjer her også da:wideyed: spent på morgendagens el test. Tusen takk:Heartred

CD 11
Ingen el i sikte enda. Må nesten si takk og lov, for i dag og i morgen er de vanskeligste dagene å få lagt inn aksjer på, med tanke på jobb for meg og samboer. Så krysser fingrene for at testen ikke blir positiv før på cd 13-14 som vanlig:smiley-angelic001
Da har samboer nemlig fri i noen dager, så da får han være hjemme og være klar til jeg kommer hjem etter nattevakt, om ikke, så skal han vekkes:hilarious:

Vedlegg

• B2A0C003-CA20-432E-B902-2541BC8A81CA.jpeg
    B2A0C003-CA20-432E-B902-2541BC8A81CA.jpeg
    77,7 KB · Visninger: 84
CD 12

Her er det lite som skjer. Begynner å lure på om vaksina har klussa det til litt for meg denne sykluseno_O Håper snart de begynner å stige ihvertfall….

Vedlegg

• C46D6A52-0703-4E21-BA37-4CE5934AA0A4.jpeg
    C46D6A52-0703-4E21-BA37-4CE5934AA0A4.jpeg
    146,4 KB · Visninger: 84
CD 13

Og strekene på el testene er nesten ikke-eksisterende:shifty:
Ser ut som om jeg må bestille flere el tester, for det tar visst tid denne syklusen. Holder en knapp på at vaksinedose nr 2 som ble satt på cd 8, har klusset det til noe vannvittig:hungover:
Men jeg gir ikke opp. Fortsetter med babydansing annenhver dag og testing.

Måtte ta en test til før nattskift. Den stiger:gen014

Håper den er enda sterkere i morgen tidlig:smiley-angelic001

Litt murringer nå i tillegg, som bruker å være en god indikasjon på at el nærmer seg.

Håper natten går fort…dødstrøtt i dag. Har i tillegg sagt ja til overtid. 6 netter på rappen er i det meste kjenner jeg. Men får tenke at jeg er over halvveis i uka.
God natt til dere:)

Vedlegg

• 04D427D9-D37A-4645-9FA5-131EA3950A2D.jpeg
    04D427D9-D37A-4645-9FA5-131EA3950A2D.jpeg
    247,5 KB · Visninger: 99
CD 14

Her går det ikke unna, for å si det sånn. Fortsatt ingen positiv el test i sikte. Kjenner jeg mister motivasjonen til babydansing nå. Men vi får trå til i kveld også…plutselig kan det jo være positiv test i morgen.
Man blir rimelig sliten av nattarbeid, testing, særlig når el IKKE dukker opp når den skal, i tillegg har samboer såklart klart å fått dratt på seg en øyekatarr sånn uten helt videre oppi dette:meh:, og straks er fridagene hans over og vi starter med stresset over når vi kanskje sees noen minutter om dagen. Jeg haaaater skiftarbeid innimellom altså!! Dagens utblåsning…..:wtf:

Vedlegg

• 142ABE37-338A-4B1B-9757-BFAD8F668502.png
    142ABE37-338A-4B1B-9757-BFAD8F668502.png
    1,8 MB · Visninger: 73
Merker litt eggløsningssmerter og tok en test igjen. Den stiger endelig:gen014
Hadde planer om babydans i dag før jobb, men samboer sovna på sofaen etter middag, og nå rekker vi det ikke likevel. Trøster meg med at testen ikke er positiv enda….håper bare vi får til i morgen….

E8BD2293-27E5-4D72-A7E1-B8D0F55A9D1D.jpeg

CD 15

Fortsatt negative el tester….jeg skjønner ingenting:wtf:
Måtte bare ta en graviditetstest i tillegg, for jeg begynner å lure på hva som skjer…ingen tegn til el her. Bare ømme pupper….og resten av helga, så får vi ikke til noe babydans heller:shifty:

Vedlegg

• B9F186F3-DE87-4459-B2D9-D0578734A1C1.jpeg
    B9F186F3-DE87-4459-B2D9-D0578734A1C1.jpeg
    545,4 KB · Visninger: 72
  • 2074DBC5-3DC9-464A-A6B8-DB35FAB32B2C.jpeg
    2074DBC5-3DC9-464A-A6B8-DB35FAB32B2C.jpeg
    913,8 KB · Visninger: 72
Da ble el testen slik jeg ønsker å se den. Kjenner jeg er litt lettet at syklusen ikke var helt bærtur, men bare at el var noen dager forsinket:joyful:

La inn aksjer i går kveld…og annenhver dag før det. Så håper dette holder nå:rolleyes: For nå er det aksje-tørke…får ikke gjort mer.
Selv om jeg vet at vi burde hatt idag og i morgen. Men men, sjansen er jo til stede får jeg tro.
Nå er det bare å teste videre for å se når jeg den blir svakere.

Ikke lenge før de ekstreme lange dagene i dpo land. Får håpe tiden går fort til man kan teste:p

71272F85-57A5-4B2F-8989-4BE37B4BB8D6.jpeg

Da ble el testen slik jeg ønsker å se den. Kjenner jeg er litt lettet at syklusen ikke var helt bærtur, men bare at el var noen dager forsinket:joyful:

La inn aksjer i går kveld…og annenhver dag før det. Så håper dette holder nå:rolleyes: For nå er det aksje-tørke…får ikke gjort mer.
Selv om jeg vet at vi burde hatt idag og i morgen. Men men, sjansen er jo til stede får jeg tro.
Nå er det bare å teste videre for å se når jeg den blir svakere.

Ikke lenge før de ekstreme lange dagene i dpo land. Får håpe tiden går fort til man kan teste:p

Vis vedlegget 364973
Ser ut som vi ligger ganske likt i løypa. Jeg fikk sterkere test i dag tidlig og håper på positiv test i kveld eller i morgen ☺️

Back
Topp