Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

Ikm er i dag, og ingen TR på besøk. Jeg får meg ikke til å tro på dette, men det er faktisk sant! Jeg har endelig blitt gravid. Hadde i grunnen gitt opp håpet, men det gikk til slutt:love7 det røsker og river nedi der, og jeg er ekstremt trøtt blitt. Og testene stiger i styrke. Måtte den bare klore seg fast der og bli der til januar:Heartred

Fra øverst: torsdag, fredag og idag.
Vis vedlegget 380998
Så glad på dine vegne etter å ha lest historien din! Gratulerer så mye med spiren :Heartred

Der kom den endelig:love7

D361718F-BDC2-43FD-928D-3272EA0062A8.jpeg

Herregud så trist og fint å lese dagboken din:Heartred Så glad på deres vegne og glad for at du også ble med i januargjengen:love7

Så fantastisk. Så utrolig glad på dine vegne:love7 Gratulerer:Heartred

Hodepine og trøtthet! Tror jeg kunne sovet døgnet rundt:joyful: i tillegg tisser så mange ganger i løpet av en dag. Kvalmen har ikke meldt seg, ennå…men kan bli veldig uggen om det er en stund siden jeg har spist. Har fått bestilt meg tidlig ultralyd til uke 8:smiley-angelic001 Herregud dette er så vilt å tenke på.

Hadde glemt at jeg har fertilitetsmonitoren, så fikk satt inn en test på den i dag. Klarere blir det ikke:D

Vedlegg

• 2F4BE5FB-5F10-46B8-8834-699848D86A9F.jpeg
    2F4BE5FB-5F10-46B8-8834-699848D86A9F.jpeg
    2 MB · Visninger: 83
Ikke kjent på noen symptomer idag, bortsett fra ømme pupper. Tok en digital for å se om den kunne har steget fra 1-2 til 2-3, noen den ikke hadde gjort ennå. Jeg er nok for tidlig ute og litt for utålmodig:wacky: tok de opp for å sammenligne den jeg tok på ikm dag og den jeg tok nå. Ser ihvertfall økning på farge, så får vente til 4+6 eller 5+0 før jeg tester igjen:smiley-angelic006

Vedlegg

• 00B3035C-DC96-4655-B733-220694CC8AB3.jpeg
    00B3035C-DC96-4655-B733-220694CC8AB3.jpeg
    500,7 KB · Visninger: 108
4+6 idag, og har nettopp begynt å blø:arghh: Da gikk det vel ikke. Hatt litt heftigere mensmurringer enn tidligere idag, så har i grunn skjønt at noe skjer….:( Ikke stor blødning, mest brunrødt slim. Men kjenner at menssmertene tar seg opp…

4+6 idag, og har nettopp begynt å blø:arghh: Da gikk det vel ikke. Hatt litt heftigere mensmurringer enn tidligere idag, så har i grunn skjønt at noe skjer….:( Ikke stor blødning, mest brunrødt slim. Men kjenner at menssmertene tar seg opp…
Ånei. Sender deg en stor klem og håper det absolutt ikke er det du tror :Heartred

Håper det er noe helt uskyldig :sorry:

Det ble en kortvarig glede denne graviditeten:sorry: Smerter og mye blod i dag, så skal til legen for å få en liten sykemelding. Trodde ikke jeg skulle ta det så tungt. Men når man etter såpass mange år og endelig skulle bli gravid, for så å ikke være det lenger, var tyngre enn jeg trodde. Samboer og jeg har snakket, og vi skal hoppe opp i salen og forsøke så på nytt så fort det lar seg gjøre. Vi gir oss ikke. Vi skal bli foreldre vi også! :smiley-angry017

Det ble en kortvarig glede denne graviditeten:sorry: Smerter og mye blod i dag, så skal til legen for å få en liten sykemelding. Trodde ikke jeg skulle ta det så tungt. Men når man etter såpass mange år og endelig skulle bli gravid, for så å ikke være det lenger, var tyngre enn jeg trodde. Samboer og jeg har snakket, og vi skal hoppe opp i salen og forsøke så på nytt så fort det lar seg gjøre. Vi gir oss ikke. Vi skal bli foreldre vi også! :smiley-angry017
Sender det en stor klem! Pass på å ta all den tiden du trenger❤️ Jeg håper den sitter raskt igjen og hele veien neste gang! Dere må absolutt ikke gi opp❤️❤️

Så vondt å lese :sorry: Så forferdelig urettferdig det gamet her er..
Mange klemmer:Heartred

Blødningen begynner å avta og smertene er borte. Det er streken på graviditetstesten nesten også. I morgen er den nok helt blank…helt vanvittig sårt å skulle se at streken skal bli svakere og svakere. Det var jo ikke den veien det skulle gå:sorry:

Ihvertfall så har jeg nå fått meg til å tro på at vi klarte faktisk å bli gravide for egen maskin. Uten noen form for hjelp. Og det er et Mega lyspunkt for oss. Vi klarer det jo, definitivt! Men kjære vene så sårt å skulle miste det man har lengtet etter i så mange år. Tenker veldig på de som opplever SA etter SA. Herregud for noen tøffe damer dere er! Respekt for at dere ikke gir dere, noe jeg heller ikke kommer til å gjøre!

Nå gleder jeg meg bare for at blødningen skal forsvinne helt, for da er vi atter en gang, i gang med det vi har kjempet for i så lang tid. Men det positive oppi det hele er at jeg og samboer har virkelig kjent på at det er faktisk hverandre vi elsker og vil være med. Dette bandt oss enda tettere sammen på en hard og brutal, men likevel fin måte. Vi SKAL klare det! Og 2022 er året det skal skje….IGJEN! Krysser fingrene for at neste gang testene lyser med to streker, så forblir bønna der til den er klar for å møte verdenen:Heartred

Back
Topp