Så glad på dine vegne etter å ha lest historien din! Gratulerer så mye med spirenIkm er i dag, og ingen TR på besøk. Jeg får meg ikke til å tro på dette, men det er faktisk sant! Jeg har endelig blitt gravid. Hadde i grunnen gitt opp håpet, men det gikk til sluttdet røsker og river nedi der, og jeg er ekstremt trøtt blitt. Og testene stiger i styrke. Måtte den bare klore seg fast der og bli der til januar
Fra øverst: torsdag, fredag og idag.
Vis vedlegget 380998

det røsker og river nedi der, og jeg er ekstremt trøtt blitt. Og testene stiger i styrke. Måtte den bare klore seg fast der og bli der til januar
i tillegg tisser så mange ganger i løpet av en dag. Kvalmen har ikke meldt seg, ennå…men kan bli veldig uggen om det er en stund siden jeg har spist. Har fått bestilt meg tidlig ultralyd til uke 8
Herregud dette er så vilt å tenke på.
tok de opp for å sammenligne den jeg tok på ikm dag og den jeg tok nå. Ser ihvertfall økning på farge, så får vente til 4+6 eller 5+0 før jeg tester igjen
Da gikk det vel ikke. Hatt litt heftigere mensmurringer enn tidligere idag, så har i grunn skjønt at noe skjer….