Her kommer det fortsatt litt blod, eller gammelt blod, da det bare er litt brun utflod. Så håper det gir seg nå straks, og vi igjen kan starte prøving.
Har i tillegg gått bananas på å kjøpe vitaminer og mineraler til både meg og sambo.
Multivitaminer, selen, og sink til samboer. Multivitaminer, Q10, folsyre og jod til meg. Så får vi krysse fingrene at vi får knallgode egg og supre svømmere om en tid om det ikke går nå med en gang
Har i tilegg en pakke med bidronninggele liggende, men blir i litt tvil når flere skriver at de får endret syklus av den
det vil vi jo ikke ha…så den ligger nok foreløpig på vent tror jeg.
Har i tillegg gått bananas på å kjøpe vitaminer og mineraler til både meg og sambo.
Multivitaminer, selen, og sink til samboer. Multivitaminer, Q10, folsyre og jod til meg. Så får vi krysse fingrene at vi får knallgode egg og supre svømmere om en tid om det ikke går nå med en gang

Har i tilegg en pakke med bidronninggele liggende, men blir i litt tvil når flere skriver at de får endret syklus av den

Ingen tegn til el slim enda heller, og det er noe jeg pleier å rikelig med, så dette kommer nok mest sannsynlig til å ta litt tid er jeg redd. Men samboer er positiv, og vi hopper i høyet omtrent hver dag. Prøve å fortsette med det til noen dager ette el har vært, for å være hundre prosent sikker på at vi ikke misser

det pleier jeg aldri å være. Så får håpe det går fort over. For er et veldig dårlig tidspunkt å få f eks omgangssyke på nå
Høres bra ut! Også slipper man kanskje å ha så mye sex i forkant som det blir av el-tester? Mine tester stiger kun på noen timer,så kan gå fra blank til sterk strek på en dag. Vi har jo sex maaange dager i forkant,fordi jeg ikke vet (siden lh stiger såpass fort her). Tror du ikke det funker bedre med minotor da? Eller hvorfor sies det at man kan legge mer nøyaktig aksjer med monitor?
aksjer er lagt idag også, da jeg ikke tror vi har mulighet til det i morra
Men tester har jeg nok av, så testefest kommer det uansett til å bli