Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

CD 21 & 5 DPO

Da jeg la meg i natt merket jeg en typ leamus/krampe på venstre side i litt under navelhøyde. Varte kanskje ett minutt eller to.

Drakk kaffe til frokost i dag og ble akutt kvalm, noe jeg gir babyklisteret skylden for.

Og nå når jeg lå og slappet av i sofaen, kjente jeg en dyp/tung murring, typ tak, på venstre side og midt under navel. Kom liksom to tak, og så forsvant det igjen…

Herregud som man overanalyserer alle tegn og symptomer:facepalm:
 
CD 21 & 6 DPO

Ingen nevneverdige symptomer i dag heller…kanskje en anelse ømme bryst, men minimalt på den fronten også.
Fortsatt litt murringer som kommer og går.

Har NULL utflod:oops: som sagt pleier jeg å ha rikelig med det mellom el og TR. Noe jeg heller ikke kan huske jeg hadde forrige syklus da jeg faktisk klarte å bli gravid. Så kjenner jeg er litt spent på om det faktisk, kaaaan være ett av mine symptom?:smiley-angelic001 Lov å håpe ihvertfall.

I tillegg var jeg ute å løp en tur i går kveld, og jeg må si at formen min var crap! Null pust, vond hals, og pesa som en hval, på en runde som pleier å gå veldig fint.
Jeg husker i forrige syklus mellom el og TR, var jeg også ute å trente, og hadde også da ekstremt dårlig pust, vond hals (som om jeg skulle bli forkjøla) og melkesyra kom kasta på meg. Men jeg vet jo at man presterer litt dårligere mellom el og TR, enn mellom TR og el. Men det får da være måte på hvor dårlig form man skal være i! :hilarious:

Nå ser jeg faktisk frem til å jobbe litt etter noen dager fri, for da går da ihvertfall dagene litt raskere, med tanke på testing. Men om to dager kan jeg gi meg lov til å begynne å teste. Aller helst vente til 10 dpo, men det vet jeg at ikke klarer. Har nok av tester, så jeg får bare teste på. Er liksom vandt til å få negative tester, men likevel så har jeg litt troa denne syklusen, samtidig ikke….
 
CD 22 & 7 DPO

Gikk på en testesmell. Er det mulig! Jaja, da er det bare å fortsette.
Visste jo at denne kom til å bli blenda :facepalm: Får bare håpe at det dukker opp en strek i løpet av uka:smiley-angelic001

Ha en fin start på uka dere:happy:

9804E543-AF62-4322-AA53-3782DCFE2571.jpeg
 
CD 23 & 8 DPO

Hvit som snø, og ingen spesielle symptomer.
10ADC256-55B1-4E92-8681-99D2CC43363F.jpeg

Litt uggen bare. Jobber nattskift denne uka, så føler meg uansett litt bakfull :hilarious: Så det er nok derfor.

Men kontaktet Klinikk Hausken om vårt fryseembryo. Vi kunne bare sette det inn i august som vi ønsker. Men legen ringer meg neste torsdag, bare for å ha en samtale om fryseforsøket og veien videre om det ikke går denne gangen heller. Snakke litt om våre muligheter og hva vi kan gjøre, om vi ikke må ha et nytt IVF forsøk. Føler meg så godt tatt vare på hos dem:Heartred
 
CD 23 & 8 DPO

Hvit som snø, og ingen spesielle symptomer.
Vis vedlegget 382432
Litt uggen bare. Jobber nattskift denne uka, så føler meg uansett litt bakfull :hilarious: Så det er nok derfor.

Men kontaktet Klinikk Hausken om vårt fryseembryo. Vi kunne bare sette det inn i august som vi ønsker. Men legen ringer meg neste torsdag, bare for å ha en samtale om fryseforsøket og veien videre om det ikke går denne gangen heller. Snakke litt om våre muligheter og hva vi kan gjøre, om vi ikke må ha et nytt IVF forsøk. Føler meg så godt tatt vare på hos dem:Heartred
Så bra du har god dialog med klinikken, og føler deg godt ivaretatt :Heartred

Det er jo mange som det klaffer for på nytt raskt etter sa -håper du er en av dem!! :love7
 
CD 24 & 9 DPO

Her tror jeg at jeg bare må innfinne meg i at TR kommer om noen dager. Våknet pottesur, ømme bryst og litt mensmurringer. Fant en early test, og den var så negativ som den får blitt.

Haff! Jeg hadde litt troen denne runden, men vi får bare brette opp ermene igjen. Om det ikke skulle snike seg frem en strek i løpet av de neste dagene.
E0A1E195-3762-45B2-9ECE-B28FCF1033E6.jpeg
 
CD 28 & 12 DPO

Testen var blendahvit i dag, og ingen symptomer på hverken graviditet eller TR. Men jeg pleier som regel ikke å få noen «varsel» om TR før akkurat den dagen jeg får det heller. Så den dukker nok opp enten i morgen eller mandag…
 
CD 3

Snakket med Jon Hausken på telefon i dag, angående å sette inn fryseegget vi har. Jeg hadde liksom sett for meg å sette det inn i august sånn ca. Men Jon mente jeg hadde vært altfor tålmodig, og satte opp ultralyd monitorering allerede neste uke. Så om eggløsningen klaffer denne syklusen, får jeg satt inn egget vårt allerede om noen uker:love7
 
CD 3

Snakket med Jon Hausken på telefon i dag, angående å sette inn fryseegget vi har. Jeg hadde liksom sett for meg å sette det inn i august sånn ca. Men Jon mente jeg hadde vært altfor tålmodig, og satte opp ultralyd monitorering allerede neste uke. Så om eggløsningen klaffer denne syklusen, får jeg satt inn egget vårt allerede om noen uker:love7
Åh, veldig spennende! Masse lykke til! Krysser fingrene for deg :D :Heartred
 
CD 14

Endelig fått høy på monitor i dag. Snakket med en av de hyggelige sykepleierne som jobber hos Hausken. Om ikke den viser maksimal i morgen, må jeg sette Ovitrelle i morgen tidlig. De tar da opp tredagers embryoet vårt på lørdag, og dyrker det videre til blastocyst. Så innsett blir da på mandag uansett. Nå krysser jeg bare fingrene for at det overlever til mandag :nailbiting: :Heartred
 
CD 15

Da er Ovitrelle satt. Ikke noe mer jeg får gjort. Hadde jeg fått maksimal på monitoren i dag, hadde jeg ikke behøvd Ovitrelle. Men siden jeg fortsatt bare fikk høy på monitor, 2.dagen, så ble det sprøyte. Nå er det bare å krysse fingrene for at alt går som planlagt :Heartred
 
Back
Topp