Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

Tittet en tur innom her, ville bare si hurra for ruging, og lykke til når det blir tid for testing! :D
 
6 DPO, 1 DAG etter innsett

Er såååå trøtt. Men det har vel noe med å kutte snus, koffein, og mange bekymringer som gjør det. Men altså, jeg kan omtrent sovne stående hvor som helst. Og sover så utrolig dårlig på natta. I tilegg startet mensmurringene i går kveld:nailbiting:

Satt og tenkte på at om jeg ikke hadde mista i mai, hadde jeg vært 13+2 i dag….rart og så virkelighetsfjernt å tenke på.

Krysser fingrene for positiv test denne runden, og at eskimoen forblir der til våren 2023 :Heartred
 
8 DPO

Holder på å teste ut Ovitrelle. Og idag er streken neeeesten borte, så fra nå av anser jeg sjansen for at streken kan komme sterkere tilbake for åpnet.

Har begynt å få veldig ømme bryst i dag, og ingen blødning i dag.
Litt små uggen etter at jeg tok vitaminene mine. Blir spennende med testene fremover :smiley-angelic001

Bilde: 7 dpo morgen og kveld, og fra i dag 8 dpo.
 

Vedlegg

  • 32589A25-C270-43AE-87EF-41755440A193.jpeg
    32589A25-C270-43AE-87EF-41755440A193.jpeg
    1 MB · Visninger: 65
Innbiller meg at kveldens test har sterkere strek enn på morgenen i dag!! :smiley-angelic001
Vis vedlegget 383789
Vis vedlegget 383790

Synes det ser sånn ut! På telefonen min, ser jeg ingenting på morgentesten, men svakt på den kveldstesten.
Men, noen ganger har man litt mer hormoner på kveld fremfor morgen, virker det som, så kan være det.

Krysser fingrene for babystrek dog! Blir spennende i morgen!
 
Synes det ser sånn ut! På telefonen min, ser jeg ingenting på morgentesten, men svakt på den kveldstesten.
Men, noen ganger har man litt mer hormoner på kveld fremfor morgen, virker det som, så kan være det.

Krysser fingrene for babystrek dog! Blir spennende i morgen!
Ser ihvertfall ut for at Ovitrelle er ute av kroppen. Så får satse på at streken stiger i styrke!
 
Ser ihvertfall ut for at Ovitrelle er ute av kroppen. Så får satse på at streken stiger i styrke!
Satse på det !

Forøvrig, da vi hadde innsett i fjor (blasto, 5d), så var det ingenting 9dpo morgen, en skimting (om jeg holdt testen opp mot lyset) på kvelden, og svaaake streker 10dpo.

Så, det er jo tidlig enda! Så, håpet er ikke ute selv om testene er blanke i morgen. :)
 
9 DPO

Og helt blenda test på morgenen i dag. Føler at alt er kjørt nå. Vet ikke helt hvorfor. Har bare en slik følelse. Ingen symptomer. Litt TR smerter som kommer og går, og litt ømme bryst. Det er det eneste.
Har mest lyst til å gi opp alt nå. Det er en slik dag i dag. At alt virker håpløst! Humøret mitt er så sykt varierende i dag, at jeg vet ikke selv hvor jeg har meg.
Jeg er forbanna, lei meg, glad for at det er ferie, og skikkelig redd for at dette aldri skal gå!!! En riktig god blanding med andre ord.
Men prøver å overbevise meg selv at 9 dpo er rimelig tidlig ennå, og håpet er ikke ute før TR dukker opp. Men samme hvor hardt jeg prøver å overbevise meg selv, sitter jeg uansett igjen med en følelse av at dette ikke gikk….dessverre…
 
Håper du får strek i morgen! Selv hadde jeg blenda 9 dpo, og svak strek 10 dpo. Var helt sikker på at forsøket ble mislykket. Denne prosessen er forferdelig tøff, og tror de fleste som har vært gjennom det samme kan kjenne seg igjen i tankene dine.

Dersom det ikke gikk denne gangen, så ikke gi opp håpet. Mange må ha en god del innsett for å lykkes. :Heartred
 
Håper du får strek i morgen! Selv hadde jeg blenda 9 dpo, og svak strek 10 dpo. Var helt sikker på at forsøket ble mislykket. Denne prosessen er forferdelig tøff, og tror de fleste som har vært gjennom det samme kan kjenne seg igjen i tankene dine.

Dersom det ikke gikk denne gangen, så ikke gi opp håpet. Mange må ha en god del innsett for å lykkes. :Heartred
Ja håper det jeg også, men tviler. Er såååå forbanna lei av negative tester!

Er bare det at vi må i gang fra scratch. Ingen flere egg på frys. Og jeg virkelig hater sprøyter, hormoner og dritt. Ja for det er no dritt! Men selvfølgelig gir vi ikke opp. Er bare at tanken på å måtte gå igjennom dette flere ganger, gjør at jeg får en slags sperre. Vet ikke hvor mye mer jeg takler av nedgang…
 
Føler at TR er på vei når som helst :arghh: Så går på do konstant for å sjekke…og i kampens hete tok jeg en CB. Er nesten tom for strimmel tester… etter 3 min så den sånn ut…føler jeg kan se noooe. Men dette er bare å pine seg selv med…
7D7F3509-104C-4AA2-BCA3-B1BAF14AAB3F.jpeg
 
Føler at TR er på vei når som helst :arghh: Så går på do konstant for å sjekke…og i kampens hete tok jeg en CB. Er nesten tom for strimmel tester… etter 3 min så den sånn ut…føler jeg kan se noooe. Men dette er bare å pine seg selv med…
Vis vedlegget 383823
Uff, du må ikke torturere deg selv på den måten :nailbiting: 9dpo erjo enda veldig tidlig, og med testing konstant så klarer vel ikke urinen å bli konsentrert nok til at hcg kan oppdagen. Pust med magen, og ta test av morgenurin! Kryssen fingrene for deg!
 
Uff, du må ikke torturere deg selv på den måten :nailbiting: 9dpo erjo enda veldig tidlig, og med testing konstant så klarer vel ikke urinen å bli konsentrert nok til at hcg kan oppdagen. Pust med magen, og ta test av morgenurin! Kryssen fingrene for deg!
Ikke lett å holde seg. Når man har strevet i 5 år med å få et etterlengtet barn:smiley-angry017 livet er så jævla urettferdig!!! Kjenner jeg er så sinna i dag. Jeg unner alle barn altså, men fader så irriterende å se en etter en bare danse seg inn i graviditet etter graviditet! Så å puste med magen, det har jeg gitt opp for lengst! Sorry at jeg virker ufin, men jeg er så møkk lei!!!
 
Back
Topp