Herregud! Her ligger jeg , får ikke sove og er så vanvittig nervøs for hvordan det går med vår lille eskimo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Håper alt går braHerregud! Her ligger jeg , får ikke sove og er så vanvittig nervøs for hvordan det går med vår lille eskimo!
Det håper virkelig jeg også!!!Håper det er festeblødning!!
Innbiller meg at kveldens test har sterkere strek enn på morgenen i dag!!
Vis vedlegget 383789
Vis vedlegget 383790
Ser ihvertfall ut for at Ovitrelle er ute av kroppen. Så får satse på at streken stiger i styrke!Synes det ser sånn ut! På telefonen min, ser jeg ingenting på morgentesten, men svakt på den kveldstesten.
Men, noen ganger har man litt mer hormoner på kveld fremfor morgen, virker det som, så kan være det.
Krysser fingrene for babystrek dog! Blir spennende i morgen!
Satse på det !Ser ihvertfall ut for at Ovitrelle er ute av kroppen. Så får satse på at streken stiger i styrke!
Ja håper det jeg også, men tviler. Er såååå forbanna lei av negative tester!Håper du får strek i morgen! Selv hadde jeg blenda 9 dpo, og svak strek 10 dpo. Var helt sikker på at forsøket ble mislykket. Denne prosessen er forferdelig tøff, og tror de fleste som har vært gjennom det samme kan kjenne seg igjen i tankene dine.
Dersom det ikke gikk denne gangen, så ikke gi opp håpet. Mange må ha en god del innsett for å lykkes.
Uff, du må ikke torturere deg selv på den måten 9dpo erjo enda veldig tidlig, og med testing konstant så klarer vel ikke urinen å bli konsentrert nok til at hcg kan oppdagen. Pust med magen, og ta test av morgenurin! Kryssen fingrene for deg!Føler at TR er på vei når som helst Så går på do konstant for å sjekke…og i kampens hete tok jeg en CB. Er nesten tom for strimmel tester… etter 3 min så den sånn ut…føler jeg kan se noooe. Men dette er bare å pine seg selv med…
Vis vedlegget 383823
Ikke lett å holde seg. Når man har strevet i 5 år med å få et etterlengtet barn livet er så jævla urettferdig!!! Kjenner jeg er så sinna i dag. Jeg unner alle barn altså, men fader så irriterende å se en etter en bare danse seg inn i graviditet etter graviditet! Så å puste med magen, det har jeg gitt opp for lengst! Sorry at jeg virker ufin, men jeg er så møkk lei!!!Uff, du må ikke torturere deg selv på den måten 9dpo erjo enda veldig tidlig, og med testing konstant så klarer vel ikke urinen å bli konsentrert nok til at hcg kan oppdagen. Pust med magen, og ta test av morgenurin! Kryssen fingrene for deg!