Takk for det Krysser alt jeg kan selvDa krysser jeg alle fingre for dere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det Krysser alt jeg kan selvDa krysser jeg alle fingre for dere
OMG!!! Så fantstisk! Jeg har håpet så lenge for deg. For en reise du har hatt. Denne bør sitte!Hva??????
Vis vedlegget 384138
Jeg tør virkelig ikke å juble altså!!! Herregud! Jeg tror det ikke. Jeg har gjort alt jeg ikke skal, etter jeg fikk «mensen». Drukket masse kaffe, snusa, til og med tatt et par glass vin! Føler jeg har gjort noe skikkelig ulovlig. Så er livredd for at dette skal ha noe å si nå. Fikk med en gang utrolig dårlig samvittighet. Men får leve som gravid fra nå av ihvertfall. Må ta en ny test i morgen. For jeg tror ikke på dette. Har NULL symptomerOMG!!! Så fantstisk! Jeg har håpet så lenge for deg. For en reise du har hatt. Denne bør sitte!
Ikke bekymre deg for det og ikke ha dårlig samvittighet. Helt i begynnelsen deler ikke embryo og mor blodbane så det skal ikke ha noe å si. Hvor mange dpo er du? Veldig normalt å ikke ha noen symptomer. Jeg er i uke 16 og har ingen symptomer enda, så dette varierer veldig.Jeg tør virkelig ikke å juble altså!!! Herregud! Jeg tror det ikke. Jeg har gjort alt jeg ikke skal, etter jeg fikk «mensen». Drukket masse kaffe, snusa, til og med tatt et par glass vin! Føler jeg har gjort noe skikkelig ulovlig. Så er livredd for at dette skal ha noe å si nå. Fikk med en gang utrolig dårlig samvittighet. Men får leve som gravid fra nå av ihvertfall. Må ta en ny test i morgen. For jeg tror ikke på dette. Har NULL symptomer
Nei vet det, men likevel kommer samvittigheten smygende….14 dpo er jeg. Synes de er litt svake til å være 14 dpo, men nå er dette utvannet kveldsurin da oi har du ikke det nei. Da jeg ble gravid i april, tok jeg test nettopp pga symptomer og jeg var gravid.Ikke bekymre deg for det og ikke ha dårlig samvittighet. Helt i begynnelsen deler ikke embryo og mor blodbane så det skal ikke ha noe å si. Hvor mange dpo er du? Veldig normalt å ikke ha noen symptomer. Jeg er i uke 16 og har ingen symptomer enda, så dette varierer veldig.
Satser på testene blir sterkere etterhvert Tar ofte litt lengre tid, spesielt hvis el har vært noe senere enn antatt. Håper for deg!Nei vet det, men likevel kommer samvittigheten smygende….14 dpo er jeg. Synes de er litt svake til å være 14 dpo, men nå er dette utvannet kveldsurin da oi har du ikke det nei. Da jeg ble gravid i april, tok jeg test nettopp pga symptomer og jeg var gravid.
Jo men satte jo inn fryst blastocyst, så eggløsninga er bankers liksom!Satser på testene blir sterkere etterhvert Tar ofte litt lengre tid, spesielt hvis el har vært noe senere enn antatt. Håper for deg!
Ja dette er FOR spennende!!Dette er sååå spennende! Håper alt for deg :-*
Ja virkelig!!!Wæææ! Så spennende! Håper det er tidenes festeblødning du har hatt, og at dette er en liten terminspire
Hurra!!! Fantastisk <3 <3
Er jo helt sykt!Hurra!!! Fantastisk <3 <3
Tusen takk!Gratulerer så utrolig masse
Gratulerer!!!