Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er pga av at jeg hadde en stor blødning som starta 9 dpo, og varte i 4-5 dager. Lik mengde og med koagler som ved mens. Men synes det er rart at jeg fortsatt har positive tester om det ikke er noe liksom.Er det pga sen positiv test Hausken ikke var så positive? Håper masse for deg, stigningen ser i alle fall lovende ut!
Det er pga av at jeg hadde en stor blødning som starta 9 dpo, og varte i 4-5 dager. Lik mengde og med koagler som ved mens. Men synes det er rart at jeg fortsatt har positive tester om det ikke er noe liksom.
Håper virkelig det jeg også…har ikke helt troa. Men får se hva blodprøvene sier etterhvertKrysser fingrene for at du sitter med en stayer i magen nå
Jeg har troen på dette altså! Den stiger jo som bare det!16 DPO
Altså…kaaaan dette gå bra? Jeg tester for mye, så jeg synes alle streker er svake. Men når jeg ser tilbake på den første jeg tok, er det stor forskjell!!
Vis vedlegget 384254
Vis vedlegget 384255
Er et under om dette går bra, med den heavy’e blødninga jeg hadde fra 9 dpo men ja, testene stiger, så det må jo være et bra tegn!Jeg har troen på dette altså! Den stiger jo som bare det!
Ja…aner virkelig ikke hva som skjedde 9 dpo. Og hva som skjer nå heller for den saks skyld. Så får krysse fingrene for en grei første hcg test og at at det er bra stigning til den andre på mandag. Sykt spent på hva den ligger på nå, men ikke fått noe svar enda. Så da får jeg vel ikke vite verdien på prøva i dag vil jeg tro.Stigningen er jo veldig fin?? Kan jo være noe annet. En liten blodansamling som har blødd ut.
Jeg blødde MYE i svangerskapet som var; men det var dog fra uke 5 og utover da. Men det var en blodansamling som hadde dannet seg inni der; ikke baby.
Så, kan jo ha flaks! Krysser fingrene!
Ja…aner virkelig ikke hva som skjedde 9 dpo. Og hva som skjer nå heller for den saks skyld. Så får krysse fingrene for en grei første hcg test og at at det er bra stigning til den andre på mandag. Sykt spent på hva den ligger på nå, men ikke fått noe svar enda. Så da får jeg vel ikke vite verdien på prøva i dag vil jeg tro.
Nei men hadde vært spennende å vite på hva jeg ligger på da. Skulle fått idag, men får nok ikke før på mandag.Blir neppe så klok på bare ene testen heller, hvor fort får du svar på blodprøven??
Du har jo fin stigning på testene, så ser jo ut som det øker??
Det skjønner jeg. Må vel være et sted mellom 50-100, tipper jeg. Men spennende å høre. Er jo mer spennende med stigningen; så håper det ikke tar flere dager før du får DEN. Helst samme ettermiddagNei men hadde vært spennende å vite på hva jeg ligger på da. Skulle fått idag, men får nok ikke før på mandag.
Er det jeg tror også. Enig!Det skjønner jeg. Må vel være et sted mellom 50-100, tipper jeg. Men spennende å høre. Er jo mer spennende med stigningen; så håper det ikke tar flere dager før du får DEN. Helst samme ettermiddag
Det gjør det Men passer på å ikke bli for glad, for klarer ikke å roe meg før jeg får høre hvordan stigningen på blodprøvene er. Skulle ønske det var mandag i dagDet her ser veldig lovende ut da!!!