Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør jeg også Ja, mest spent på hva blodprøvene viser, så tør ikke å ha helt troa ennå på at det skal gå bra. Men håper håper håper at den sitter denne gangen
Takk og jeg håper for deg også!!Åååh, jeg håper, håper, håper for deg! Det er jo tydelig stigning på testene, så det å jo være positivt? Selv er jeg 15dpo idag, og syns også jeg har svake tester, men jeg blir beroliget når jeg ser dine. Den irrasjonelle delen av meg hadde ventet at strekene skulle være like sterke etter ikm, men jeg vet jo at det ikke er tilfellet! Krysser fingrene for at vi kommer i same barselgruppe - dere også har vel prøvd lenge!
Ja, men etter den blødningen jeg hadde, så hadde jeg også null tro. Så skjønner jo at dem ikke ønsker å gi meg falske forhåpninger. Hun sa jo at det kunne jo ende bra, men at hun tippet mest på at dette kom til å ende negativt.Jeg synes det er rart at du fikk 0 sjanse for at det kan gå bra når testene dine stiger så fint! Jeg håper håper at alt er bra likevel Du får vel kanskje svar på prøvene i morgen?
Jaa sånn ja, jeg skjønner Hun hadde jo sikkert ikke regnet med at testene skulle fortsette å stige sånn!Ja, men etter den blødningen jeg hadde, så hadde jeg også null tro. Så skjønner jo at dem ikke ønsker å gi meg falske forhåpninger. Hun sa jo at det kunne jo ende bra, men at hun tippet mest på at dette kom til å ende negativt.
Jeg skal ta 2.hcg prøva i morra, og må sikkert vente en dag på den også. Men i løpet av neste uke vet jeg ihvertfall litt mer hvilken vei dette kan gå
Nei det hadde ikke jeg heller får håpe på ekstra gode nyheter til ukaJaa sånn ja, jeg skjønner Hun hadde jo sikkert ikke regnet med at testene skulle fortsette å stige sånn!
Det hadde vært helt fantastisk og en skikkelig solskinnshistorie!Nei det hadde ikke jeg heller får håpe på ekstra gode nyheter til uka
Virkelig!Det hadde vært helt fantastisk og en skikkelig solskinnshistorie!
Håper virkelig spiren har satt seg godt fast!Dette er jo utrolig bra stigning! Kan ikke skjønne noe annet at dette går veien Krysser alt jeg har
Ååh jeg er så spent! Denne stigningen ser jo ut til å være helt etter boka med 2 døgn mellomrom for min delAltså jeg blir så glad når jeg ser den minste fremgang, og nå ser jeg det godt på make sure også I tillegg i skrivende stund har jeg fått halsbrann, noe jeg aldri pleier å ha Vis vedlegget 384360
Vis vedlegget 384361
Er sååå spent selv!!! Men får vel ikke svar før tidligst tirsdag vil jeg tro. Og da drar vi på ferie igjen. Så håper virkelig vi kan få noen kjempe gode nyheter.Ååh jeg er så spent! Denne stigningen ser jo ut til å være helt etter boka med 2 døgn mellomrom for min del
Jaa jeg er helt enig! Jeg hadde hvertfall vært fornøyd om det der var min stigning og jeg blir super nervøs raskt over sånnEr sååå spent selv!!! Men får vel ikke svar før tidligst tirsdag vil jeg tro. Og da drar vi på ferie igjen. Så håper virkelig vi kan få noen kjempe gode nyheter.
Ja synes at stigningen begynner å se fin ut
De to nederste er fra i morres og i kveld.Vis vedlegget 384363