Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

Holder fingrene krysset :Heartred Det blir veldig spennnende å se stigningen fremover, so far so good? Det øker jo fint på nå

Det gjør jeg også❤️ Ja, mest spent på hva blodprøvene viser, så tør ikke å ha helt troa ennå på at det skal gå bra. Men håper håper håper at den sitter denne gangen❤️

Dette ser lovende ut ❤️❤️❤️ Følger spent med!! ❤️❤️

Det gjør jeg også❤️ Ja, mest spent på hva blodprøvene viser, så tør ikke å ha helt troa ennå på at det skal gå bra. Men håper håper håper at den sitter denne gangen❤️

Håper for deg..!! Spennende, dog. Ser utrolig lovende ut i alle fall !!

18 DPO, 4+4

Litt uggen og kvalm da jeg våkna idag (noe jeg nesten jubler over :playful:), men ellers veldig lite symptomer.
Svake murringer rundt livmora og ryggen. Og hadde også litt strålinger/strekk i lyskene i går.

Strekene har ikke blitt sånn super mye sterkere enn i går, men jeg ser det mest på monitor testen faktisk!
23DD51BF-8B02-4524-82AC-A1B7ACBBAA44.jpeg

C7062608-BD15-4BB0-BB82-AF0FDF3851F7.jpeg

5A6E437A-0516-4CD0-B5C8-3A3C23927262.jpeg

Last edited:
Åååh, jeg håper, håper, håper for deg! Det er jo tydelig stigning på testene, så det å jo være positivt? Selv er jeg 15dpo idag, og syns også jeg har svake tester, men jeg blir beroliget når jeg ser dine. Den irrasjonelle delen av meg hadde ventet at strekene skulle være like sterke etter ikm, men jeg vet jo at det ikke er tilfellet! Krysser fingrene for at vi kommer i same barselgruppe - dere også har vel prøvd lenge!

Åååh, jeg håper, håper, håper for deg! Det er jo tydelig stigning på testene, så det å jo være positivt? Selv er jeg 15dpo idag, og syns også jeg har svake tester, men jeg blir beroliget når jeg ser dine. Den irrasjonelle delen av meg hadde ventet at strekene skulle være like sterke etter ikm, men jeg vet jo at det ikke er tilfellet! Krysser fingrene for at vi kommer i same barselgruppe - dere også har vel prøvd lenge!
Takk og jeg håper for deg også!!❤️
Har tråla litt på nettet for å sjekke andre sine tester som økte sent, og det er visst helt normalt. Man blir litt opphengt i at «alle» tester så jæskla positivt tidlig.
Men jeg må begynne å tenke at dem stiger, og det er dobling annenhver dag.
Men er jo selvsagt nervøs, da legen på klinikken ga meg veldig liten sjans for at dette kommer til å ende bra.
Krysser også fingrene for at vi begge ender opp i samme gruppe, og at spirene våre forblir der inne til neste år❤️
Ja nå har vi prøvd i omtrent 5 år, så nå er det jaggu på tide at spiren holder seg på plass! :smiley-angelic001

Jeg synes det er rart at du fikk 0 sjanse for at det kan gå bra når testene dine stiger så fint! Jeg håper håper at alt er bra likevel❤️❤️ Du får vel kanskje svar på prøvene i morgen?
Ja, men etter den blødningen jeg hadde, så hadde jeg også null tro. Så skjønner jo at dem ikke ønsker å gi meg falske forhåpninger. Hun sa jo at det kunne jo ende bra, men at hun tippet mest på at dette kom til å ende negativt.
Jeg skal ta 2.hcg prøva i morra, og må sikkert vente en dag på den også. Men i løpet av neste uke vet jeg ihvertfall litt mer hvilken vei dette kan gå❤️

Ja, men etter den blødningen jeg hadde, så hadde jeg også null tro. Så skjønner jo at dem ikke ønsker å gi meg falske forhåpninger. Hun sa jo at det kunne jo ende bra, men at hun tippet mest på at dette kom til å ende negativt.
Jeg skal ta 2.hcg prøva i morra, og må sikkert vente en dag på den også. Men i løpet av neste uke vet jeg ihvertfall litt mer hvilken vei dette kan gå❤️
Jaa sånn ja, jeg skjønner❤️ Hun hadde jo sikkert ikke regnet med at testene skulle fortsette å stige sånn!

Ååh jeg er så spent! Denne stigningen ser jo ut til å være helt etter boka med 2 døgn mellomrom for min del
Er sååå spent selv!!! Men får vel ikke svar før tidligst tirsdag vil jeg tro. Og da drar vi på ferie igjen. Så håper virkelig vi kan få noen kjempe gode nyheter.

Ja synes at stigningen begynner å se fin ut :smiley-angelic001
De to nederste er fra i morres og i kveld.
7E6B83CB-1B13-451A-8C40-7E8B95F36542.jpeg

Er sååå spent selv!!! Men får vel ikke svar før tidligst tirsdag vil jeg tro. Og da drar vi på ferie igjen. Så håper virkelig vi kan få noen kjempe gode nyheter.

Ja synes at stigningen begynner å se fin ut :smiley-angelic001
De to nederste er fra i morres og i kveld.Vis vedlegget 384363
Jaa jeg er helt enig! Jeg hadde hvertfall vært fornøyd om det der var min stigning og jeg blir super nervøs raskt over sånn

Back
Topp