Takk, det er betryggende å høreJaa jeg er helt enig! Jeg hadde hvertfall vært fornøyd om det der var min stigning og jeg blir super nervøs raskt over sånn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, det er betryggende å høreJaa jeg er helt enig! Jeg hadde hvertfall vært fornøyd om det der var min stigning og jeg blir super nervøs raskt over sånn
Såbra Håper virkelig ikke jeg sitter å gir deg falske forhåpninger altså, det er isåfall virkelig ikke meningen! Jeg bare oppriktig synes testene ser ut til å stige fint, så får vi se hva blodprøvene sierTakk, det er betryggende å høre
Ikke vær redd for det. Jeg jubler ikke høyt før jeg får vite stigningenSåbra Håper virkelig ikke jeg sitter å gir deg falske forhåpninger altså, det er isåfall virkelig ikke meningen! Jeg bare oppriktig synes testene ser ut til å stige fint, så får vi se hva blodprøvene sier
Håper jeg kan juble høyt sammen med deg til uken!Ikke vær redd for det. Jeg jubler ikke høyt før jeg får vite stigningen
Det ser jo ut som testrekka mi jo Altså hvis dette ikke er baby så vet ikke jegEr sååå spent selv!!! Men får vel ikke svar før tidligst tirsdag vil jeg tro. Og da drar vi på ferie igjen. Så håper virkelig vi kan få noen kjempe gode nyheter.
Ja synes at stigningen begynner å se fin ut
De to nederste er fra i morres og i kveld.Vis vedlegget 384363
Krysser aaaaalt jeg har!!Det ser jo ut som testrekka mi jo Altså hvis dette ikke er baby så vet ikke jeg
Stigningen på testene er ihvertfall fine Så håper neste blodprøve viser bra stigning ogsåEr jo super stigning da! Kan ikke skjønne annet enn at dette går veien
Det skal bli veldig spennende å høre verdien på neste blodprøveJaa det er jo absolutt stigning! Disse testene er jo langt over 29 Gleder meg til å høre når du får neste svar!
Takk!Ååå gratulerer! Håper så veldig dette går veien for deg
Dette ser ut som en spire som klamrer seg fast Gratulerer!!Har ikke turt å ta noen flere digitale, da det forrige gang stoppet på 1-2 uker. Tok en nå….jeg var livredd for at det skulle vise det samme. Men se!!!Vis vedlegget 384406
Helt utrolig!Har ikke turt å ta noen flere digitale, da det forrige gang stoppet på 1-2 uker. Tok en nå….jeg var livredd for at det skulle vise det samme. Men se!!!Vis vedlegget 384406
Tusen takk!Dette ser ut som en spire som klamrer seg fast Gratulerer!!