Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

5+4

Jeg er fortsatt gravid❤️ Ikke veldig mange symptomer ennå. De jeg har er:

- hodepine (hver dag)
- lett kvalm om det er en stund siden jeg har spist
- svimmel når jeg reiser meg opp litt for fort
- og blir veldig raskt irritert/sinna (stakkars samboer!)
- ekstremt sulten!! Visste ikke at det gikk an å være så sulten!!!

5+4

Jeg er fortsatt gravid❤️ Ikke veldig mange symptomer ennå. De jeg har er:

- hodepine (hver dag)
- lett kvalm om det er en stund siden jeg har spist
- svimmel når jeg reiser meg opp litt for fort
- og blir veldig raskt irritert/sinna (stakkars samboer!)
- ekstremt sulten!! Visste ikke at det gikk an å være så sulten!!!
Så fint å høre at alt er bra med deg❤️ Jeg er super spent på første ultralyd

Nå har det begynt å komme litt lys brun uflod. Dette liker jeg ikke i det hele tatt :sad015 slik startet det sist også….
Ingen smerter foreløpig, men nå er jeg redd:sad015

Nå har det begynt å komme litt lys brun uflod. Dette liker jeg ikke i det hele tatt :sad015 slik startet det sist også….
Ingen smerter foreløpig, men nå er jeg redd:sad015
Håper det bare er uskyldig! Er jo ganske vanlig. I mitt første svangerskap hadde jeg ofte brun utflod mellom uke 6 og 12. Men var ingenting galt :happy: Fikk en frisk og fin gutt. Håper virkelig det går hele veien for deg nå! For det fortjener du :Heartred

Jeg blødde ganske heftig i mitt forrige svangerskap (fra 5+3 og utover). Ved IVF er det større sjanse for å få hematom i livmoren, visstnok... Så jeg blødde av og på frem til uke 8 eller noe.
Frisk baby likevel. Så trenger ikke bety noen ting.
Krysser fingrene for at det ikke er noe..!!

Jeg blødde ganske heftig i mitt forrige svangerskap (fra 5+3 og utover). Ved IVF er det større sjanse for å få hematom i livmoren, visstnok... Så jeg blødde av og på frem til uke 8 eller noe.
Frisk baby likevel. Så trenger ikke bety noen ting.
Krysser fingrene for at det ikke er noe..!!
Er det det ja. Har ikke hatt noe farget utflod enda i dag, så håper det ikke kommer noe mer.

Er det det ja. Har ikke hatt noe farget utflod enda i dag, så håper det ikke kommer noe mer.

Kan jo være bare gammelt blod, eller et lite blodkar som sprakk. :)
Når er det du har UL? Er vel gjerne et par uker til, kanskje..?

5+5

Da er jeg blitt sykemeldt i 14 dager. Pga av forrige SA, så var hun enig at det var greit å roe helt ned akkurat nå. Prøve å sove godt, ta meg en liten gåtur hver dag, gjøre ting som ikke er stressende og bare tenke på meg selv. Hu er så fantastisk flott den legen. Hu tar seg god tid, og lytter virkelig. Det første hun sa var: «du får sykemelding, så det trenger du ikke å tenke på. Nå kan vi snakke om alt som plager deg».

Jeg hadde som sagt menssmerter på lørdag kveld. Litt brun utflod i går, ingenting på morgenen i dag. Heller ingen smerter. Bare litt murringer som sitter ned mot lyskene, som kommer og går.

Men når jeg kom hjem fra legen igjen, så var det litt farge på utfloden igjen. Uff dette bekymrer meg. Men som legen min sa, det er helt normalt at man har litt blødning så tidlig i svangerskapet. Skulle kontakte dem eller legevakta om jeg får kraftig blødning med kramper….

Legger ved et bilde av utfloden…veldig lite farge, men ser ut som noen små brune tråder liksom? Merkelig…noen som har hatt sånn uflod og det har gått bra?

Men nå skal jeg bare ta det med ro og ta en dupp på sofaen:)

Vedlegg

• 6D9DB955-9CF8-4DE1-94C1-834D82402B9B.jpeg
    6D9DB955-9CF8-4DE1-94C1-834D82402B9B.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 101
Jeg hadde slik utflod av og på de første ukene, samt et par ganger med frisk blødning, frem til uke 7 :) Var ingenting farlig for min del og lillemor har det supert i magen nå så satser på at det er det samme for deg :love017

Det har sneket seg frem litt lette mensmurringer som stråler litt ut i ryggen, det er ikke no godt tegn føler jeg:( i tillegg har den lysebrune utfloden tatt seg opp litt….er stygt redd for hvordan dette ender….

Ikke direkte menssmerter, men hadde myye murringer både i korsrygg og i livmor de første ukene :) Håper det gir seg :Heartred Er det noe alternativ å bestille en privat TUL hvis Hausken har ferie?
Okei. Begynner å få litt menssmerter nå, så ser dette som enden dessverre. Utfloden har tatt seg opp også. Akkurat som forrige gang. Regner med blødning i morra…

Nei jeg orker ikke å bruker tusenvis av penger på en tul om strekene skulle bli svakere etter en blødning nå…men skulle kontakte legevakta eller legen om det ble kraftig blødning med smerter.

Nå er jeg så uttafor :(

Okei. Begynner å få litt menssmerter nå, så ser dette som enden dessverre. Utfloden har tatt seg opp også. Akkurat som forrige gang. Regner med blødning i morra…

Nei jeg orker ikke å bruker tusenvis av penger på en tul om strekene skulle bli svakere etter en blødning nå…men skulle kontakte legevakta eller legen om det ble kraftig blødning med smerter.

Nei nei nei :( håper det er uskyldig! Sender masse styrkeklemmer :Heartpink

Uff, så trist. Har opplevd to ganger selv å leve i gleden over graviditet med positive tester, for så å få blødningen og nedturen som følger. Det er så hjerteskjærende! Sender deg en god klem :Heartred

Begynt å få veldige menssmerter, men nå var det null utflod ved dobesøk. Men alt av de få symptomene jeg hadde på graviditet, kjenner jeg ikke lenger…
Slik var det sist også, plutselig forsvant alt av symptomer og blødningen dukka opp…

Back
Topp