Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

19 DPO

Vært å tatt blodprøve nr.2 idag. Får ikke svar før om onsdag. Men fikk resultatet fra blodprøven på fredag 16dpo, og den var på bare 29. Men skal ikke ta sorgene på forskudd. Krysser fingrene for at det har doblet seg ihvertfall.

For her er dagens tester :smiley-angelic001❤️

Vis vedlegget 384397
Vis vedlegget 384398
Kan jo nesten se ut som om du har hatt eggløsning samtidig som du satt inn et fryst blasto. Så har du mistet en av de. Men likevel❤️ Fantastisk stigning ❤️

Den har steget fra 29 til 170!!!:smiley-bounce016
E413A49B-AF57-4076-B2EF-76108F6F49D4.jpeg

Herregud, dette var jo verre enn å lese en triller! Jeg har vært fraværende fra forumet en måneds tid, og da jeg startet å oppdatere meg på dagboka di, startet jeg på dagen for innsett. Så ble det nedtur med blødningen, men jeg måtte bare skumme meg fortere og fortere framover, for dette ble jo ulidelig spennende! Jeg satt og leste med høy puls på dine vegne :hilarious:. Men for et resultat! Gratulerer så mye med den enormt etterlengtede graviditeten!:smiley-bounce016

Herregud, dette var jo verre enn å lese en triller! Jeg har vært fraværende fra forumet en måneds tid, og da jeg startet å oppdatere meg på dagboka di, startet jeg på dagen for innsett. Så ble det nedtur med blødningen, men jeg måtte bare skumme meg fortere og fortere framover, for dette ble jo ulidelig spennende! Jeg satt og leste med høy puls på dine vegne :hilarious:. Men for et resultat! Gratulerer så mye med den enormt etterlengtede graviditeten!:smiley-bounce016
Hehe, ja det ble ulidelig spennende for min egen del også :playful: tusen tusen takk❤️❤️

Mine foreløpige milepæler❤️

- IKM 6.juli
- Positiv test (6.juli)
- Komme meg over 5+0 (da jeg mistet sist)
- Positive resultater av hcg stigning (blodprøve)

- TUL på Klinikk Hausken
- 1.svangerskapskontroll
- Nå 12 uker som gravid og fortelle om graviditeten
Så fint å se! Når er det du skal på ultralyd?❤️

Back
Topp