Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så vondt du må ha det.10 DPO
Og ja, jeg vet man ikke skal gi opp før TR er her. Men nå gir jeg opp og kaster inn håndkle.
Ferdig med å teste for denne gang. Venter bare på TR. Som gjerne bare kan komme for min del, så vi kan starte på nytt igjen. Med blanke ark, som så mange ganger før…
I morgen er det inn til klinikken og få en ny konsultasjon og diskutere prøvesvarene om habituell abort. Jeg grugleder meg.
Men nå har jeg et skikkelig håp om at dette blir siste IVF runde fordi det ender med en spire som sitter helt til termin.
Kjære kjære du eller det som lever mellom himmel og jord: «Har ikke jeg kjempet nok kamper nå? Har ikke jeg bevist at dette er det eneste jeg ønsker meg? Har ikke jeg hatt mer enn nok nedturer og følt meg dritt? Er det ikke min tur til å få min egen familie og bli kalt mamma? Når er det min tur???»
Veldig godt!!!Så godt med en liten plan fremover!!
Veldig uvisst hvordan dette går. De tør ikke å ta opp bandasjen ennå, siden det sprutblør/pulserer ennå. Så de ville vente 48 timer etter forrige bandasjeskift. Men de fant hjertelyden til føllet, så hun har ikke mista det ufødte føllet ihvertfall…ennå…men ting er veldig usikkert. Hesten har lave verdier på det meste, får væske og blodoverføring 24/7. Så vi vet ikke mer før i morra når de skal ta av bandasjenÅå, stakkar hesten fått høre noe mer?
Greit at tr er på vei, så man slipper vente så lenge.
Veldig uvisst hvordan dette går. De tør ikke å ta opp bandasjen ennå, siden det sprutblør/pulserer ennå. Så de ville vente 48 timer etter forrige bandasjeskift. Men de fant hjertelyden til føllet, så hun har ikke mista det ufødte føllet ihvertfall…ennå…men ting er veldig usikkert. Hesten har lave verdier på det meste, får væske og blodoverføring 24/7. Så vi vet ikke mer før i morra når de skal ta av bandasjen
Ja dette er så trist litt sårt for min del også, siden det er denne hesten jeg har ridd mest når jeg har ridd med venninna mi. Så kjempe trist. Men vi krysser det vi kanSå bra at føllet er der enda i alle fall! Utrolig kjedelig når sånt skjer Håper det ender fint med hoppa
Tusen takk!Lykke til!!