Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

Så spennende❤️ Masse lykke til :Heartred

CD 12

En stund jeg har vært innom her nå….
Testene begynner å stige litt. Denne PP’n tester jeg ikke etter el for at det skal klaffe. Tester for å være sikker på at eggløsning har vært før jeg skal inn og utføre diverse småinngrep. Så blir ingen prøving denne PP’n og det har i grunnen vært helt greit. Vi koser oss max i påsken❤️ i tilfelle det kan være siste gang på lenge jeg kan spise akkurat hva jeg vil, drikke akkurat hva jeg vil osv. Selv om vi unngår ubeskyttet sex rundt el denne runden, så var dette ekstremt deilig. Vi trengte en liten pust i bakken og ikke tenke og stresse ang. aksjelegging. Vi er kun kjærester nå, og det var såå etterlengta❤️
898F0172-1DD0-41A4-84C5-0C20503B50FA.jpeg

Fortsatt god påske damer❤️

Last edited:
CD 20 og oppstart på IVF #3:Heartbigred

Da er IVF nr 3 i gang. Tatt første tablett med progynova, og skal ta dette morgen og kveld frem til mensen dukker opp, og da er det oppstart med Menopur.
Bestilte nettopp sprøytene på nett i dag, og jeg kjenner jeg grugleder meg masse nå. Livredd for at det ikke skal gå denne gangen heller, men skal prøve å ikke stresse så mye med dette nå og ta ting som det kommer.

Satser på at jeg ikke får like mye bivirkninger av progynova denne gangen. Forrige gang var det mye hodepine og kvalme mener jeg å huske.

Uansett! Vi er i gang igjen:happy:

Og i morgen er det inn for scratching og endometrietest:nailbiting:

I tillegg til oppstart av IVF i dag, er jobben min også blitt tatt ut i streik:wacky: Håper virkelig ikke det blir en langvarig streik, for da blir tiden lang her hjemme fordi jeg venter så på å komme skikkelig i gang med IVF:smiley-ashamed005 greit å ha fulle dager under slike ting liksom:smiley-angelic006 men men. Vi får ta en dag av gangen!

CD 21 - endometrietest og scratching

Da var det endelig gjort. Og det må jeg si ikke var behagelig:wtf:
Jeg tar heller egguttak enn dette igjen altså!
For all del, det var helt overkommelig. Men de ca 15 sekundene det holdt på, det merktes for å si det sånn.
Hatt veldig menssmerter siden legen tok dette, så nå skal jeg ta meg en ny Paracet og hoppe i dusjen etter å løpt 6,5 km ute i nydelig vær:smug:

CD 23 og dag 4 på Progynova

Vi er jo fortsatt i streik, så i dag var jeg ute å gikk tur i 2,5 time i strålende vær :) helt nydelig var det!

I morra skal jeg på apoteket og hente ut en del av medisinene. Ihvertfall såpass at jeg har frem til første ul.
Trenger jeg mer, kjøper jeg det ved klinikken da apoteket der alltid har slike medisiner inne. Resten bestiller jeg underveis.

Herregud! Nå er det bare ca 5 dager til jeg skal begynne å stikke:joyful: kjenner jeg er ufattelig mye roligere denne gangen enn de to første. Tar det som et tegn på at det ordner seg denne gangen:smiley-angelic001

CD 24 og dag 5 på Progynova

Da har jeg fått hentet ut «litt» av medisinene til forsøket. Litt over 11.000kr. Kjenner jeg er veldig glad vi får tilbake pengene av medisinene nå:wacky:

Fortsatt ingen bivirkninger av Progynova heller. Så livet er veldig ålreit om dagen. Teller ned til å begynne å stikke kjenner jeg. Jeg gleder meg faktisk mest denne gangen. Og har bestemt meg for å ikke tenke så langt frem, heller ta en dag av gangen. For man blir altså så nedfor når man tenker det verste om alle fallgruvene man kan komme oppi under IVF.

En dag av gangen og tenke positivt, det er det jeg skal gjøre denne gangen❤️

Back
Topp