Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

Assåååå!! Er jo en slags utvikling på testene i dag eller? :oops: Eller kan skyggene vises så godt? Nei nå skal jeg straks hoppe til sengs, selv om jeg egentlig burde holde meg våken litt utover natta, siden jeg har tre nattskift vakter til uka…

Nå skal jeg drømme og be til de høyere makter om at disse strekene utvikler seg, blir positive og blir så sterke at det ikke er noen tvil lenger. Og at jeg får en spire som sitter til termin. Det er virkelig det eneste jeg ønsker av hele mitt hjerte! ❤️
God natt til dere alle fine, sterke og flotte damer her inne❤️
Vis vedlegget 401476
Vis vedlegget 401477
Definitivt utvikling! Håper for dere!! :Heartred

:nailbiting::smiley-angelic001 Har sååå murringer i magen! Aldri opplevd så mye murring før:oops: tenk om det kan være en reel strek!

Åååh, håper sånn for deg :Heartpink :smiley-angelic001 :nailbiting: Jeg har hatt masse murringer nå her de siste dagene:happy119

8 DPO
Ingen strek i dag, så da var det bare skygger i går dessverre. Har heller ingen murringer, så har liksom vondt for å tro at jeg er gravid….men får teste igjen i morra❤️
0C6FD9C7-66AE-4F3F-938F-07598EBA9882.jpeg

Kun 8dpo, så ennå veldig tidlig :happy119 :Heartred

Ja er jo det. Bare sykt irriterende med er skyggene. Bedre om de hadde vært helt blanke kjenner jeg❤️

Ja, de er dritkjipe å få, for man får jo opp håpet på feil grunnlag:rulez Håper på babystreker ila de neste dagene:smiley-angelic001:Heartpink Veldig spennende:nailbiting:

Så irriterende…skyggen er tilbake. For ja det er nettopp det det er, skygge:meh:Vis vedlegget 401566
Vanlig test 8 DPO er veldig tidlig, så jeg tror skyggen er starten på en god og rød strek. Min så omtrent sånn ut på morgentrim 9 DPO og resultatet er en seks måneder gammel liten jente ❤️

Vanlig test 8 DPO er veldig tidlig, så jeg tror skyggen er starten på en god og rød strek. Min så omtrent sånn ut på morgentrim 9 DPO og resultatet er en seks måneder gammel liten jente ❤️
Vandt til å få skygger…så tror ikke dette er noen spirestrek dessverre.. har i tilegg null symptomer.

Men som jeg skulle ønske du hadde rett❤️

Last edited:
Snakket med klinikken i dag, og prøvesvarene om habituell abort og prøvene til samboer er klare. Så da blir det møte på klinikken på torsdag for å gå igjennom prøvesvarene, hva som kan gjøres/endres og hva som nå blir planen.

Kjenner jeg er ekstremt nervøs og kjempe redd for at de har funnet ut noe som det er vanskelig å gjøre noe med, men også redd for at de ikke har funnet ut noe som helst….

Uff…jeg gruer, men skal også bli deilig å «komme i gang» igjen også❤️

Snakket med klinikken i dag, og prøvesvarene om habituell abort og prøvene til samboer er klare. Så da blir det møte på klinikken på torsdag for å gå igjennom prøvesvarene, hva som kan gjøres/endres og hva som nå blir planen.

Kjenner jeg er ekstremt nervøs og kjempe redd for at de har funnet ut noe som det er vanskelig å gjøre noe med, men også redd for at de ikke har funnet ut noe som helst….

Uff…jeg gruer, men skal også bli deilig å «komme i gang» igjen også❤️
Personlig så synes jeg usikkerhet er aller verst. Tankene kjører i gang og det er så mange muligheter at jeg tenker meg i hjel! Skjønner godt hvor du kommer fra, men jeg hadde heller likt å vite uansett hva resultatet er! Og håper at det er noe de kan hjelpe dere med, så dere får en spire som sitter helt til mål! :Heartred

Personlig så synes jeg usikkerhet er aller verst. Tankene kjører i gang og det er så mange muligheter at jeg tenker meg i hjel! Skjønner godt hvor du kommer fra, men jeg hadde heller likt å vite uansett hva resultatet er! Og håper at det er noe de kan hjelpe dere med, så dere får en spire som sitter helt til mål! :Heartred
Selvfølgelig vil jeg jo vite resultatet, men veldig skummelt og gå å vente når jeg vet de sitter der med et resultat jeg ikke får vite før på torsdag :nailbiting: Men det er som du sier, usikkerhet er no slit!! ❤️

Selvfølgelig vil jeg jo vite resultatet, men veldig skummelt og gå å vente når jeg vet de sitter der med et resultat jeg ikke får vite før på torsdag :nailbiting: Men det er som du sier, usikkerhet er no slit!! ❤️
Ja, det skjønner jeg kjempegodt! Håper tiden går fort frem til torsdag :Heartred

10 DPO

Og ja, jeg vet man ikke skal gi opp før TR er her. Men nå gir jeg opp og kaster inn håndkle.

Ferdig med å teste for denne gang. Venter bare på TR. Som gjerne bare kan komme for min del, så vi kan starte på nytt igjen. Med blanke ark, som så mange ganger før…

I morgen er det inn til klinikken og få en ny konsultasjon og diskutere prøvesvarene om habituell abort. Jeg grugleder meg.
Men nå har jeg et skikkelig håp om at dette blir siste IVF runde fordi det ender med en spire som sitter helt til termin.

Kjære kjære du eller det som lever mellom himmel og jord: «Har ikke jeg kjempet nok kamper nå? Har ikke jeg bevist at dette er det eneste jeg ønsker meg? Har ikke jeg hatt mer enn nok nedturer og følt meg dritt? Er det ikke min tur til å få min egen familie og bli kalt mamma? Når er det min tur???» :sorry:

10 DPO

Og ja, jeg vet man ikke skal gi opp før TR er her. Men nå gir jeg opp og kaster inn håndkle.

Ferdig med å teste for denne gang. Venter bare på TR. Som gjerne bare kan komme for min del, så vi kan starte på nytt igjen. Med blanke ark, som så mange ganger før…

I morgen er det inn til klinikken og få en ny konsultasjon og diskutere prøvesvarene om habituell abort. Jeg grugleder meg.
Men nå har jeg et skikkelig håp om at dette blir siste IVF runde fordi det ender med en spire som sitter helt til termin.

Kjære kjære du eller det som lever mellom himmel og jord: «Har ikke jeg kjempet nok kamper nå? Har ikke jeg bevist at dette er det eneste jeg ønsker meg? Har ikke jeg hatt mer enn nok nedturer og følt meg dritt? Er det ikke min tur til å få min egen familie og bli kalt mamma? Når er det min tur???» :sorry:
Sender deg masse kjærlighet! :Heartred

10 DPO

Håper sånn på gode svar, god hjelp og en IVF-runde som ender opp i at du skal få alt du ønsker deg ❤️

Back
Topp