Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

CD 3
Hatt sinnsyke menssmerter i to dager nå, og er helt skutt. Sjukt sliten, men håper det begynner å gå seg til nå. Blødd veldig mye, men ser at det begynner å roe seg litt også, takk og lov.

Testen er fortsatt svak positiv, men hcg er ihvertfall på vei ut av kroppen.

92751451-CC6B-44BF-A6C2-83CE14C1EE2F.jpeg

CD 5

Og jeg blør rikelig fortsatt. Litt mindre har det vel blitt. Men plutselig kan det virke som det stopper opp, og så er det som en foss igjen. Akkurat sånn var det under den første spontanaborten også. Så er nok ikke noe unormalt.

Psyken min er sliten om dagen. I ene øyeblikket er jeg trist og lei meg, i andre glad og positiv. Synes det er vanskelig å plutselig gi meg lov til å være glad. Men jeg vet jo at jeg bare må få lov til å tillate meg det. Selv om jeg synes det er rart å bare «glemme» at vi har mistet for tredje gang, smile, være glad og glede seg over andre ting.
Men man kan ikke grave seg ned heller.

Nå venter jeg bare på blodprøverekvisisjon og legemøte før oppstart av IVF. På møtet skal vi gå igjennom blodprøve svarene og se om det er noe annet vi kan gjøre for at IVF #3 er den gangen vi skal klare å få spiren til å sitte helt ut.

At vi har en plan, er vel det som holder meg litt oppe kjenner jeg…❤️

Mange klemmer. Så leit at du enda en gang måtte gjennom dette

CD 8

Og der har letinga etter el startet. Blødningen har avtatt og det er kun litt brun utflod igjen. Så godt å være ferdig. Blødde da i 8 dager i strekk.

Så nå bretter vi opp ermene og går all in igjen. Om vi blir gravide på egenhånd nå også, så starter jeg med Cyclogest ved positiv test. I håp om at det kan være mangel på progesteron som gjør at vi har mistet tre på rappen nå. Ihvertfall skader ikke det. Har Cyclogest fra forrige IVF, så slipper å ta ut. Og trenger jeg mer skriver klinikken ut. Så da har vi ihvertfall en liten plan før IVF i mai❤️
D983A5F1-8BBD-414E-80C1-1F4389A35C78.jpeg

Last edited:
CD 11

Her kommer nok el mye senere denne gangen…men den får komme når den kommer.
7DF96FF9-90D4-4BA3-A637-B0E28A8CE8CC.jpeg

Forrige uke tok jeg blodprøver for habituell abort, så blir veldig spennende med legemøte på klinikken for å diskutere prøvesvarene og hva som skjer videre med IVF forsøket.

Men det som er veldig positivt er at jeg har kommet i gang med trening igjen og jeg føler meg mye bedre til sinns og psyken er kommet på en bedre plass igjen. Helt ekstremt deilig. Er utrolig slitsomt å være så nedfor, deppa, sinna og lei seg. Men det hjalp nok å bare gråte når jeg følte for det, steden for å holde alt inni seg. I tillegg er vi åpne om problemene vi har, så godt at folk spør om det går bra, om jeg vil snakke om det osv. Det gjør ting mye lettere for meg og ting føles ikke like tungt❤️

CD 15

Gått rett fra lav til maksimal, men det skjer da i hvertfall noe, og vi la takk og lov aksjer i går, selv om el testen var negativ…
Så nå blir det aksjelegging hver dag fremover med concieve + og lily beger, til vi er helt sikre på at EL er over❤️
CFD801A7-4188-4A90-885A-6DCD8E3D630C.jpeg

Vedlegg

• 475C71BB-9FA4-4F1B-869D-A7D10C99C31A.jpeg
    475C71BB-9FA4-4F1B-869D-A7D10C99C31A.jpeg
    239 KB · Visninger: 26
Jeeeij for positive tester:talk017:gen014:cool05:love017 Happy humpings:cool14

Last edited:
3 DPO

Våkna en time før vekkerklokke i dag (04:00), følte meg uthvilt, selv om det kun ble 5 timer søvn i natt.

Masse luft i magen i dag også. Starter som regel etter lunsj, da er jeg altså så luftfull!!

Litt «mutt» i humøret kanskje:rolleyes: Mest fordi jeg ikke har samme go’ følelsen jeg hadde sist syklus. Men det får man ta med en klype salt.

Det var litt symptom-oppramsing for i dag. Nå skal jeg bare kaste i meg litt mat, før det blir en times tid på tredemølla. Har aller mest lyst til å sove en dupp på sofaen, men jeg vet hvor god den følelsen er etter man er ferdig med å løpe:gen014

3 DPO

Våkna en time før vekkerklokke i dag (04:00), følte meg uthvilt, selv om det kun ble 5 timer søvn i natt.

Masse luft i magen i dag også. Starter som regel etter lunsj, da er jeg altså så luftfull!!

Litt «mutt» i humøret kanskje:rolleyes: Mest fordi jeg ikke har samme go’ følelsen jeg hadde sist syklus. Men det får man ta med en klype salt.

Det var litt symptom-oppramsing for i dag. Nå skal jeg bare kaste i meg litt mat, før det blir en times tid på tredemølla. Har aller mest lyst til å sove en dupp på sofaen, men jeg vet hvor god den følelsen er etter man er ferdig med å løpe:gen014
Så flink du er som klarer å motivere deg til trening når sofaen roper på deg. Heier på deg og lille spire som jeg håper er i magen nå ❤️

6 DPO

Har kjent masse murringer i dag, noe som ikke er uvanlig i dpo land hos meg har jeg forstått. Har også hatt veldig mye hvit utflod.
Forrige syklus da jeg ble gravid, hadde jeg omtrent ingen utflod. Så har liksom ikke troa…men det kan jo være veldig forskjell fra graviditet til graviditet.

Har ihvertfall hatt en herlig lørdag. Først ble det en styrkeøkt, før jeg kom meg ut på en 11 km tur i nydelig vårvær:happy093Håper for guds skyld at våren er i anmarsj nå!

Nå blir det straks biff, bare samboer kommer hjem fra jobb❤️

7 DPO

Har ingen tro på at det har gått denne syklusen. Men uansett kommer det til å testes hver dag fremover. Har bare to tidlig tester igjen, før jeg kun har igjen vanlig babyplan.

Eneste symptomer er at jeg føler meg støl i magen…litt hvit utflod, ellers nada:rolleyes: men dette er fortsatt suuuuuuuper duper tidlig! Så krysser fingrene for at det dukker opp en strek i løpet av dagene.
0F02EABF-040E-4ECF-BC94-3378C637BE1E.jpeg

Back
Topp