Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

Skjønner så bekymringen din:( ❤️ men jeg håper det går bra ❤️ jeg heier på deg ❤️ du får ikke lov å miste nå!!!

5+1
Spontanabort nr 3 på rappen blir nok et faktum…venter bare på blødning :sad010
BB8794EC-9A59-4102-A72C-CACCD52160DA.jpeg

Last edited:
Åneeei, var jo ikke sånn det skulle bli:smiley-angry017:Heartred Jeg er så lei meg på dine vegne, for noe skikkelig dritt:sad002 Livet er så himla brutalt og urettferdig til tider❤️ Sender deg en STOR trøsteklem❤️

Åneeei, var jo ikke sånn det skulle bli:smiley-angry017:Heartred Jeg er så lei meg på dine vegne, for noe skikkelig dritt:sad002 Livet er så himla brutalt og urettferdig til tider❤️ Sender deg en STOR trøsteklem❤️
Begynner faktisk å miste litt håpet om å få en spire som sitter til termin. Men vet at jeg ikke må gi opp. Samboer er veldig støttende, og heier på oss. Noe som er fantastisk godt. Hadde ikke han vært en så god støttespiller, så tror jeg faktisk at jeg hadde gitt opp nå. Er liksom begrenset hvor mye motgang man skal tåle. Men jeg vet med meg selv, at så fort jeg er ferdig med denne SA’n, så er jeg klar for fight igjen. Så vi får bare rette ryggen og brette opp ermene, for vi skal få det til til slutt. Men først må jeg bare få være lei meg, sinna og skuffa❤️

Og der har jeg fått brun utflod, så da setter nok SA’n i gang straks.

Kjempe trist :sad010 men på en annen måte er jeg ekstremt glad for at kroppen ordner opp selv❤️
Dette er virkelig urettferdig! Jeg beundrer hvordan du klarer å finne noe positivt i en veldig trist situasjon, for du har jo helt rett, kroppen din vet hvordan den skal fikse dette ❤️

Begynner faktisk å miste litt håpet om å få en spire som sitter til termin. Men vet at jeg ikke må gi opp. Samboer er veldig støttende, og heier på oss. Noe som er fantastisk godt. Hadde ikke han vært en så god støttespiller, så tror jeg faktisk at jeg hadde gitt opp nå. Er liksom begrenset hvor mye motgang man skal tåle. Men jeg vet med meg selv, at så fort jeg er ferdig med denne SA’n, så er jeg klar for fight igjen. Så vi får bare rette ryggen og brette opp ermene, for vi skal få det til til slutt. Men først må jeg bare få være lei meg, sinna og skuffa❤️

Så godt at mannen din støtter deg og tar godt vare på deg oppi dette❤️ Støtte er alfa omega og det som bidrar til å få en på beina igjen❤️ Viktig å sørge, være lei seg, sint, evt skrike, gråte og få det ut❤️❤️❤️

Så godt at mannen din støtter deg og tar godt vare på deg oppi dette❤️ Støtte er alfa omega og det som bidrar til å få en på beina igjen❤️ Viktig å sørge, være lei seg, sint, evt skrike, gråte og få det ut❤️❤️❤️
Ja det er ekstremt viktig❤️ jeg får ut aggresjon gjennom trening, så i morgen skal jeg løpe fra meg en god del kjenner jeg!

Og der har jeg fått brun utflod, så da setter nok SA’n i gang straks.

Kjempe trist :sad010 men på en annen måte er jeg ekstremt glad for at kroppen ordner opp selv❤️
.
Stygt å si det, men så godt det er igang❤️❤️❤️ Dess fortere en begynner å blø, dess fortere kommer man seg gjennom det å blir ferdig. Iallefall med den fysiske delen av det❤️ Føler virkelig med deg, kjære du. Livet er tøft til tider og det gjør vondt:sad002 sender mange klemmer din vei:smiley-angelic003:Heartred

Back
Topp