Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

Kjempe fin stigning på testene dine!❤️ Jeg fikk 2-3 når jeg var 5+0 og ble super skuffet, men 5+1 fikk jeg 3+ så ikke bli super skuffet om du ikke greier å vente
Kommer ikke til å bli skuffet, ser jo at det er super stigning på strimlene og CB kan jo være litt «lunefull» har jeg forstått :wacky: men er jo litt nervepirrende å få 3+ når jeg aldri har fått det før❤️

Gikk forbi apoteket i dag:smiley-angelic006 så jeg bestilte heller digital på nettet. Da blir jeg ikke frista til å ta den for tidlig. Syntes jeg var rimelig lur nå altså:laughing002

Kjøpte heller et kjempe søtt sett i merino ull til bebbis. Skulle egentlig bare ha noen få ting til meg selv:smiley-ashamed005
Lurt å vente så du ikke blir skremt. Jeg fikk 2-3 da jeg var 5+0 begge ganger, og måtte vente til 5+2 før jeg fikk 3+ ❤️

4+4

Vurderer å stikke en tur på apoteket og handle inn digital. Er så spent på når 3+ dukker opp:nailbiting: redd for å ta den for tidlig, men samtidig vil jeg også vite når den blir det:playful:

En tur ut blir det ihvertfall. Så får jeg se når jeg tør å begi meg ut på en ny digital:happy:Vis vedlegget 399231
Så artig å følge med her og gratulerer så mye med spira :love017 Jeg fikk 3+ når jeg var 4+6, men 2-3 når jeg var 4+5. Men testen var en del sterkere enn kontrollstreken når den bikket til 3+. Synes din 4+4 ser ganske like sterk ut som min var samme dagen. Ikke lenge igjen til du får 3+, men ville ventet et par dager og sett på stigningen :D

Så artig å følge med her og gratulerer så mye med spira :love017 Jeg fikk 3+ når jeg var 4+6, men 2-3 når jeg var 4+5. Men testen var en del sterkere enn kontrollstreken når den bikket til 3+. Synes din 4+4 ser ganske like sterk ut som min var samme dagen. Ikke lenge igjen til du får 3+, men ville ventet et par dager og sett på stigningen :D
Venter til jeg får digital i posten. Så ca midten av neste uke tenker jeg :happy: :Heartred Da er jeg jo ca 5+2.

4+6

Ingen «kraftige» symptomer ennå, og kjenner jeg stresser litt med at alt står bra til. Man blir litt ekstra nervøs etter man har mistet i både SA og EXU tror jeg.

Foreløpige symptomer:
- Brystvortene mine er så såre når jeg tar på dem at fyy :playful:
- Får noen kvalmebølger over meg innimellom. Verst om kvelden/natta. Ikke kvalm nok til å spy, men brekker meg plutselig.
- Trøtt, men får ikke til å sove…veldig irriterende.

Som jeg håper at denne spiren blir hos oss til oktober❤️
EA79A50B-33B9-4559-B943-A3ECAE50D190.jpeg

5+0

Er livredd for at dette ikke skal gå denne gangen heller. Føler liksom symptomene er merkbart mindre i dag :sorry: vurderer å få en legetime så jeg får testet hcg med to dagers mellomrom. For jeg er virkelig nervøs….og syntes faktisk at testen jeg tok i dag var svakere enn de andre jeg har tatt….vet det kan ha noe å si med selve testen og urinen, men altså i dag kjenner jeg på en intens frykt for at dette ikke skal gå.
Det er ingen blødning eller tegn til blødning. Men mensmurringer har vart i noen dager nå. Gått i fra en spesiell stikking, til mer murringer som går helt ut i lyskene, isteden for bare midt i livmorsområdet…vet jeg overtenker og dytter meg selv ned i et lite hull ved å tenke de verste tanker med en gang. Men jeg kan ikke noe for det…:arghh:

5+0

Er livredd for at dette ikke skal gå denne gangen heller. Føler liksom symptomene er merkbart mindre i dag :sorry: vurderer å få en legetime så jeg får testet hcg med to dagers mellomrom. For jeg er virkelig nervøs….og syntes faktisk at testen jeg tok i dag var svakere enn de andre jeg har tatt….vet det kan ha noe å si med selve testen og urinen, men altså i dag kjenner jeg på en intens frykt for at dette ikke skal gå.
Det er ingen blødning eller tegn til blødning. Men mensmurringer har vart i noen dager nå. Gått i fra en spesiell stikking, til mer murringer som går helt ut i lyskene, isteden for bare midt i livmorsområdet…vet jeg overtenker og dytter meg selv ned i et lite hull ved å tenke de verste tanker med en gang. Men jeg kan ikke noe for det…:arghh:
Jeg ville bestilt legetime. Vet hvor ekkel de første ukene er når den eneste erfaringen man har er å miste. Kanskje du kan få henvisning til tidlig ultralyd også ❤️

5+0

Jeg forstår deg kjempegodt. Hadde noen runder med mørkebrun utflod i dette svangerskapet, og jeg har målt hcg to ganger, og hatt tre private ultralyder. Gjør det som trygger deg sier jeg! Det koster legen så å si ingenting og gi deg den blodprøven.

Jeg forstår deg kjempegodt. Hadde noen runder med mørkebrun utflod i dette svangerskapet, og jeg har målt hcg to ganger, og hatt tre private ultralyder. Gjør det som trygger deg sier jeg! Det koster legen så å si ingenting og gi deg den blodprøven.
Jeg blir så redd. I går hadde jeg merkbart ømme bryst, nå er det nesten ingenting. Kvalmen er borte…ingenting som tyder på at jeg er gravid liksom. Føler meg plutselig helt vanlig igjen :( Hadde så god følelse da hcg steg godt og fikk sterke tester, men nå har jeg på følelsen at dette ikke kommer til å gå. Det snudde liksom på femøringen. Spørs om jeg ikke må ringe legen min i løpet av dagen.

Jeg blir så redd. I går hadde jeg merkbart ømme bryst, nå er det nesten ingenting. Kvalmen er borte…ingenting som tyder på at jeg er gravid liksom. Føler meg plutselig helt vanlig igjen :( Hadde så god følelse da hcg steg godt og fikk sterke tester, men nå har jeg på følelsen at dette ikke kommer til å gå. Det snudde liksom på femøringen. Spørs om jeg ikke må ringe legen min i løpet av dagen.
Man kan jo si at det ikke forandrer noe, men for min del så er det absolutt verste å ikke vite noe. Så jeg skjønner deg. Varierende symptomer er ganske vanlig da, så det trenger ikke bety noe. Og når det gjelder magefølelsen, så stemmer den noen ganger, og andre ganger ikke. Jeg var helt sikker på at det gikk galt med mørk brun utflod i en uke, men det gikk jo bra. Jeg tror på mange måter at det kan være litt beskyttelsesmekanisme også, fordi man på en måte blir redd for å håpe :Heartred

Man kan jo si at det ikke forandrer noe, men for min del så er det absolutt verste å ikke vite noe. Så jeg skjønner deg. Varierende symptomer er ganske vanlig da, så det trenger ikke bety noe. Og når det gjelder magefølelsen, så stemmer den noen ganger, og andre ganger ikke. Jeg var helt sikker på at det gikk galt med mørk brun utflod i en uke, men det gikk jo bra. Jeg tror på mange måter at det kan være litt beskyttelsesmekanisme også, fordi man på en måte blir redd for å håpe :Heartred
At testen var merkbart svakere i dag, gjør meg mest redd :sorry:

Ringte legen. Der var det kaos. Så han skulle ringe meg opp igjen i morgen og skal da spørre etter hcg blodprøve.
Kanskje du kan sende en forespørsel til legekontoret? Ikke sikkert du trenger å gå gjennom lege. De er ofte veldig travel, så mulig de som sitter i administrasjonen kan sette deg opp? De hos meg er hvertfall veldig behjelpelig :)

Back
Topp