Tusen takk Håper på detÅh, gratulerer så inderlig mye! Og nydelig test på IKM dagen, dette er en stayer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk Håper på detÅh, gratulerer så inderlig mye! Og nydelig test på IKM dagen, dette er en stayer
Tusen takkGratulerer så mye! Endelig
Det er såååå fantastisk å se!! Dette skal være en stayer!4+3
Sitter og lurer på hvilken dag jeg skal prøve meg på en ny digital. For denne gangen skal jeg se 3+!! Tror nok jeg kommer til å vente til jeg er 5+0 eller enda lenger…for å slippe å «kaste» bort en test for tidlig.
Men strimmel ser veldig fin ut
Klarer fortsatt ikke å tro helt på at dette faktisk har gått. Jeg er så lykkelig om dagen
Vis vedlegget 399177
Er så hyggelig med slike meldinger som vi har kjempet for dette! Dette SKAL være en stayerDet er såååå fantastisk å se!! Dette skal være en stayer!
Er så glad for deg tenk dere klarte det selv etter så lang tid!! gir meg sånn håpet for vårt del4+3
Sitter og lurer på hvilken dag jeg skal prøve meg på en ny digital. For denne gangen skal jeg se 3+!! Tror nok jeg kommer til å vente til jeg er 5+0 eller enda lenger…for å slippe å «kaste» bort en test for tidlig.
Men strimmel ser veldig fin ut
Klarer fortsatt ikke å tro helt på at dette faktisk har gått. Jeg er så lykkelig om dagen
Vis vedlegget 399177
Gode du ja det er helt utrolig å tenke på! Vi var så klare til å sette i gang med IVF nr 3, men plutselig satt den! Man kan ikke gi opp håpet, der er jeg et godt bevis! Vært uten prevensjon i 6,5 år, to runder IVF, en SA, 1 EXU og noen kjemiske. Og etter 49 hardtprøvende runder, så satt den.Er så glad for deg tenk dere klarte det selv etter så lang tid!! gir meg sånn håpet for vårt del
Masse lykke til videre og god helg
Tusen takkGratulerer!! Så glad på dine vegne! Krysser fingrene for at dette er en terminspire!
Tusen takkGratulerer så mye!!
Jeg fikk sterkere teststrek enn kontrollstrek før jeg fikk 3+4+4
Vurderer å stikke en tur på apoteket og handle inn digital. Er så spent på når 3+ dukker opp redd for å ta den for tidlig, men samtidig vil jeg også vite når den blir det
En tur ut blir det ihvertfall. Så får jeg se når jeg tør å begi meg ut på en ny digitalVis vedlegget 399231
Dette ser jo så bra ut! Måtte gå tilbake å se på de tidligere graviditetene dine, og dette her må jo være en terminspire, kan ikke skjønne noe annet! Jeg turte ikke å gå for 3+ før 6+0 kanskje tenke på om du unner deg selv det stresset om du tar den for tidlig?4+4
Vurderer å stikke en tur på apoteket og handle inn digital. Er så spent på når 3+ dukker opp redd for å ta den for tidlig, men samtidig vil jeg også vite når den blir det
En tur ut blir det ihvertfall. Så får jeg se når jeg tør å begi meg ut på en ny digitalVis vedlegget 399231
Har et håp denne gangen og en mye bedre følelseDette ser jo så bra ut! Måtte gå tilbake å se på de tidligere graviditetene dine, og dette her må jo være en terminspire, kan ikke skjønne noe annet! Jeg turte ikke å gå for 3+ før 6+0 kanskje tenke på om du unner deg selv det stresset om du tar den for tidlig?
Kjempe fin stigning på testene dine! Jeg fikk 2-3 når jeg var 5+0 og ble super skuffet, men 5+1 fikk jeg 3+ så ikke bli super skuffet om du ikke greier å vente4+4