Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

4+1
Sover ekstremt dårlig om dagen, eller natta da :wacky: Kjempe trøtt på dagen, men får ikke til å sove på natta. Kjedelig når man sliter med søvn fra før av. Men når jeg først sovner, så sover jeg som en stein.

Kroppen begynner å bli uggen om morgenen og når det er lenge siden jeg har spist.

Kviser har angrepet panna mi, og tannkjøttet blør når jeg pusser tenna.
Og puppene begynner å bli ømme.

Men jeg tar imot alle symptomer med glede:laughing002

Tok en vanlig og en tidlig makesure igjen i går kveld, og det er god stigning på de også:Heartred
7DC9FE22-5289-4EB9-8812-013CF81B1BB5.jpeg

82F40EBC-C1A5-4797-8FC9-8512EE2358CC.jpeg

4+3

Sitter og lurer på hvilken dag jeg skal prøve meg på en ny digital. For denne gangen skal jeg se 3+!! Tror nok jeg kommer til å vente til jeg er 5+0 eller enda lenger…for å slippe å «kaste» bort en test for tidlig.
Men strimmel ser veldig fin ut❤️
Klarer fortsatt ikke å tro helt på at dette faktisk har gått. Jeg er så lykkelig om dagen:love7
3C2726F5-A782-4675-947E-4B0C2F0FE045.jpeg

4+3

Sitter og lurer på hvilken dag jeg skal prøve meg på en ny digital. For denne gangen skal jeg se 3+!! Tror nok jeg kommer til å vente til jeg er 5+0 eller enda lenger…for å slippe å «kaste» bort en test for tidlig.
Klarer fortsatt ikke å tro helt på at dette faktisk har gått. Jeg er så lykkelig om dagen:love7
Vis vedlegget 399177
Det er såååå fantastisk å se!! :love017:love017 Dette skal være en stayer!

4+3

Vis vedlegget 399177
Er så glad for deg❤️ tenk dere klarte det selv etter så lang tid!!❤️ gir meg sånn håpet for vårt del❤️
Masse lykke til videre og god helg ❤️

Er så glad for deg❤️ tenk dere klarte det selv etter så lang tid!!❤️ gir meg sånn håpet for vårt del❤️
Masse lykke til videre og god helg ❤️
Gode du❤️ ja det er helt utrolig å tenke på! Vi var så klare til å sette i gang med IVF nr 3, men plutselig satt den! Man kan ikke gi opp håpet, der er jeg et godt bevis! Vært uten prevensjon i 6,5 år, to runder IVF, en SA, 1 EXU og noen kjemiske. Og etter 49 hardtprøvende runder, så satt den.
Krysser fingrene for dere!!!❤️❤️❤️ Og riktig god helg❤️

4+4

Vurderer å stikke en tur på apoteket og handle inn digital. Er så spent på når 3+ dukker opp:nailbiting: redd for å ta den for tidlig, men samtidig vil jeg også vite når den blir det:playful:

En tur ut blir det ihvertfall. Så får jeg se når jeg tør å begi meg ut på en ny digital:happy:
307F7CEB-4797-4871-99A7-2B7E6D8FEF4A.jpeg

4+4

Vurderer å stikke en tur på apoteket og handle inn digital. Er så spent på når 3+ dukker opp:nailbiting: redd for å ta den for tidlig, men samtidig vil jeg også vite når den blir det:playful:

En tur ut blir det ihvertfall. Så får jeg se når jeg tør å begi meg ut på en ny digital:happy:Vis vedlegget 399231
Jeg fikk sterkere teststrek enn kontrollstrek før jeg fikk 3+ :facepalm:

4+4

En tur ut blir det ihvertfall. Så får jeg se når jeg tør å begi meg ut på en ny digital:happy:Vis vedlegget 399231
Dette ser jo så bra ut! Måtte gå tilbake å se på de tidligere graviditetene dine, og dette her må jo være en terminspire, kan ikke skjønne noe annet! :Heartred Jeg turte ikke å gå for 3+ før 6+0 :wacky: kanskje tenke på om du unner deg selv det stresset om du tar den for tidlig?

Dette ser jo så bra ut! Måtte gå tilbake å se på de tidligere graviditetene dine, og dette her må jo være en terminspire, kan ikke skjønne noe annet! :Heartred Jeg turte ikke å gå for 3+ før 6+0 :wacky: kanskje tenke på om du unner deg selv det stresset om du tar den for tidlig?
Har et håp denne gangen og en mye bedre følelse❤️
Jeg skal uansett kjøpe inn en digital, så får vi se når jeg tar den :happy: kommer nok til å vente til jeg er 5+0 tenker jeg…

4+4

Kjempe fin stigning på testene dine!❤️ Jeg fikk 2-3 når jeg var 5+0 og ble super skuffet, men 5+1 fikk jeg 3+ så ikke bli super skuffet om du ikke greier å vente

Back
Topp