Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

10/11 DPO

Jeg går rundt å får det ikke til å stemme at vi har klart å bli gravide på egenhånd, men jeg har jo positive tester❤️

Symptomer:
- Fryser!!! Fyyy som jeg fryser og har gjort det to-tre dager nå. Sa til de på jobben at det var så kaldt der i natt, men de andre gikk i T-skjorte og sa til meg at jeg sikkert brygger på noe (de skulle bare visst:laughing002), og jeg måtte kle på meg som bare det.
- Hodpine. Fjerde dagen med hodepine, men har merket det det mer og mer de to siste dagene.
- Tørst. I går drakk jeg altså så mye. Føler jeg ikke klarer å slukke tørsten i det hele tatt.
- Oppblåst
- Stikninger og svake murringer

Jeg er faktisk gravid!!! Fy søren! Jeg hadde en god følelse, og første readinga sa september/oktober. Andre readinga sa hun at februar/mars var viktige måneder. Og nå fikk jeg positiv test i februar og termin blir i såfall i slutten av oktober❤️:smiley-angelic001 så alt stemmer liksom også!:love7

Last edited:
:sad015
26E77814-D410-4D78-9810-1678C8439DDF.jpeg

Åh så fantastisk!! :Heartred :Heartred Jeg har fulgt med her såå lenge og håpet så veldig for deg!! Tenk at du er gravid! Gratulerer så masse!

Gratulerer så mye ❤️ her leser innom her støtt og jeg ble skikkelig glad da jeg så alle de fine testene dine fra de siste dagene. Nå krysser vi fingrene for at spira sitter!

Back
Topp