På utvanna urin etter nattskift. Dette må da ha gått denne gangen?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På utvanna urin etter nattskift. Dette må da ha gått denne gangen?! Vis vedlegget 398505
Herregud!! Jeg kan ikke tro det! Tørr ikke juble før en digital kommer til å slå ut, men enn så lenge så ser det ut for at vi har klart å bli gravide. På egenhånd igjen! Måtte strekene utvikle seg og spiren sitte til termin❤Gratulerer så mye med spiren
Digital må da slå ut i kveld eller i morgen!!Herregud!! Jeg kan ikke tro det! Tørr ikke juble før en digital kommer til å slå ut, men enn så lenge så ser det ut for at vi har klart å bli gravide. På egenhånd igjen! Måtte strekene utvikle seg og spiren sitte til termin❤
Herregud!! Jeg kan ikke tro det! Tørr ikke juble før en digital kommer til å slå ut, men enn så lenge så ser det ut for at vi har klart å bli gravide. På egenhånd igjen! Måtte strekene utvikle seg og spiren sitte til termin❤
ÅÅÅ så fint!!! Håper,håper, håperPå utvanna urin etter nattskift. Dette må da ha gått denne gangen?! Vis vedlegget 398505
Oioi håper de er sterkere i kveld så ufattelig glad for deg. Nå sitternPå utvanna urin etter nattskift. Dette må da ha gått denne gangen?! Vis vedlegget 398505
Definitivt babystrek det der Krysser fingrene for en terminbaby og hvisker gratulererJeg klarer jo ikke å få konstruert urin, og dette er den siste babyplanen Men streken blir merkbart sterkereVis vedlegget 398543
Ja! Og det på egenhånd. Satser på at vi slipper IVF runden i aprilDu er preggy
Ja! Og det på egenhånd. Satser på at vi slipper IVF runden i april