Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

At testen var merkbart svakere i dag, gjør meg mest redd :sorry:
Legg ut bilde? Og ja, alt du vet om konsentrasjon av urin, væskeinntak, fargestoff osv osv.

Vet ikke hvor du holder til, men ganske sikker på at Fürst har drop-in. I hvert fall i Oslo. Da kan du få svarene digitalt også, og slipper å vente på legen :)

Snakket med administrasjonen i dag. Og da fikk jeg beskjed om at legen ringer meg i morgen.
Det var likt med meg, fikk beskjed om at legen skulle ringe meg opp dagen etterpå og vurdere om jeg kunne komme inn og måle hcg. Men så lenge klarte jeg ikke vente. Så jeg dukka opp og fikk ta en blodprøve likevell :) Er så fælt Ig måtte gå og vente.

Vil bare si at jeg hadde akkurat samme opplevelse som deg da jeg var gravid, alle symptomer forsvant plutselig over natta! Men det gikk bra, ho er 3 år nå :Heartpink det skjedde også igjen i uke 7 eller noe, etter det hadde jeg ingen symptomer omtrent ut svangerskapet

748996CE-5731-4419-8B18-E2A45DA74300.jpeg

Vil bare si at jeg hadde akkurat samme opplevelse som deg da jeg var gravid, alle symptomer forsvant plutselig over natta! Men det gikk bra, ho er 3 år nå :Heartpink det skjedde også igjen i uke 7 eller noe, etter det hadde jeg ingen symptomer omtrent ut svangerskapet
Her er testene merkbart svakere, så har ikke helt troen nå…

Jeg måtte Google nå, mange som opplever samme men det har gått bra! Ikke test noe mer, jeg heier så mye på deg :Heartpink Dette skal gå vegen!!!!!

Fortsatt sterke streker ❤️ Har hørt man ikke skal teste for å sjekke stigning, da testene på et tidspunkt blir metta av hcg og vil kunne oppleves svakere - at testene ikke klarer ta opp så mye hcg. Masse lykke til fine deg ❤️

Fikk disse på SAMME urin, så de er ikke helt til å stole på! Krysser fingrene ❤️
20221204_062550.jpg

Åh, som jeg håper det er pga fargeforskjell i testene og hcg-konsentrasjonen i urinen❤️ :smiley-angelic001 Ville få foretatt en hcg-måling over noen dager❤️❤️❤️

Back
Topp