Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

Ja det er ekstremt viktig❤️ jeg får ut aggresjon gjennom trening, så i morgen skal jeg løpe fra meg en god del kjenner jeg!

Så bra du har en måte å få det ut på, og ventilerer på den måten❤️❤️

Uff, dette var så leit å lese :sorry: Mistet selv et par ganger på rappen for noen år siden, men da var den ene graviditeten et uhell og den andre rakk knapt å komme til uke 5 før den gikk til grunne. Så jeg føler ikke jeg måtte håpe og prøve så hardt som mange andre. Ble forsåvidt gravid igjen bare én syklus etter SA nr 2, og den spiren satt hele veien. Håper du slipper flere tap etter dette ❤️

Nå kjente jeg at hjertet mitt sank og ble veldig tungt. Jeg gledet meg sånn på dine vegne over graviditeten, og kjenner så godt den følelsen du sitter med nå :Heartred. Det burde vært en regel som sier at ved positiv graviditetstest er baby garantert! Det er så hjerterått å bli lurt til å fylles med lykkerus bare for å få det revet vekk i neste øyeblikk. Håper du får ut litt aggresjon på treningen din og at kroppen snart har gjort seg klar til å ta imot en skikkelig god spire:Heartred.

Nå kjente jeg at hjertet mitt sank og ble veldig tungt. Jeg gledet meg sånn på dine vegne over graviditeten, og kjenner så godt den følelsen du sitter med nå :Heartred. Det burde vært en regel som sier at ved positiv graviditetstest er baby garantert! Det er så hjerterått å bli lurt til å fylles med lykkerus bare for å få det revet vekk i neste øyeblikk. Håper du får ut litt aggresjon på treningen din og at kroppen snart har gjort seg klar til å ta imot en skikkelig god spire:Heartred.
❤️❤️❤️

Fortsatt ingen blødning, men testen er fortsatt litt for sterk til at jeg tror den starter for fullt i dag også…bare brun utflod enn så lenge og litt menssmerter som kommer og går.
E1298440-53CA-4ED6-8B71-C459BC855D3B.jpeg

Snakket med klinikken i dag, og de ønsker jeg skal inn til en time for utredning av habituell abort. Siden jeg lurte på hvorfor jeg ikke har fått satt opp noe mer støttemedisiner enn progesteron…. Så det skal gjøres før vi starter IVF i mai. Satser på at de finner noe jeg kan prøve. Håper å få noen svar i det minste.

Og der har jeg fått brun utflod, så da setter nok SA’n i gang straks.

Kjempe trist :sad010 men på en annen måte er jeg ekstremt glad for at kroppen ordner opp selv❤️
Jeg har to MAer bak meg og når jeg fant ut det ikke gikk veien 3 gang og jeg begynte å blø var jeg så himla letta at kroppen for en gang skyld ordna opp selv!! Og jo tidligere jo bedre npr det først ikke går. Så da er det bare å brette opp armene og forberede seg på en ny periode :Heartbigred

Jeg har to MAer bak meg og når jeg fant ut det ikke gikk veien 3 gang og jeg begynte å blø var jeg så himla letta at kroppen for en gang skyld ordna opp selv!! Og jo tidligere jo bedre npr det først ikke går. Så da er det bare å brette opp armene og forberede seg på en ny periode :Heartbigred
Ja jeg hadde en exu i sommer, og det var altså så mye styr med prat om både operasjon og cellegift. Men kroppen min klarte å ordne opp i det selv også. Så jeg ser på en måte på kroppen min som en super kropp me tanke på at den har ordnet opp i både exu og SA på egenhånd:gen014 og ja, jeg er letta over at det skjer såpass tidlig i graviditeten, men det er fader meg så jævlig hver gang!!!

Ja jeg hadde en exu i sommer, og det var altså så mye styr med prat om både operasjon og cellegift. Men kroppen min klarte å ordne opp i det selv også. Så jeg ser på en måte på kroppen min som en super kropp me tanke på at den har ordnet opp i både exu og SA på egenhånd:gen014 og ja, jeg er letta over at det skjer såpass tidlig i graviditeten, men det er fader meg så jævlig hver gang!!!
Forstår veldig godt det :Heartbigred håper spira snart sitter:love7

Sender en styrkeklem og gode tanker ❤️ håper du snart kan få lov til å bli ferdig med denne SA'en.... :/

Da har klinikken sagt at jeg skal testes for:

- se om jeg har normale kromosomer eller om det finnes noen avvik der, karyotyping.

- antifosfolipidsyndrom, en autoimmun sykdom. Det vil si en sykdom som gjør at kroppens eget immunforsvar er overaktiv og angriper eget vev. Økt risiko for blodpropp.

Har jeg ingen økt risiko for blodpropp etter utredning, hjelper ikke blodfortynnende som støttemedisin heller. Greit å vite, og ikke bare bli satt på blodfortynnende uten grunn føler jeg.

Veldig fornøyd med Hausken her altså. Spurte om de kunne sjekke meg for habituell abort, og de kom med forslag med en gang uten å blunke.

Så da er det bare å vente på blodprøve rekvisisjon, svar på blodprøvene (tar ca 3 ukers tid) og en ny GU. Veldig spent på om det blir funnet ut noe nå, hva som kan være grunnen for at jeg har mista 3 ganger på rad nå, eller om det er MAX uflaks. Er det uflaks, så må vel snart denne trenden snu snart eller??? :rolleyes:

Med tre SA utreder de for habituell abort offentlig også. Det kan være uflaks, men kan også være en årsak, så veldig lurt at dere utreder det.

Masse lykke til :Heartblue

Med tre SA utreder de for habituell abort offentlig også. Det kan være uflaks, men kan også være en årsak, så veldig lurt at dere utreder det.

Masse lykke til :Heartblue
Det vet jeg. Men siden jeg uansett tar IVF privat, så holder jeg meg til dem. Går raskere hos dem.

Takk❤️

Så godt du får respons med en gang ❤️ forstår godt du tar det privat ❤️ er så kjekt når det går raskt og enkelt!

Det vet jeg. Men siden jeg uansett tar IVF privat, så holder jeg meg til dem. Går raskere hos dem.

Takk❤️

Ja, tenkte mer på at når det utredes selv i det offentlige (som gjerne er sparsommelige med alt av utredning), så er det nok veldig lurt av dere å sjekke det ut.

Skjønner godt at dere går privat. Sparer mye tid på det.

Stå på videre! :Heartblue

Endelig!!! PP 50, CD1

Jeg har begynt å blø og spontanaborten er ordentlig i gang. Fælt å si at man er glad for at man blør…jeg er ikke glad for spontanabort, men jeg er super glad for at når det ikke er liv laga, at kroppen ordner opp selv. Den er fantastisk!! At jeg slipper å måtte dra på sykehuset og få hjelp.

Ser på dette som cd 1 da jeg mista såpass tidlig. Og forrige gang etter SA fikk jeg eggløsning, bare noen dager senere enn normalt. Så får se hvordan det blir denne gangen…

Back
Topp