Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

Herregud du vet at man begynner å «miste» det litt når man kun er 7 dpo, og har så lite tro på at det har gått, at man plutselig sitter her og har bestilt 60 tidlig tester!!! :facepalm: :playful::hilarious:

Da er man ihvertfall rusta til en ny PP og IVF i PP’n etter da i det minste:confused005:smiley-ashamed008:laughing021

Tror flere kjenner seg igjen med å miste det litt og gå beserk på testeshopping :hilarious:

Håper så veldig for deg:smiley-angelic001:Heartpink

Takk, men har en veldig følelse på at det ikke gikk denne gangen. Skal mye til å bli gravid to ganger på rad, når vi har slitt i så mange år liksom. Men gir jo ikke opp håpet ennå da:shy:❤️

Sies det ikke at sjansen er større for å bli gravid i neste pp etter å ha mistet?:think005 mener absolutt å ha lest det et sted❤️ Håper så veldig for deg, unner deg virkelig det❤️

Har aldri blitt gravid rett etter å mistet, så vet ikke helt om jeg støtter den teorien der dessverre :rolleyes:
Men man får bare håpe❤️

Håper veldig med deg, og håper den motbevises i ditt tilfelle denne gang❤️

Fristelsen ble for stor da jeg har så veldig murringer og det føles som et stramt belte rundt nedre del av magen…angrer litt for nå har jeg kun en tidlig test igjen :rolleyes:
B45F3025-1657-4438-8FC4-0B13308FD109.jpeg

Assåååå!! Er jo en slags utvikling på testene i dag eller? :oops: Eller kan skyggene vises så godt? Nei nå skal jeg straks hoppe til sengs, selv om jeg egentlig burde holde meg våken litt utover natta, siden jeg har tre nattskift vakter til uka…

Nå skal jeg drømme og be til de høyere makter om at disse strekene utvikler seg, blir positive og blir så sterke at det ikke er noen tvil lenger. Og at jeg får en spire som sitter til termin. Det er virkelig det eneste jeg ønsker av hele mitt hjerte! ❤️
God natt til dere alle fine, sterke og flotte damer her inne❤️
AF937E53-38AB-4EBA-AF8A-7CFE604B6423.jpeg

7988F51D-6C7C-4BB6-AF29-E9D83DBC6806.jpeg

Back
Topp