Hvordan ligger dere an med vekta jenter?

31+0 og 2 kg opp.

Første gang jeg har turt å svare her
29+4 og 10 kg opp. Er 172 og nå 76 kg. Har en bestemor som stresser meg med at hun syns det er mye...

28+4 idag og opp 7,8 kg...

29+0 og gått opp 1kg. Veier endel fra før av, så jeg håper at jeg kan holde det lavt. Ikke at jeg er på slanker'n:p

29+4 uker idag. Gikk først opp 2 kg. Har deretter gått ned 1 kg de siste ukene nå.. Syntes det er så rart, å gå ned nå så sent ..

29+4 og 10 kg opp. Er 172 og nå 76 kg. Har en bestemor som stresser meg med at hun syns det er mye...
Hils bestemora di og si at det er ei du 'kjenner' som et 178 og veier 94!! ;-) og hun veide 75 før svangerskapet, så alt er relatert til det å være gravid! :-p

Jeg veier mer og er lavere enn deg selv om jeg bare har gått opp 2kg. 10 kg er jo akkurat passe på denne tiden, bestemor kan bare roe seg ;)

Uke 32 og opp 11 kg. Har gått opp 16 i alle svangerskapene.. Ser ut til at det blir ca det denne gangen også :-P

33+2 og har gått opp 13 kilo no..

34+3 og opp nesten 10 kg....

Veier nå 70 kg og har lagt på meg 7kg. Er 176 cm så er ganske slank ;) Men sliter egentlig med å legge på meg!

Back
Topp