Hvordan ligger dere an med vekta jenter?

Jeg er 33+1 idag og veier 3 kg mindre idag enn da jeg ble gravid. Er veldig nervøs for det. Jordmor mener at jeg ikke skal stresse med det. Noen flere som har gått ned i vekt?
Jeg veier 2-3 kg mindre enn det jeg gjorde da jeg fant ut at jeg var gravid..
 
Hei hvor det går! :p 35+4 idag og 6 kg opp. Litt over 4 uker igjen, og lurer da på om jeg kommer til å gå opp fire kg til på den tida. Jeg stresser ikke, altså, det er jo ikke noen stor vektoppgang jeg har hatt, men syns bare det baller på seg plutselig når de andre kiloene har kommet sakte.
 
13 kg opp etter snart 35 uker.. synes det har flydd i været etter å ha stått stille en stund.. :-/
 
36+2, og har vel gått opp ca 4 kg.
Egentlig litt slitsomt å måtte forsvare den, i følge andre folk, lille magen min... For meg er magen mer enn stor nok, det er tungt og jeg føler meg nesten sytete fordi jeg "er jo så liten"...
 
Er 35+1 og har gått opp ca 16,5 kg til nå.. Synst det høres veldig mye ut, for det vises ikke så godt. Har bare lagt på meg på magen egentlig :p håper dt går raskt bort igjen etter fødsel
 
36+2, og har vel gått opp ca 4 kg.
Egentlig litt slitsomt å måtte forsvare den, i følge andre folk, lille magen min... For meg er magen mer enn stor nok, det er tungt og jeg føler meg nesten sytete fordi jeg "er jo så liten"...

føler veldig med deg der!
nå er jeg "bare" 32 så kan bli en del større enda men får likevel kommentarer.. før de samme kan si noen dager senere "hei tjukka, hehe" :s
har gått opp 8.5 jeg da, men er ikke særlig tung fordi..
 
Uke 33 og +18 kg! Lurer på hvor de er, for det vises ærlig talt ikke så godt bortsett fra magen og en god del vann..
 
Nå øker vekten min sakte men sikkert oppover. Har hittil lagt på meg 10,5 kg. Ser ut som det skal stige jevnt nå frem mot termin :p
 
føler veldig med deg der!
nå er jeg "bare" 32 så kan bli en del større enda men får likevel kommentarer.. før de samme kan si noen dager senere "hei tjukka, hehe" :s
har gått opp 8.5 jeg da, men er ikke særlig tung fordi..
Ja, er det ikke rart hvordan folk kan kalle oss "tjukka", når vi egentlig ikke har lagt på oss no særlig??frekt spør du meg!
På fest for noen uker siden, var det en som sa jeg hadde lagt på meg så mye, og da svarte jeg at det jeg synes han også hadde gjort :p ble stilt da gitt... Da hadde jeg bare gått opp 3kg enda, og magen var ikke spesielt stor.
 
10,5 kg opp 32+1 idag.
Håper det stagnerer nå! :)
 
Over 10kg nå! 2,5 kg siste uka tror jeg!!! Hjelp hvor skal dette ende??? 35+4
 
33+1, gått opp 10 kg. Ikke lagt på meg andre steder enn magen, får fortsatt på meg mine "ikke gravid klær". Selv om jeg har trent jevnlig antar jeg at noe muskelmasse er byttet ut med fett også :p
 
35 uker og gått opp 8 kg
 
Back
Topp